GalantWeb

Problém s motorem

Offline Birkov

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Galant 1989 2.0 16V 4G63 4WD v plné výbevě.
Problém motor chytne na drc, ale pokud hned nezdechne tak ot. chvili kolísají 1000- 500 a pak zdechne, jak se rozjedu tak jede v poho, pak se ot. ustálí na 1100. Pokud přijde na volnoběh do zátěže světla, lehce spojkou tak hned chcípne. Pak ještě cheek engine. Nastartuji a zhasne, ale po pár minunách se rosvítí a svítí. Řeší se to i pomocí vyblikání závady a následovné odstranění, ale jak to vyblikat? Nikde jsem to nenašel, odkazy v tématech jsou nefunkční. Lamdu jsem dal novou a pátrám dál.
Jestli někdo víte co dělat, tak prosím poraďte.


Offline Jindřišák

Tady je návod na vyblikání chyb, stačí hledat -_-: http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=11
Jinak zjednodušeně, na uvedený piny připojíš ručičkovej voltmetr nebo LEDku s odporem. Vypadá to na nějaky problém s volnoběhem, ale první zjisti chyby. Třeba už má jednotka jasno ^_^
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Birkov

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Tak jsem si zablikal a 3x dlouze a 1x krátce - 31 Knock sensor a 1x dlouze a 4x krátce - 14Throttle position Sensor


Offline Drak

obě čidla jedině vyměnit. Jinak jednotka jede v nouzovém režimu podle nouzové mapy bez výkonu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Birkov

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Tak čidla jsem vyměnil, ale bezezměny  :( četl jsem si článek jak seřídit volnoběh na klapce 2 generace, ale já mám 1 gen. je vtom nějaký fígl nebo se to řeší nastavením klapky a seřizovacím šroubem?
Ale je divný že to chvili drží normálně a zničeho nic to chcípá.


Offline Drak

seřizuje se stejně, jediny rozdíl je v nastaveni snimače volnoběhu, který je u klapky z 1g zvlášt. Seřizovacím šroubem se nastavuje jen základní volnoběh a u tohoto kroku musí být vyblokovaná ECU aby sama neregulovala volnoběh.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Birkov

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Jak ECU prosím tě vyblokuji? Hnědý volný konektor tam nemám abych ho ukostřil.


Offline Drak

konektor musí být na svazku na motorové příčce. Jsou tam určitě dva. Černy na palivovou pumpu a hnědý na ECU. Jiná možnost jak to svépomocí udělat není
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Birkov

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 5
Tak dneska jsem si vyčistil klapku a chtěl jsem si to nastavit, ale konekrtor tam mám dva jedem černý klasika 3,5 to by měl být na pumpu a pak oválný na dva kabely, ale je tam pouze jeden. Tak jsem ho ukostřil moto už drží volnoběh krásně, ale při zapnutí spotřebiču ot. nestoupnou :(