GalantWeb

po zohriati motora otacky na nulu...

Offline bobe

zdravim...zacal mi dako blbnut motor 4g63 (Galant '91).za studena vsetko OK a ked sa zohreje a idem preradit, tak to hned zdochne.dioda blika, ze OK...z nicoho nic to takto prdlo...


Offline Pepe

Bobe, to vyzerá na krokový motorček klapky . :undecided: Ešte zmeraj teplotné čidlá . Pozri do manuálu na typ klapky .
Klapka má dva obtoky s uzáverom- jeden je parafínový a druhý je krokový motorček .  Jeden i druhý sa vzrastajúcou teplotou zatvárajú . Pozerám na to čo píšem a vyzerá to na snímač polohy klapky - TPS. Pozri a podumaj .Čus :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Jen taková blbost, nemůže to dělat ucpaný vzduchový filtr??
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline bobe

vycistil som klapku, vahu vzduchu, dolial trochu oleja a vyzera to dobre...uvidime


Offline bobe

furt je to na prd...za studena ok a ked sa zohreje zacne mat cudny zvuk a ide dole...co mam checknut na tom TPS a krokovacom motorceku? (este som s tym nerobil)


Offline Pepe

Jakou klapku máš na motoru ? Viz. pdf- ka . :mellow:   Každá z nich má jiný system zavírání vzduchu po ohřátí motoru.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline bobe

dnes som tam po case narval diodu a vyblikala kod 13 a 25...je to daky sensor teploty vzduchu (intake air temperature sensor) a tlaku (barometric pressure sensor)....co s tym?


Offline Pepe

Váha vzduchu  :o máš ji zapojenou ?
« Poslední změna: 19.11.2010 - 15:08:42 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline bobe

mam ju zapojenu.jedine, ze by daky kontakt odisiel...kuknem to