GalantWeb

Optimální otáčky u 2.0 a 2.5

Offline in4mator

Zajímalo by mě, jaké otáčky jsou ideální pro tyto Galanťácké benzíňáky, nebo spíš jaké jsou minimální otáčky "zdravé" pro motor, ne že bych motor nějak trápil a podtáčel ho, ale když můžu tak nějaký ten mililitr šťávy rád ušetřím :)
Žízeň tvou nic neutiší, než se svezeš v Mitsubishi... Není podstatné, jestli jedeš první... podstatné je, jestli jedu první já.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
klidně i 1500 je zdravých když nechceš po motoru žádnej výkon. Jen lechtat plyn
Radouš


Offline in4mator

Jsem si to myslel... přece jenom benzínový dvoulitr, který mám v G ve mně evokuje klasický, léty prověřený vyspělý a odolný pohon s příkladnou spolehlivostí a životností :D
Žízeň tvou nic neutiší, než se svezeš v Mitsubishi... Není podstatné, jestli jedeš první... podstatné je, jestli jedu první já.



Offline Pepe

Co je pod 1500 není pro tyto motory zdravé . Raději bych jim dal směs E85 a BA 95 v poměru 50/50 anebo LPG . ^_^  Tímto způsobem se dá slušně jezdit i ušetřit .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Co je pod 1500 není pro tyto motory zdravé . Raději bych jim dal směs E85 a BA 95 v poměru 50/50 anebo LPG . ^_^  Tímto způsobem se dá slušně jezdit i ušetřit .


 co 900 a při sepnutí klimi 1200 jak to má bejt ...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Ghost Buster

Pod 1500 ot/min rozhodně nejezdím, na to mám svůj motor moc rád. Ale když si člověk hodně pohraje s plynem, tak se dá krásně jezdit stylem při 50 km/h řadit za 4 a při 60 km/h za 5 a jentak to lechtat, pak se dá dostat na slušnou spotřebu 7,5 l/100km.

Taky dost záleží, kde člověk bere benzín, poslední dobou v tom začínají být dost rozdíly. Jednou za čas natankovat u Shell, nebo jiné, i třeba lokální benzínky, kde víš, že to nešidí a motor jede o poznání líp !  :mellow:


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Pod 1500 ot/min rozhodně nejezdím, na to mám svůj motor moc rád. Ale když si člověk hodně pohraje s plynem, tak se dá krásně jezdit stylem při 50 km/h řadit za 4 a při 60 km/h za 5 a jentak to lechtat, pak se dá dostat na slušnou spotřebu 7,5 l/100km.

Taky dost záleží, kde člověk bere benzín, poslední dobou v tom začínají být dost rozdíly. Jednou za čas natankovat u Shell, nebo jiné, i třeba lokální benzínky, kde víš, že to nešidí a motor jede o poznání líp !  :mellow:


 no já sem psal volnoběžné otáčky u mišky.... jinak ani otáčkoměr nesleduju... ta moje mrcha si to přidává sama....a u mana mě zaskočilo že když stojim na křižovatce... tak si ten zmetem chladí a normálně si je zvedne třeba na 1500 hajzlík německej....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Ghost Buster

Kenry: V kamionu jsem seděl jen jednou, ale zážitek skvělej, pro mě jsou to impozantní stroje a dětskej sen.  :laugh:


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Kenry: V kamionu jsem seděl jen jednou, ale zážitek skvělej, pro mě jsou to impozantní stroje a dětskej sen.  :laugh:

 no jestli někdo chcete  třeba i Ty ... tak kolegy si bere dovolenou na 3 týdny a nemá za něj kdo zaskočit....profesák snad ani nebude potřeba ale papíry ano... kdo by jel nepotřebuje nic jen ruce a nohy.. bude jezit za mnou stejný trasy ... a fakt v klidu....jezdim to už hodně dlouho....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline in4mator

Pod 1500 ot/min rozhodně nejezdím, na to mám svůj motor moc rád. Ale když si člověk hodně pohraje s plynem, tak se dá krásně jezdit stylem při 50 km/h řadit za 4 a při 60 km/h za 5 a jentak to lechtat, pak se dá dostat na slušnou spotřebu 7,5 l/100km.

Taky dost záleží, kde člověk bere benzín, poslední dobou v tom začínají být dost rozdíly. Jednou za čas natankovat u Shell, nebo jiné, i třeba lokální benzínky, kde víš, že to nešidí a motor jede o poznání líp !  :mellow:

Tak to já jdu max. na těch 1900 ot/min, níž už ne. padesátka na 4 je standard, 5 řadím až tak při 80, protože tam kde jezdím je to většinou samý kopec a zatáčka... Spotřebu jsem spočítal na 7,99 l/100km při poměru 30/70/0 (město/mimo město+průjezdy vesnicemi/dálnice) Ale když jsem nedávno hodně spěchal (ale bezpečně :), jel mírně nad limity (zcela výjimečně :) a často jsem předjížděl... tak jsem se nestačil divit, jak brzo začalo svítit hladové oko. Jinak já už delší dobu tankuju jenom u "značkových benzinek", ale není to kvůli tomu, že bych měl pocit, že to tak jede líp, ani jsem se to nesnažil nikdy srovnat... spíš jenom dávám na více či méně podložené rady a fámy od okolí...
Žízeň tvou nic neutiší, než se svezeš v Mitsubishi... Není podstatné, jestli jedeš první... podstatné je, jestli jedu první já.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Já nemám vleky  :D

 té v řiti ale....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Na slovensko sem jel za 7,2 i s klimou ale to sem jel schválně ze zvědavosti na spotřebu

KENRY tak za tebou pojedu bez návěsu
Radouš


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Na slovensko sem jel za 7,2 i s klimou ale to sem jel schválně ze zvědavosti na spotřebu

KENRY tak za tebou pojedu bez návěsu

no s klimou nevim a bez ní taky ... ne e.... no mužeš zamnou jet ale já potřebuju abys táhnul návěs.... jinak mi tam seš k prdu...víš...? :-D
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
kvůli tobě si E dělat nebudu  :D
Taky by jim mohlo stačit že mám E na profesáku  :D
Radouš


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
kvůli tobě si E dělat nebudu  :D
Taky by jim mohlo stačit že mám E na profesáku  :D


No to by asi nestačilo...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Misak

K originalni otazce, automat mi po meste toci 1250 - 2500, kdyz jsem v hold rezimu, tak obvykle nejde pres 2200. Jen mi technik doporucil o nejakou tu tisicovku driv menit rozvody, pokud se jezdi hodne mesto.
Co jsem zkousel, tak hold rezim se rozjizdi na dvojku, jednicku vubec nepouziva, trojku ve 40, ctyrku v 60km/h.
Normalni rezim jednicka, dvojka od 10-20 do 35-90, trojka 35-190, ctyrka 55-220, podle urovne plynu a naklonu auta. Takze jestli programatori prevodovky brali v potaz charakteristiku motoru, asi by to odpovidalo, ze mu nizky otacky nevadi. Ale nejsem technik.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
a nešlo náhodou o volnoběžné otáčky....??? ptám se jen ze zvědavosti....na začátku sem nebyl....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
K originalni otazce, automat mi po meste toci 1250 - 2500, kdyz jsem v hold rezimu, tak obvykle nejde pres 2200. Jen mi technik doporucil o nejakou tu tisicovku driv menit rozvody, pokud se jezdi hodne mesto.
Co jsem zkousel, tak hold rezim se rozjizdi na dvojku, jednicku vubec nepouziva, trojku ve 40, ctyrku v 60km/h.
Normalni rezim jednicka, dvojka od 10-20 do 35-90, trojka 35-190, ctyrka 55-220, podle urovne plynu a naklonu auta. Takze jestli programatori prevodovky brali v potaz charakteristiku motoru, asi by to odpovidalo, ze mu nizky otacky nevadi. Ale nejsem technik.

Počkej Ty máš atomat...???
A hele a kde ho máš schovanýho... páč tady jsem ještě mišku neviděl... parkovat ...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)