GalantWeb

řazení

Offline Miwi

Ahoj,
při jízdě při přeřazování rychlosti mi přestala fungovat šajtrpáka, něco luplo a nešlo nic zařadit.
Páka se kýve sem a tam, prostě navolno.Díval jsem se na to ,jsou tam dvě táhla, na první pohled není nic poznat.Asi prasklo táhlo nebo lanko. Jak to tam vlasně je?
Máte s tím někdo zkušenost, můžete poradit, jak mám postupovat či opravit?Přístup je tam "úžasný".
Díky za každou radu.


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jsou tam jen táhla, podívej se na převodovku z vrchu, který to táhlo je volný a pak kup náhradní, problém je to táhlo vyndat a dát nový..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Miwi

Díky Dragone, už jsem to částečně odstrojil. Jsou tam dva bovdeny, vnich jsou ty táhla nebo lanka?
Nemůžu nikde sehnat náhradní, mám zkusit vrakáč nebo neriskovat a koupit nové?
Pro upřesnění: Galant V6-24, 1999ccm, r.1993, 110kW


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jsou tam táhla, lanko ti nezatlačí proti... Zkus vrakáč. Největší problém tam bude to táhlo vrátit, u V6tky tam musí být přístup jak do Fort Knox...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Miwi

Ppevnost taky dobili, snad budu stejně úspěšný.
Díky


Offline Miwi

Nemáte někdo představu kolik může stát sada táhel( z vrakáče), ať nenaletím.
Mám nabídku za 1500 obě.
Díky


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
ahoj. mam podobny problem. pri razeni se mi sekla radici paka ve 2 , nejde s ni vubec hnout, ale zarazena zustala tusim 1.
takze jet se s tim da  :roll: . pokud chci zastavit, musim vyslapnout spojku, a kdyz chci vystoupit tak musim vypnout motor.
poradite co s tim muze byt, pripadne jestli je nejaky vas osvedceny servis na galanty  v praze, nebo kolik muze takova oprava stat. dik
mam rocnik 97, 2litr
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline tomasssr

Mě se u galanta 88-92 občas stává (v zimě),  že mi tam místo zpátečky padne nějakej mezikvalt(mezi 4 a R), nejede to ani dopředu,ani dozadu,ale když pustím spojku tak to chcípne.V tom případě pomáhá jen hrubé násílí a silou vytlačit páku k neutrálu. Je to asi nějakej neštvar těchto modelů,protože mám v tom autě druhou převodovku a obě dělaj to stejný :undecided:
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Pepe

Tak mě napadá jestli by nestačilo vyměnit pružiny v zarážkách řazení ??? ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak jsem dnes přijel z práce a už jsem normálně nezaparkoval - volná řadící páka a nelze nic zařadit . Takže ráno jdu sundat filtr a prohlédnout táhla . :undecided: Docela jsem rád že mě to dovezlo před barák .  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Táhla jsou v pořádku ale stop-držák lanovodu pro spodní páku je utržen z gumového silentbloku a jezdí spolus lankem . -_-
Jdu do garáže to sešroubovat a časem koupit nový díl . :undecided:
14_30 opraveno . Provrtáno skrz a vloženy 2 šroubky M5 s samopojistnýma matičkama . Řazení na 1.*
Foto se šroubkama není, nestíhal jsem fotit když montuji z5.
« Poslední změna: 30.04.2011 - 15:09:51 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tomasssr

A není tam ta guma od toho, aby se vibrace nepřenášely na řadičku? Netřepe se ti víc?
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Pepe

A není tam ta guma od toho, aby se vibrace nepřenášely na řadičku? Netřepe se ti víc?
Vše zůstalo při starém, šroubky nejsou dotaženy jen jsem vymezil mezery , guma zůstala a vibrace se nepřenášejí . Otvory pro šrouby jsou 6,5 mm , takže vůle jsou dostatečné. Vše je jen dočasné, chci koupit novvou vidlici nebo starší a nechám ji zrepasovat u  silentbloky.cz. -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001