GalantWeb

Svicky - problem

Offline vencaxxx

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Zdravim vsechny, potebuju radu. Chtel jsem na svem Galantu '90 2,0 16V 107kW vymenit svicky, ale nastal zasadni problem. Svicky tam daval naposledy nekdo jeste prede mnou, takze nevim jake tam jsou a kdyz jsem se je pokusil vymenit, nepodarilo se mi je vyndat. Pasuje tam 16 klic, ale svicka je zapustena tak hluboko ze zavit je pod osazenim pres ktere se normalni klic nedostane. Dalsi podivna vec je ta, ze kdyz jsem kupoval nove svicky, prodali mi svicky s prumerem 21, takze nevim jestli tam budou vubec pasovat, ale podle 2 zdroju (katalog a internet) by asi mely. Muze mi nekdo s jistotou poradit ktere svicky tam patri a hlavne jakym zpusobem by se daly vyndat ty stare? Predem diky moc za rady.


Offline Pepe

Zdravim vsechny, potebuju radu. Chtel jsem na svem Galantu '90 2,0 16V 107kW vymenit svicky, ale nastal zasadni problem.  Pasuje tam 16 klic, ale svicka je zapustena tak hluboko ze zavit je pod osazenim pres ktere se normalni klic nedostane.
Jaké je typové ozn. motoru ? 4GXX ?
16-tkou klíčem na svíčky by měly JÍT.Koukni do manuálů na motory 4G63  rok  92-96
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vencaxxx

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Oznaceni motoru 4G63. Prave ze 16 klicem to nejde, myslim klasicky klic, valec a v nem 6-ti hran. Problem je v tom ze na konci "tunelu" v kterem je svicka je osazeni - zuzeni a ten klic se tam nedostane. Musel by byt uzsi. ale klasicky klic tam nevleze. Je mi zahada jak tam ty svicky nekdo predemnou dostal...
« Poslední změna: 01.06.2007 - 21:24:53 od vencaxxx »


Offline Drak

bud "obětovat" ořech a v dolní části ho obrousit a nebo použít trubkovou 16.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 :laugh: Jak tam chceš dát svíčky se šestihranem 21?  :undecided: :laugh: :laugh:
Takový klíč nemá ani Drak a že je to machr. :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

do 4G63 16V se vejde v pohodě i 21 ale pak nechápu proč ti tam nejde 16 klíč na svíčky. Jinak 21 maj tuším boshky a brisky a ty bych tam vůbec nedával. NGK a nebo Denso
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline vencaxxx

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Diky za rady. Zkusim sehnat tu trubku, snad to pak pujde. Jinak jsou ty Brisky vazne tak spatny? Ja uz jsem je totiz koupil :-)


Offline Pepe

do 4G63 16V se vejde v pohodě i 21 ale pak nechápu proč ti tam nejde 16 klíč na svíčky. Jinak 21 maj tuším boshky a brisky a ty bych tam vůbec nedával. NGK a nebo Denso
Do mého bývalého vozu jsem taky koupil 21 ale klíč by musel mít sílu 0,5mm , abych ho dostal do té mezery.
 Byl to 2,0L 16V SOHV, 101 kW , r.93-96 :D Čus
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Diky za rady. Zkusim sehnat tu trubku, snad to pak pujde. Jinak jsou ty Brisky vazne tak spatny? Ja uz jsem je totiz koupil :-)

Tak ten BRISK rovnou zahod, koupil sem DR14ZC-1 coz je svicka s kruhovym jiskristem "tuningova dle webu BRISK" celkove zlepsujici parametry  bla bla bla...
Tak leda velky ho... soupnul sem je tam a zadny rozdil, takze sem si rekl pohoda, uvidime co to bude delat dal. Uplynul pomerne teply mesic, tak to slo, nicmene ve ctvrtek a v patek rano sem si pripadal, ze ty svicky sou z "klokana". Po kilometru skubani se to uklidnilo a jelo to normalne. dneska sem je vymenil zpatky za puvodni NGK a pohoda.
BRISKY vypadaly po mesici jako NGK po 15000km.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004