GalantWeb

Škrtící klapka,pomoc!!!

Offline Vlček

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Ahoj Galanťáci!Potřeboval bych pomoct.Když otočím klíček do poslední polohy(před startováním),tak slyším asi 4 sekundy pracovat ten motůrek ve škrtící klapce.Pak to přestane, zhasne CHECK ENGINE a můžu startovat.Když startuju před tím,tak kolísají otáčky a někdy to vzdechne.Nestalo se to už někomu?Nehledě na to,že mám volnoběžné otáčky asi 1500 a nemůžu je nijak snížit,čistil jsem škrtící klapku,zkoušel reset,ale stejně to nepomohlo protože mám strhanej BISS šroubek(má ukroucenou hlavičku,nevím z jakýho matrošu to dělaj)Myslíte,že by se ten BISS šroubek dal sehnat?Strašně díky za odpovědi,už fakt nevím co s tím.


Offline Pepe

Ahoj Galanťáci!Potřeboval bych pomoct.Když otočím klíček do poslední polohy(před startováním),tak slyším asi 4 sekundy pracovat ten motůrek ve škrtící klapce.Pak to přestane, zhasne CHECK ENGINE a můžu startovat.Když startuju před tím,tak kolísají otáčky a někdy to vzdechne.Nestalo se to už někomu?Nehledě na to,že mám volnoběžné otáčky asi 1500 a nemůžu je nijak snížit,čistil jsem škrtící klapku,zkoušel reset,ale stejně to nepomohlo protože mám strhanej BISS šroubek(má ukroucenou hlavičku,nevím z jakýho matrošu to dělaj)Myslíte,že by se ten BISS šroubek dal sehnat?Strašně díky za odpovědi,už fakt nevím co s tím.
Když  vyšroubuješ BISS - jakkoli a čímkoli uděláš mu novou hlavu z epoxidu - tuhne do 4 minut.Použitej jenom na vrakáči .
Po otočení klíčku do polohy před START, dochází ke kontrole čidel a nastavení klapky do polohy START.
Po prostudování manuálu zjistíš , že startovat můžeš až po zhasnutí CHEK ENGINE.Tuto funkci nemají ŠKODA 105-120 , tak se to už naučte. Galant je AUTO. :D :undecided: :undecided:
 
« Poslední změna: 29.07.2007 - 17:34:37 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
..
Po prostudování manuálu zjistíš , že startovat můžeš až po zhasnutí CHEK ENGINE.
Cau, kde je to napsany, toho jsem si v manualu nevsim.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
manuál jsem tedy nestudoval (jsem po po koupi ani neměl) ale odjakživa startuju hned, bez nějakýho čekání


Offline Pepe

 jo pardooon, pánové nečekají na provedení kontroly a souhlas ECM ke startu? Nač je kontrolní system vozu ? Na  OZDOBUBUBU :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
jo pardooon, pánové nečekají na provedení kontroly a souhlas ECM ke startu? Nač je kontrolní system vozu ? Na  OZDOBUBUBU :D
A kde je to teda napsany? Radi se nechame poucit. Jsou auta, kde nastartovat nejde dokud se ECU nerozmysli, ale u Galantu v tom nebrani. Ja startuju jak se mi zrovna chce, kdyz pospicham, tak okamzite, kdyz nepospicham, tak kontrolku necham zhasnout. Nevybavuju si zadny rozdil v chovani motoru, ale naschval to zkusim znovu (se studenym motorem) a napisu to sem pripadne i s datalogem.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
No jasně taky startuju jak se mi zachce ! Na nic nečekam, páč když bude něco špatně buď nenastartuju, nebo ta autodiagnostika zustane svítit. Eště aby držkoval kdy můžu startovat a kdy ne japončík jeden!
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Pepe

No jasně taky startuju jak se mi zachce ! Na nic nečekam, páč když bude něco špatně buď nenastartuju, nebo ta autodiagnostika zustane svítit. Eště aby držkoval kdy můžu startovat a kdy ne japončík jeden!
Ne,ne nechci dělat chytráka, nejsu žádný géňa, pouze sleduji systemy za pochodu a jak nabíhá PC tak nechávám
 system v autě udělat svoji práci a pak ho zapřáhnu. Toď vše ke Galanťákům . Dík  :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001