GalantWeb

Galant 2.4GDi 106kW - motor nejde do otáček

Offline Pepe

Maxxi, pleteš páté přes deváté . Tvůj dotaz byl , jestli MUTII dovede měřit tlak . Neumí .  ECU je o něčem jiném .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline maxx2

Preco myslis piate cez deviate? Naposledy co som bol u Slava tak mu jeho diagnostika ukazala aj tlak len teraz uz presne neviem coho tlak konkretne to bol. A to nema original MUT ale nejaky memoscan. Este jedna poznamka. Vsimol som si ze cerpadlo v nadrzi mi nezapne ked je klucik v polohe rozsvietenych kontroliek ale az ked zacnem startovat. To je v poriadku?
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Drak

tady je postup jak odhalit příčiny chyby 56.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

jinak, že se pumpa rozeběhne až při startování a ne už při otočení klíčků je normální. V poslední příloze je na stránce cca 180 jak změřit tlak
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline maxx2

Takze auto ide tak ako ma. Jedine co sa vymenilo bol palivovy filter ale aj potom ked sa vymenil to neslo takze ten to nebol. Cerpadlo sa tiez skusalo druhe,ale tiez bez zmeny. Potom som sa rozhodol ze poodpajam vsetky trubky od regulatoru tlaku paliva aj pumpy vysokeho tlaku a prefukat to stlacenym vzduchom. Popri tom som som rozobral aj egr a vycistil skrtiacu klapku ked som ju mal odpojenu. Egr som trosku premazal v mieste voditka aby isiel lahucko. Nikde som viditelnu spinu nenasiel a nenasiel som ani ziadne zachytne sitko. Resetoval som ecu a auto ide ako nove. Jedine co ma hneva ze teraz neviem v com bol problem ked som naraz urobil viacej vecí. Jedine co ma prekvapilo Ze dost tazko isiel von senzor tlaku paliva a po jeho vytiahnuti bolo pocut ako vyfuklo vzduch ale neviem ci tomu pripisovat dolezitost. Takze ak to nabuduce urobi tak uz pojdem priamo k pumpe vysokeho  tlaku a tam hladat problem. Tolko moja skusenost. Dakujem Vam za vsetky rady priatelia. Misiak teraz za odmenu dostane stresny spoiler a hudobny náklad   ^_^
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Pepe

Rozdíl v obsahu : vyfúkol alebo natiahol vzduch . Pokud by došlo k vyfouknutí - může z nějakého důvodu docházet k zavzdušnění , což by ukazovalo i na problém s chodem motoru . V opačném případě podtlak v potrubí by poukazoval na nějakou ucpávku . :undecided: 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline maxx2

Skor by som povedal ze tam bol podtlak takze vyfuklo. Pretoze jak som s tym senzorom pri vytahovani bojoval tak mi ho prisavalo dovnutra. Ja sa osobne tiez priklanam k variante ze sa tam dostala nejaka necistota a ta tam robila chaos. Len stale rozmyslam ako sa tam dostala kedze cez sitko  v nadrzi neprejde asi vlas a hned za nim je este palivovy filter. Jedine ze by sa v trubke od pal filtra po motor nieco uvolnilo tazko povedat. Uvidime co sa bude diat dalej.ak to urobi znova tak vyberem celu vysokotlaku pumpu aj s regulatorom a skusim tam hladat problem ked do toho bude vidiet poroadne pod vsetkymi uhlami. Inak hodne pomohol ten workshop manual aj ked je po en.
Mitsubishi Galant 2,4 GDI