GalantWeb

Motor strašně dýmí

Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
Ahoj, můj gali nějak stávkuje, při startování nechytne pokud nesešlápnu plyn až na podlahu. A když už konečně chytne tak jde z výfuku modravý dým asi jako z trabanta když startuje na sytič... No a z toho kratšího vlnovce kape nejspíš olej ještě jsem neměl čas to pořádně prozkoumat. Při jízdě vydává celkem nezdravý zvuk, sice jede ale strašně kouří. Jsem z toho vyřízeny. Stalo se mi to dnes ráno při jízdě do práce. Nějakou dobu předtím jsem tankoval "vervu 100" +- 1 celou nádrž. Ocením jakoukoli radu, cose týče závady apod. Díky. Jinak je to 2.5 120kw rv.99.


Offline Drak

změřit tlaky ve valcích. Jinak se bude jen hadat. Bud to bude jen těsnění pod hlavou, nebo pístní kroužky v nejhorším proppalenej píst.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


guest2672

  • Host
Ahoj, můj gali nějak stávkuje, při startování nechytne pokud nesešlápnu plyn až na podlahu. A když už konečně chytne tak jde z výfuku modravý dým asi jako z trabanta když startuje na sytič... No a z toho kratšího vlnovce kape nejspíš olej ještě jsem neměl čas to pořádně prozkoumat. Při jízdě vydává celkem nezdravý zvuk, sice jede ale strašně kouří. Jsem z toho vyřízeny. Stalo se mi to dnes ráno při jízdě do práce. Nějakou dobu předtím jsem tankoval "vervu 100" +- 1 celou nádrž. Ocením jakoukoli radu, cose týče závady apod. Díky. Jinak je to 2.5 120kw rv.99.
kdyby to byl diesel tak to je jasny ale nechápu že to poberou svíčky koukni na olej v motoru podle toho co píšeš tam žádnej nemůže být.


Offline Pepe

Jestli chceš jiný motor , písni Sir Dagovi . 2 litr nebo 2 a půlku.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
No abych to upřesnil, dnes ráno normální start tak jako vždy. Po ujetí vzdálenosti cca 3 km se začal dusit, chcípat a dýmit. Tak jsem zastavil nastartoval párkrát prošlápl no a po cca 2 minutách to zase přestalo a gali jel normálně tak jak vždy. Dojel zaparkoval jsem v práci a po hodině ho zkusil nastartovat šlapal zase normálně asi pulhodiny tak jsem to vypl. No a odpoledne zase po ujetí asi 3km to zase začlo dýmit a ten samy přiběh. Jenže už ho to nepřešlo a jel sem takhle přes celé město. Po hodině jsem zase zkoušel nastartovat a pořád stejné a to už jsem hledal kde kape apod. No kdybych bral motor tak jedině 2.5 ještě uvidím, někde jsem četl že se ty 2,5 na 300 000km teprv zajížděj, no ten muj ma zatím 315 000 tak uvidíme.
A oleje tam je dost, asi mesíc zpět jsem dolíval do plna a teď je tam přesně pulka mezi ryskama.
« Poslední změna: 26.10.2015 - 18:50:09 od Vojta »


homo15

  • Host
No abych to upřesnil, dnes ráno normální start tak jako vždy. Po ujetí vzdálenosti cca 3 km se začal dusit, chcípat a dýmit. Tak jsem zastavil nastartoval párkrát prošlápl no a po cca 2 minutách to zase přestalo a gali jel normálně tak jak vždy. Dojel zaparkoval jsem v práci a po hodině ho zkusil nastartovat šlapal zase normálně asi pulhodiny tak jsem to vypl. No a odpoledne zase po ujetí asi 3km to zase začlo dýmit a ten samy přiběh. Jenže už ho to nepřešlo a jel sem takhle přes celé město. Po hodině jsem zase zkoušel nastartovat a pořád stejné a to už jsem hledal kde kape apod. No kdybych bral motor tak jedině 2.5 ještě uvidím, někde jsem četl že se ty 2,5 na 300 000km teprv zajížděj, no ten muj ma zatím 315 000 tak uvidíme.

to jako že když 2.5 najede 300K tak se motor teprve zajede  :anz:  :anz:  :anz:


Offline Drak

taký můžeš mít zaseklej PCV ventil a olej ti jde z odvětrání přímo před klapku a do sání.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
ano, myšleno s nadsázkou :D že pry vydrží hodně... nevím co je na tom pravdy jen sem to někde četl.


Offline Jeníček

pravdou je, že benzinové motory 2.0 a 2.5 v našich galantech jsou držáky kterejm když se pravidelně mění kapaliny a filtry, tak toho nadřou fakt hodně, spíš to auto dřív zrezne než odejde motor. Ale tvrdit že se při 300 tis. km teprve zajíždí je hustý :D hele, kdyby ti ten motor fakt odešel, Sir Dag má určitě nějakou 2.5ku na prodej za pár kaček, takže toho se bát nemusíš. Ale radši ať ho nepotřebuješ... odkud vlastně jsi?
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
Ten PCV vetil se mi líbí víc, než vysypane kroužky nebo propalenej pist. je to sice byvaly taxik a nebylo o něj moc staráno, takže bych se nedivil ani tem krouzkum ani pistu. Zítra na to mrknu a snad neco pořeším dám vědět co a jak. Mám to auto teprve 3-tí měsíc ale už teď vím že bych ho nevyměnil za nic. Jsem z Frýdku-Místku :)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Žraloka - modrýho taxíka jsem někde viděl v českým filmu.


Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
taký můžeš mít zaseklej PCV ventil a olej ti jde z odvětrání přímo před klapku a do sání.
Můžu se ještě zeptat, kde přesně ten ventil najdu? A jestli ho mají oba bloky, nebo jen jeden? Případně jak poznám jestli je špatný nebo dobrý, nebo kde shánět jiný na internetu jsem ho zatím nenašel. A hlavně jak postupovat při jeho výměně abych galiho nezničil ještě víc než je teď.


Offline Pepe

to jako že když 2.5 najede 300K tak se motor teprve zajede  :anz:  :anz:  :anz:
Nevíš čemu se směješ . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Na předním víku ventilů je plastové kolínko s hadičkou - to koleno je PCV ventil a je průchozí jen jedním směrem- od víka do bloku . Čistit tech. benzinem a opatrně párátkem - uvnitř je pružina. Z jedné strany jej profoukneš . Workshop manual strana 17/38
« Poslední změna: 26.10.2015 - 22:59:46 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Žraloka - modrýho taxíka jsem někde viděl v českým filmu.
Kde?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
Tak jsem zkusil vyčistit ten ventil. A byl hodně špinavý vevnitř, od oleje ta hadička taktéž, nevím jestli to je dobře nebo zle. Profouknout jde z obou stran, směrem od hadice do bloku sice méně, ale jde. Zkusil sem nastartovat, chytl okamžitě na první otáčku, to u něho nebývalo zvykem vždy točil mnohem dýl. No a po nastartovaní to samé viz foto.


Offline Vojta

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 16
Je fakt že to nebylo uplně hned, asi 20 sekund než začal dymit, zkusil sem vypojit tu hadičku z PVC ventilu, jestli se něco nezmění a nic. Jen mi málem vcucla prst. Hodně nasávala vzduch asi jako vysavač s plným výkonem.


Offline Pepe

Když necháš motor zahřát , dymí taky ? Není to jen voda ve výfuku ? Ten ventil by měl být průchozí jen směrem od víka ventilů do hadice . Obráceně nesmí , to by šli případné tlaky od kliky pod víko ventilů .Nezkoušel jsem jaký podtlak je v klikové skříni . Od PCV ventilu jde hadička do klikskříně a z druhého víka jde hadička do sání před klapku pod koleno.
« Poslední změna: 28.10.2015 - 17:41:11 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Takhle mi to taky občas dýmí, ale musí být chladněji a vlhko a zajímavý je, že když jedu, tak je to na pohodu a když zastavím, tak to začne. Čekal bych, že třeba bude zahřátej vejfuk a bude klid nebo tak něco, ale pozoruju to hlavně při jízdě po městě. Ale říkám, u mě je to spíš vyjímečný jev. Olej ok, chladivo ok, motor přede...