GalantWeb

Offline Jindřišák

Zdravim, byl jsem dnes s galantem na STK a mám zjištěny dvě nebezpečné závady. Provozní brzda - učinek a provozní brzda souměrnost působení. Oboje na pravém zadním kole. V žáří jsem dělal repas brzd (opravnou sadou) ale pouze na přední kola, protože na zadek opravnou sadu v kelly neměli. Potřebuju vědět, jak by bylo nejlepší postupovat. Jestli je to jen špatně odvzdušněný (ale to by bylo asi cítit na pedálu) a nebo koupit opravnou sadu. A ted se ptam jakou? Na kelly maj jen na predek.. ale na auto matejcek i na MJauto maji opravny sady i na zadek, ale dva prumery... a ted jakej? Mam vzadu kotouče. Co mi poradíte? Potřebuju to rychle vyřešit, protože jsem přes týden ve na škole a domu jezdím jen na víkendy a taky ted nemám jako student zrovna moc peněz, takže doufám v levné a učinně řešení. Dík :)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak jsem koukal na kelly a maj to tam. Rozšiřili sortiment. Ale maj tam jen prumer 35mm, tzn bude mi to pasovat? Může se někdo někam mrknout? 1.8 85kW ABS vzadu kotouče
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
rozeber zadek (obě zadní brzdy). Je li třeba, sjeď na soustruhu kotouče minimum je 8.4mm, srovnej destičky na šmirglu, oškrabej třmen od prachu a rzi aby v něm destičky pěkně chodily, dobře rozhejbej pístky (zbytečně je nevyndávej), složit, probrzdit a musíš projít
Radouš


Offline Pepe

rozeber zadek (obě zadní brzdy). Je li třeba, sjeď na soustruhu kotouče minimum je 8.4mm, srovnej destičky na šmirglu, oškrabej třmen od prachu a rzi aby v něm destičky pěkně chodily, dobře rozhejbej pístky (zbytečně je nevyndávej), složit, probrzdit a musíš projít
Provozní brzda po sundání bubnu vykazuje následné- sjeté pakny - vyměnit jako já (díky Dragonovi) anebo na spodním uchycení je šroubový držák , štelovatelný dírkou 15mm v bubnu - foto je zde na foru ,. Takže nejsou li pakny sjetý, nasaď buben, nastav dírku proti rozetě  a došteluj brzdu .
« Poslední změna: 12.11.2010 - 21:17:16 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Já mám ale kotouče :)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Já mám ale kotouče :)
A co VIDIŠ na obrázcích ?????????????   Máš snad jiné brzdy než ostatní Galanty ??
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Počkat, v tom kotouči je jsou ještě pakny? V tom případě to ale brzdí na ruční brzdu paknama (parkovací brzda) a na normální brzdu destičkama (provozni brzda) ne? Ted jsem z toho ale uplně jelen.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

 Na to si přišel sám ???  Přesně tohle máš na voze .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No, ale já mám v pytli provozní brzdu. Tudíž nebrzdí ten třmen ne? Asi to budu muset rozdělat. Jestli jsou tam pakny, tak jsou sjety, ale nevím, proč maj vliv na ten třmen. Vím ale jedno, když v kopci zatáhnu ručku, auto mi pak po sundání nohy z pedálu cukne směrem z kopce..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Správně. Nebrzdí ti provozní, čili ta nožní a ta je kotoučová na obou nápravách. Vzadu je kombinovaná. Buben + kotouč jak je na obrázku. Rozhejbej jen ten venek
Radouš


Offline Jindřišák

No konečně jsem to pochopil :D Ted jsem koukal na ty pakny a stojí raketu.. problém bude tedy v tom třmenu. Obložení je v pořádku, kotouče jsou maličko zvlněný, ale to by snad nemělo mít vliv. Možná bude zadřenej pístek, zítra to rozdělám a uvidím, případně dám vědět. Ale tu parkovačku bych měl dát taky časem dokupy..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to že ti cukne směrem z kopce jak píšeš je normální. Jde jen o ruční brzdu a tu mít sjetou nebudeš pokud nejezdíš se zataženou ručkou. Když brzdí tak na ni kašli. Nevyplatí se ti do toho vrážet prachy. Kotouče vem na soustruh jestli máš kam. Na stk nemaj zvlněný kotouče vliv ale v krizový situaci tě to může táhnout k jedný straně (sám sem to jednou zažil a není to prdel). Záleží jak moc ti mlátěj do pedálu.
Radouš


Offline Pepe

 Omluva, teď už mě to došlo- stačí se venku projít . Různé to rozhýbání promaštění melo jediný účinek : nasáklá , uvolněná prchovka a brzdy blbly dál . Tak jsem u Kellyho koupil opravnou sadu na hydrauliku brzd , vyměnil a konečně auto nespaluje kotouče a destičky . Sundat brzdič, šlápnutím na pedál brzdy vytlačit pístek, vyměnit vnitřní těsnící kroužek, namazat br. kap. a vmáčknout pístek z5. Nasadit novou prachovku a máš to .  Promiň
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
To už tady jednou bylo o té opravné sadě. Se budem zase hádat  :D
Já za celou dobu co se šťourám v autech a motorkách, krom 3 vyjimek nikdy nepotřeboval opravnou sadu. Nikdy to neteklo a nikdy to znovu nevázlo. Nesmí se to rozhejbání ojebat a rozhejbávat při každý výměně destiček. I tekoucí prasátka se dají opravit a stačí je rozebrat, pístky opartně oškrabat od rzi a doladit opravdu jemným smirkem. Vypucovat, složit a hotovo. Občas sem prasátka zkontroloval, rok a půl netekly a pak se to prodalo. Ono totiž jedno stálo 850kč
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
pro  JINDŘIŠÁK: Ty pístky z třmenu nevytahuj a dávej bacha aby ti nevypadly. Raději je vyšlapuj míň než víc aby si nemusel odvzdušňovat a vrážet další peníze do kapaliny. On ten pístek na druhým konci rezavej není :D
Radouš


Offline Jindřišák

Udělám to komplet asi i s tou sadou. Kapalinu doma mam ještě z té předchozí opravy. Celej litr, jen nvím, jak to odpojit, abych nemusel zase odvzdušnovat ještě předek.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
zbytečný. Leda by si s tím chtěl jezdit ještě 10 let. Si říkal že seš student a že nemáš moc peněz :-D
Skřípni brzdovou hadici třeba zámečnickou svěrkou
Radouš


Offline Pepe

Já vytlačil pístek hadičku stáhl zámečnickou svěrkou a pak pomocí tyčky proti volantu sám odvzdušnil .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Peněz moc nemám, to je pravda, ale mám rád věci udělané co nejlépe a když ta sada stojí pár korun.. Stejně sem to plánoval dělat. Mrknu na to příští víkend, tento už nestíhám. A ten nápad s tou trubkou je dobrej! :D Možná vyzkouším :-) Doufám, že tu hadičku nezničím, když ji stáhnu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to budeš každou 2 technickou kupovat opravnou sadu na všechy 4 kola? A potřebuješ ji vůbec? Zkoušel si ty písty zatlačit? Třeba ti to vázne jinde a ty jen vyhodíš peníze oknem. No ale je to tvoje šrajtofle a záleží na tobě kde ji vysypeš  :D
Radouš