GalantWeb

Offline LivArt

Dřela, ale dělala by hluk. Tuším že u Fluencu na renclubu se to řešilo... Ale jestli máš vzadu bubny a hluk jde od nich, tak je možný, že máš špatný brzdový obložení, křivě vybržděný.


Offline Jindřišák

Tak já mam vzadu kotouče a v nich sou pak ještě ty pakny na ručku. Zítra to rozdělám a uvidím, akorát jsem chtěl vědět, po čem mám tak jít.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
prkotina. Zvedni kolo, roztoč ho a jestli nepřibržďuje tak na to kašli. Tohle dělá 1/3 aut a je to normální a neřeší se to
Radouš


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Taky mi to vzadu šustí, když jedu kolem mantinelu nebo blízko náké stěny -třeba v proskleném tunelu a neřeším to.


Offline Misak

Mám stejnej problém. Levý zadní kolo to dělalo málo, pak více a pak jsem sundaval poklici, aby se to stíhalo chladit a pak jsem to rozebral, vyndal brzdovej pist, vycistil plochy kolem nej, promazal pistky a je klid.
A druhej den to začalo na druhý straně, takže přes léto udělám stejnej postup i napravo a když budu mít hodně dobrou náladu tak možná i na předních kolech.
Mluvím o kotoučích, bubny jsou v pořádku (až na to, že moc nebrzdí, ale to snad nikomu).
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Mám stejnej problém. Levý zadní kolo to dělalo málo, pak více a pak jsem sundaval poklici, aby se to stíhalo chladit a pak jsem to rozebral, vyndal brzdovej pist, vycistil plochy kolem nej, promazal pistky a je klid.
A druhej den to začalo na druhý straně, takže přes léto udělám stejnej postup i napravo a když budu mít hodně dobrou náladu tak možná i na předních kolech.
Mluvím o kotoučích, bubny jsou v pořádku (až na to, že moc nebrzdí, ale to snad nikomu).
A to ti nevadilo že máš spotřebu o 2l větší a že ti to špatně táhne? To si hnal do extrému  -_-
Radouš


Offline Misak

Netahlo a poznat rozdil ve spotrebe u 2.5 AT skoro nejde. Poznal jsem to jen podle tepla kdyz jsem zastavil. Navic jsem s tim moc nejezdil, zacalo to v unoru a sorry, ale v unoru brzdy rozebirat nebudu, pokud to nebude nic vaznyho. Velikonoce byly na tyhle prace lepsi.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to si přece musel poznat že ti brzdí kolo.
Radouš


Offline Ghost Buster

to si přece musel poznat že ti brzdí kolo.


Ještě štěstí, že Radous pozná všechno, i na dálku a podle pár slov  :laugh:

Ne vážně, když se ti kolo přidírá pomalu a postupně, třeba během měsíce a jezdíš každej den, tak ten mírnej efekt podle mě ani nepoznáš, protože podvědomě na to postupně trochu víc šlapeš  -_- Vůbec u zadního kola, když ti netáhne volant do strany při brždění...



Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Mě to jenom šustí, ale když to zvednu na hever, tak zadky nepřibrždují, jen lehce o něco škrtají.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
když to brzdí tak že se hřeje kolo tak to pozná i běžnej řidič že při dojíždění do křižovatky auto zastavuje samo a na mírně se svažující silnici stojí bez brždění. Takový auto když setrvačností dojíždí až do zastavení tak při tom zastavení lehce cukne. Tohle je věc která jde poznat velice snadno
Radouš


Offline Rafik

Dělalo mi něco podobného na zadních brzdách a zjistil jsem, že škrtají ty plechové pružinky u destičky o kotouč.. Tak jsem to nastavil tak, aby to neškrtalo. Jinak já mám ruční brzdu taky trochu nemocnou, ze začátku nebrzí a na několikátém zubu to úplně zablokuje kola.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Misak

Radous, bavime se o automatu, motor je az do zastaveni v zaberu a casto i behem stani, protoze na kratky stani na semaforu nema smysl vyrazovat. Poznal jsem to teplem od kola pri zastaveni a piskani pri dobrzdovani. Nejaky cuknutni pri zastaveni nebo neco podobnyho, na to rovnou zapomen. Navic to bylo jen mirne prirezly, takze cim vic vymolu, der a vibraci po ceste, tim spis se mezi brzdenim valec a pistky snaz vracely. Takze kdyz jsem najel na D1, kolo studeny, treni nulovy, nic nepoznas. Kdyz jsem jel po jizni spojce, kolo horky a piskalo. A nezlob se na me, ale i na velmi mirnym klesani se ta tuna a pul rozjede sama. To by to kolo muselo byt doslova kousnuty.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)