GalantWeb

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
V Praze Motole-tam tě pošlou na kafe, ale ve Stodulkách popojíždíš s autem sám, holt všude jsou asi pravidla jiný.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
U nás taky jak říká Beny a na všech stk v okolí to funguje přesně takhle. Je to dobře, protože v dnešní době, kdy je na nápravě 18 sinenbloků a 24 čepů ti řekne pojď se na něco podívat. Tak tady to musíš vyměnit a tady s tím tě pustím ale výhledově si to udělej. Na brzdách řekne "no nic moc" Normálně by tě nepustil ale když řeknu že sem dal nový brzdy tak mě pustí protože ví že chvilku trvá než si to sedne. Prostě to má něco do sebe
Radouš


Offline Jindřišák

Tak sem volal na STK a pry když si zavolám přímo šefa, můžu být u STK přítomen. Taky jsem sundával kolo a vypadá to, že je ten třmen uplně zatuhlej. Navíc když s tím točím, tak půl otáčky jakš takš jde a druhá puotáčka je přibržděná. To jsem ted ještě řešil, že mi auto po nastartování škytalo jak blbý, takže jsem vyičistil uplně zasranej rozdělovač a přede jako nikdy. Už se těším, až se svezu :mellow:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Takže jsem dnes rozdělal zadek, dal tam tu opravnou sadu, prozkoušel, složil, probrzdil, říkám dobry.. Jel jsem na technickou, tentokrát jsem si řekl, že chci být u toho.. Neprošel jsem znova.. koukal jsem na něho, šlapal na pedál a i přesto.. Je tam nějaká stupnice. Do 900 se obě kola držely rovnoměrně, ale vejš už šlo jen jedno... Končilo to na nějakejch 1300-1400....
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Jak vypadaji kotouče z vnitřní strany(směrem od tlumiče) díval jsi se?Jsou opotřebovany stejnoměrně?Zkoušel jsi je sundat a oklepat od rzi?


Offline Pepe

Takže jsem dnes rozdělal zadek, dal tam tu opravnou sadu, prozkoušel, složil, probrzdil, říkám dobry....
Odvzdušnění O.K. ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Kotouče sou zevnitř jak takš no. Ale z té strany co brzdí sou horší než z té opačné. Jinak samozdřejme jsem to odvzdušnoval, asi na 8x na každé straně. To snad stačí ne, když jsem měl staženou tu hadičku.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Jestli z odvzdušňováku šla pěna tak nestačí , pokud to byla čirá kapalina , tak O.K.   Jo a desky jsou volné a chodí ? Odskakují ?
Něco mi tam vadí , pokud jsou desky silné (novější)  tak na kotouč dosáhnou .
« Poslední změna: 16.11.2010 - 18:10:44 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Měl jsem na tom nasazenou hadičku, ale šla zní normálně kapalina. Bojím se, že bude špatnej tlak, nebo přidřenej pístek a nebo něco s těma kotoučema/deskama. Ale co..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Vždyť pístek jsi měl venku , ne ? Jak přidřenej ???Proto se to rozdělá , vsadí vnitřní těsňák , pak pístek a na něj prachovka , že ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No jasny, tak sem to udělal. Na technické měl kecy, že to bude určitě přidřenej pístek. Moc se těm pístkům ven ani zpátky nechtělo, ale předpokladám, že to je normální. Ve předu se mi zdá šli trošku snáz, ale nevím, už si to moc nepamatuju.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No a jak ty pístky vypadaly???? Tak to bys musel poznat kdyby byly uplně orezlý přeci... Nemůže to bejt třeba něco s omezovačem brzdnýho tlaku na zadní nápravu? Že by to bylo třeba nějak ucpaný na jedno kolo nebo tak, ale tomu už nerozumim, to by musel Drak :-)
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Kotouče na soustruh a desky srovnej šmirglem
Radouš


Offline Pepe

No a jak ty pístky vypadaly???? Tak to bys musel poznat kdyby byly uplně orezlý přeci... Nemůže to bejt třeba něco s omezovačem brzdnýho tlaku na zadní nápravu? Že by to bylo třeba nějak ucpaný na jedno kolo nebo tak, ale tomu už nerozumim, to by musel Drak :-)
Stává se , že je ucpaná hadička, kluci to řešily na Pajerech . Ty pístky a kroužky stačilo máznout kapalinou a vklouznou jak........... :mellow:   Jo a kotouče nejdřív změřit a pak na soustruh . Minimum je snad 8mm. :undecided:
« Poslední změna: 16.11.2010 - 18:38:18 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Pístky byly uplně v pořádku, krásně lesklý, ani trošičku orezlý. Akorát na jedné straně v něm byla malá rýha, ale to je ta strana která brzdí. Co tam tak bylo, tak nějaký drobný nečistoty v té komoře, ale to jsem všechno vyčistil a složil.. No to už mě taky napadlo s tím tlakem, ale kde  :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Hadička mě taky napadla, ale musela by být leda přicpaná. Brzdy spravovat na slepo není zrovna levná záležitost.. Asi by to chtělo zjistit, jestli ty pístky tlačí rovnoměrně a je problém v destičkách/kotoučích a nebo jestli je to někde přicpany. Destičky bych obrousit moh, ale soustruh doma fakt nemám...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Hovno. Udělej ty kotouče a destičky. Když to má styčnou plochu na jedné straně větší než na druhé tak to musí brzdit odlišně a jestli je některej zvlněnej tak taky ale to sem psal už na začátku a min rozměr kotouče tam je taky. Takhle si koupil zbytečně opravnou sadu a stejně na ty kotouče dojde
Radouš


Offline Pepe

 Snad jen výměna hadičky , ale to by se Radous pos..l že chceme něco měnit. Hadička se dá "prošťouchnout"  myslim svařovacím drátem 2,4mm , ale opatrně a moc netlačit . Když vemeš mámě jehlici na pletení 2ku, tak ti pomůže . Pístek nebude přidřený, jen chce trochu pohybu .  
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jasně  :D  šťourej do hadičky když jí bez problémů prochází kapalina při odvzdušňování
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Pepe uznej sám. Dával opravnou sadu zbytečně když to neproplejvalo a nebyl pístek zrezivělej takže ani nemohlo být těsnění poškozený. Uznej má to smysl?
Radouš