GalantWeb

Offline mitsubishi v6

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 14
Zdar mam problém chtěl sem dnes vyměnit zadní brzdové destičky nemohu odšroubovat spodní šroub musím ho vyšroubovat nebo stačí jen vrchní díky za radu auto mam galant 2.5l v 6 1998
« Poslední změna: 19.04.2011 - 17:26:13 od mitsubishi v6 »


Offline Pepe

Když nevyšroubuješ spodní, nenatočíš a nevyndáš brzdič  :undecided:.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Když nevyšroubuješ spodní, nenatočíš a nevyndáš brzdič  :undecided:.
To je přeci nesmysl ne? Mě to jde vytočit i na spodním šroubu. A nebo jde vytáhnout i cely brzdič se zataženým šroubem, když se trošku vytočí. Horší je, když ten šroub zakvete v tom třmenu. Už se mi to stalo a špičku šroubu sem pak urval a zůstala zaražená ve třmenu. Šikula no..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline mitsubishi v6

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 14
 :'(Moc jsi mě nepotěšil až seženu kryti na zadní kotouče tak to zavezu mechanikovi. U aut co sem mel dřív Seat Nissan Rover Mitsubishi Galant rv1991  jsem si brzdy dělal sám žádný problém nebyl. Drží to jak čert nechci udělat více škody nevím či to mohu nahřát plynem.
« Poslední změna: 19.04.2011 - 19:26:48 od mitsubishi v6 »


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To je přeci nesmysl ne? Mě to jde vytočit i na spodním šroubu. A nebo jde vytáhnout i cely brzdič se zataženým šroubem, když se trošku vytočí. Horší je, když ten šroub zakvete v tom třmenu. Už se mi to stalo a špičku šroubu sem pak urval a zůstala zaražená ve třmenu. Šikula no..
A proč vůbec sundávat kompletní třmen kvůli výměně destiček, stačí přeci jen tu plovoucí část ne??? Stačí povolit a vyndat jeden šroub a plovoucí část vtočit a vysunout, pokud to teda dovolí délka brzdový hadičky, což je když nad tim přemýšlim dost nepravděpodobný...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

To je právě to , woco tady běží . On nemůže vytočit spodní šroub , aby mohl tu plovoucí část vytočit mimo brzdič .
Nasaď 6ti hran - vořech nebo trhák a zaber .
« Poslední změna: 19.04.2011 - 20:41:50 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No beny to sem přesně myslel :D Já nevím jak vy, ale já mam tu hadičku dost dlouhou, abych ten brzdič vytočil a nebo vytáh i s jedním šroubem. Jinak sem upozornoval na to, že mi to taky nešlo povolit, tak sem vzal trhák, stoup na to, křuplo to a vytočil jsem už jen půlku šroubu...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline rbshooter

Už jsem ti psal na mišiklubu   zkus ho nejdřív utáhnout on se muže pootočit a pak pujde povolit samozdřejmě bych to delal  trhákem minimálně očkem   stranovym kličem to strhnes  taky  zabíral poklepovej mechanismus na klič
ale taky bych to nastřikal tim sprejem  ten šroub je pruchozí do držáku  třmenu  takže i z druhe strany to zkus  nalít  antirezojd
Autogen nech jako poslední vyhřeješ si to  a  radsi ti ani nebudu psát co se všechno muže stát
Udělat něco blbuvzdorného je docela nemožné protože BLBCI jsou strašně vynalézaví.


Offline Werewolf66

Nebudu zakladat nove tema na tuhle vololinu. Takze, koupil jsem 17" kola na misaka, jsou na nich zatim nahozeny gumy 205/50 r17. Ale kdyz sem s tim jezdil tak mam pocit ze to moc nebrzdi. Ve predu mam komplet nove brzdy, v zadu to je trosku horsi ale na zimakach to brzdi dobre. Je to jen muj pocit nebo to dava smysl?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

kolik ty kola vážej ? jestli jsou znatelně těžší než ty zimní, kat to může být celkem znat.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

hmm, tak letni co sem tam mel, maj cca 14kg a 17ctky maj cca 18kg
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

ještě dej tomu čas, než si sednou desky s kotoučema. Ale větší těžší kolo s vahou po obvodě se chová víc jako setrvačník, který musíš taky ubrzdit.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

jasne, diky za vysvetleni, ted se chystam na zadni brzdy, snad to pomuze
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

17" - to je důvod proč má Galant po face dvoupísté brzdy a věčší kotouče . 276 x 26 mm .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

toho se tak trosku bojim, kdyz se m konecne po tech patalijich s brzdama dosel k tomu ze to funguje jak ma, tak mam davat vetsi brzdy?....chjo, to se mi moc nechce
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Na bejvalým žralokovi/1998/ jsem rozdíl při brzdění /15 nebo 17/ ňák nepostřehl, brzdil prostě málo. :'(


Offline Werewolf66

kdyz jsme u toho, co je tohle za brzdy, ja to nepoznam :D http://auto.bazos.cz/inzerat/22684119/Galant-1999.php
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

přední jsou podle dvou hrbů dvoupístek
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)