GalantWeb

Startování

Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Pokud je po připojení +12V na řídící kontakt startéru vše OK, tak už opravdu zbývá prověřit pouze cestu od baterky přes pojistku (myslím že je 30A) a vlastní spínací skřínku až k mag. spínači. Dál už v cestě vůbec nic není. Věčina závad býva právě v zaoxidovaném kontaktu na startéru. Ve vlastní spínací skřínce bych čekal problém hlavně u těch lidí, kteří mají problém se stratováním a příliš dlouze startují a tím dávají spínači dost zabrat a vyhřejí ho.Spínač pak občas funguje a občas ne. Určitě pomůže změřit jaký je Úbytek napětí přímo na startéru. Jestli je výrazně ménší napětí než 12V je asi jasné (za předpokladu nabité baterky) kde je závada.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Přiznám se,že jsem o víkendu nic se startováním nedělal a za celý víkend mi problém vzniknul jen jednou,ale cívka je nová,kabel silový od + baterky na + startéru je nový a bez napojování.S těma uhlíkama možná zkusím něco udělat.Ale jak jsem říkal,při spojení + baterky s přívodem cívky se můžu ustartovat a vše je OK.Který kabel u spínačky je ten,který při otočení klíčku spíná cívku?
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Díval jsem se do mého schématu(doufám že to bude sedět) a mělo by to být asi takto: *  přívod +12V od baterky ke klíčku je červený * drát kterým se startuje  je černý se žlutým proužkem, nebo černý s modrým proužkem. Po roce 99 byl sice u klíčku černo/žlutý, ale ke startéru vedl přes relátko černo/červený. Vzhledem k tomu že dáš 12V přímo na cívku a je to OK, tak hledej závadu pouze v kontaktu na cívce případně zkus sehnat jinou spínací skřínku. Na cestě ke klíčku vada nebude to by ti zlobilo zapalování i během jízdy.Toto platí do roku 98 po tomto roce je v cestě ještě relátko, které taky může být K.O.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Jak bych měl zapojit to tlačítko na startování.Má být dvojpolové nabo stačí jednopolové?A zapojuje se jen ten cernožlutý kabel do toho tlačítka? Cívka je prakticky nová,když jsem jí měnil,tak po třech nastartováních se závada opakovala.To se odahrálo ještě v dílně a myslel jsem si,že je vadná cívka,kterou jsem měnil.Relé,které opíná spotřebiče je umístěno kde?za schránkou u spolujezdce?Ale dalo to jeden čas pokoj.To jsem rozpojil konektor od spínací skříňky a znovu ho zapojil.Jeden pin toho konektoru je už měněný.Je jiný než ty originalní.Dál tam byl zapojený alarm,ale ten je už pryč.Je tam pár spojů kolem toho konektoru,ale ještě jsem se na ně nedíval.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
taky jsem měl tenhle problém a vyzkoušel jsem všechno možný a nakonec to byla špatna kotva ve startéru
Galant '96 1.8 GLSi, Praha