GalantWeb

Poraďte - vyplatí se koupit Galanta 93-96 2.5 V6 4x4??

Offline ada4

Chlapci, poprosil bych vás všechny znalé tímto nejlépe o více rad. Mám Galanta 95, 2.0 V6 a počítám, že si časem koupím něco novějšího. Zatím jsem dlouhodobě měl v hledáčku žraloka kombi V6, ale pořád myslím na kulatého liftbacka 2.5 V6 4x4.
Mohli byste mi poradit, jestli se tohle auto, co se týče svezení a ceny údržby tak nějak vyplatí, nebo spíš, jestli to není cenově někde úplně jinde, než ostatní galanti?
Galanta předokolku mám už nějakou dobu, docela si ho udržuju, takže mám představu, co kolik stojí. Jde mi o to, jestli je na té čtyřkolce něco, co ji vyloženě odlišuje ať už v nutnosti údržby, ceně dílů, nebo jestli je tam vyloženě něco, kvůlu čemu ho nebrat?? Jde mi hlavně o pohon všech 4 kol a systém natáčení zadní nápravy (jestli to má)??
Dík moc.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Drak

tohle už bude otázka konkrétního kusu.
Odchází systém natáčení kol. Než to řešit drahou opravou, tak se znehybní řízení zadní napravy.
Další problematickou věcí jsou aktivní tlumiče. V téhle době už budou asi u všech už vyměněny za standartní tlumiče a pružiny pro jejich nefunkčnost.

Osobně bych asi neměnil pokud vyloženě nepotřebuješ 4x4. Hnije to stejně a pokud máš své auto udržované, tak najit další kus s neprohnilým předním nosníkem a prahama bude velká náhoda.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ada4

Děkuju za informace, něco podobného jsem si tak nějak myslel..
Není to, že bych to 4x4 vyloženě potřeboval, je to spíš takové trochu vysněné auto.. :) Ale je pravda, že kdoví, d jakém stavu by to auto bylo a co by se tam muselo zase spravit.
Draku, ještě bych se zeptal. z hlediska koroze, jsou na tom žraloci oproti kulatým líp, nebo je to srovnatelné? Pozink karoserie se nedělal vůbec, nebo je jen nekvalitní?
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Drak

spíš je nekvalitní, protože některé kousky nereznou vůbec a některým doslova mizej zadní lemy před očima. Reznutí předních nosníků není takove jako u kulatýho. ještě to chce zkontrolovat spodní hranu dveří. Další věcí je, že když se karoserie někdy v minulosti opravovala, tak jak byla potom ošetřena.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no na mojem kulaťákovi nosníky celkem drží....ale to ostatní je v prdelce  :-D
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline LivArt

Já měl zrezlý akorát konce prahů (u zadních kol je to fakt blbě vyřešený, je tam taková hrana, za kterou se zachytává bordel a pak to hnije) a přední blatníky kolem světel. Spodek mám celkově orezlej na povrchu, ale do hloubky nic.


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no jak píšeš, mám to samý, u zadního konce prahu pravá strana, levá je ok, u světel resp spodní rohy u blinkrů jsou ko ale jak jsem si všiml tak to bude asi tím, že tam je držák na nárazník a jak za ty léta s ním někdo někde štrejchne tak to udělá své....

do hloubky mám spodní části zadních podběhů.....ale je to jen obyč plechařina, sami sme se divili že všechny důležité části co nesou skořápku jsou ok :) což řekli i na stk  a já kastli neřeším, nějaký blatník, práh....u takového auta co mám já....holt je to na dojetí a ještě jednu stk to zvládne.....

hlavně je to pohodlný a velký auto za ,,pár korun"
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Jindřišák

Já měl zhnilý jen spodek blatníků a to durch, díry jako dlaňe. Pak ještě miska tlumičů u baterky, když jsem to kupoval, byla tam 14 let původní baterka a jak se vypařovala, tak tu misku v tom spoji vzala sebou. Jinak absolutně bez koroze. Na stk byla pochvala, ale to nevěděli o zamaskované misce ^_^ Blatníky jsem vyvařil.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Vždyť je to jen plech co by jste pořád chtěli rezne skoro každý auto... ale plechařinu uděláš a máš pokoj....spíš bych se zaměřil na motor a převodovku ale i to se nechá opravit....někdo namítne proč do toho strkat prachy ale když se to auto nedělá nový... koupim si ojetý a dám ho do pucu ... věřte nebo ne do dneška si vyčítám že sem mišku dal z ruky....  ](-: ](-: x1000000
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline LivArt


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Kenry: ale to není nic, co by se nedalo napravit....  :mellow:

 já vím ... třeba někdy... zase ...  ](-: ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
asi mě ukamenujete ale já nic neopravuju.....ani technicky...jo vlastně měnil jsem rameno a hučí mi ložisko...už skoro rok.... :angel:  jak říkám, důležité věci jsou ok a zbytek už je jenom designoví prvek (myslím stav plechařiny)  :-D

navíc, nemám žádné takové zázemí či možnosti kde si s autem hrát...... :evil:
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline ada4

Ono jak říká můj strýc, co v životě oživil už spoustu aut - na motor se vyprdnout, ten se dá vyměnit vždycky. Důležitý je, aby kastle nebyla prohnilá, všechno ostatní se dá vyměnit..
A je pravda, že když je vůle, tak asi všechno jde vyvařit :)
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline tomasssr

Jooo, rez je sviňa, tohle je můj bejvalej žralok, rok 99 a foceno před cca pěti lety  :D
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw