GalantWeb

drat

Offline Alik

cau zvirata !kdyz sem koupil galanta tak sem tam mel LPG a uz sem ho vyhodil..a zbyl mi jeden drat co vede nekam pod vstrikovace,nekam tak do pulky mot...a je nejakej bezovej nebo sedej...neco tak a je nevim kam snim..nechce to sartovat...ale uz to jednou chytlo a zase to chcuplo neni to drat od cerpadal nebo tak neco souvisejiciho??? :confused:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
S drátkem ti bohužel neporadím, ale prozraď proč jsi se zbavil LPG? Nejelo to nebo potřebuješ prázdný celý kufr u kombíka? Při současných vzrůstajících cenách benzínu....... -_-  
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline Alik

ja sem to prave vytah proto ze sem potreboval kufr na zastavbu hifi..a hned druhej den se duvam na telku..a benzin podrazi o 5kc...to vis ze me to ted docela sere..ale nenadelam nic..ono to musi jit dolu ty ceny...tak ted budu hold jezdit na kole.... :omg:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Chápu, muzika je i pro mě důležitá. Máš s instalací zesilovače a subwoferů nějaké zkušenosti? Teď jsem nedávno četl takové porady. Třeba že minimální průřez přívodních vodičů od baterie je 10 mm2 pro oba póly. Běžně se dává i 25 mm2 kvůli Úbytkům napětí. To je kabeláž jak na elektrárně..... B)  
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline Alik

pajo myslim si ze mam dost zkusenosni....no dava se dokonce i 30mm a 1m stoji asi tak 485kc ted parve budu delat laminatovou zastavbu do svojeho gti zas edacky a mela by obsahovat    2x pioneer 400RMS  a zesik prozatim 2x175rms a ten kabel 20mm no le jak rikaj ze ma bejt a na minus  tak silnej tk je to zbytecny...protoze to stavi ukostrit nekde v zadu do kastle...ale kdyz to se to ukostruje tak kdyz ti peskoci jiskra meci kabelem a tim jak to tam chces dat tak je to spatny musis hledat jinde... ;)  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Drak

Po netu je spousta tabulek udávající zavyslost mezi délkou a průřezem kabelu a velikostí proudu.
Pak je je jeden tábor lidí, kteří tvrdí že stačí hifi ukostřit na jaký koliv bod karoserie a druhý tabor lidí, kteří tahaj i mínus na baterku a tvrdí, že to omezuje různé šumy a pazvuky způsobené alternatorem a elektroinstalací ve voze. Ja mam + i - na baterku.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Alik

no ja kdyz sem zacinal stavet hifi tak sem z financnich duvodu to ukostril do kastle a zadny pazvuky mi to nedela.....a nedalalo..a na to ukostreni by mela stacit obyc 2voulinka...se mi to zda zbytecny tahat tam 20 kabel..za nejkejch 120/m a u galanta to bude tak 5m u colta em mel 4m a bylo to jen tak tak....a to sem mel zesik sprisroubovanej na zadni sedecce.......... :ph34r:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Alik

jo draku uz mi to jezdi....byl to prerusenej El. obvod...4 dratama...
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Drak

no obyč dvolinkou bych to nekostřil :)  průřez by měl být stejný jak pro + tak pro -  Tečou tam stejné proudy :)  jinak při něčem více naročném na proud by ta dvoulinka mohla začít pěkně smrdět :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Drak

Citovat
jo draku uz mi to jezdi....byl to prerusenej El. obvod...4 dratama...
co to bylo za prasarnu? :)  to spachali plynaři?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Alik

jak bych ti to rek..no za motorem je svazek dratu..a 8 dratu bylo prerusenejch a papojenejch do ter 3 krabicek ktery byli nad sanim jestli si pamatujes.....!! :rolleyes: a uz mi tayk de ten central..ta pojista byla na + od baterky....a byla zdrava jen to bylo zoxidovany jak prasse...!!!no auto po baletakovi....co bych chzel..no....byl to prsak...
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Alik

jese se chci zeptat kolik ma cenu ten pod spojler na mojem gti jeden hclapik ho chcce koupit....
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Drak

Citovat
jese se chci zeptat kolik ma cenu ten pod spojler na mojem gti jeden hclapik ho chcce koupit....
To netuším. celej narazník koupíš za 2 až 3 tis. podle stavu a nalady na vrakovišti
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Alik

hm ja potrebuju neco prodat abych me na tu muziku kamos prodava basaky 30cm 400rms v bedne a me udela cenu za 3000komlpet
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Alik

no obyč dvolinkou bych to nekostřil smile.gif průřez by měl být stejný jak pro + tak pro - Tečou tam stejné proudy smile.gif jinak při něčem více naročném na proud by ta dvoulinka mohla začít pěkně smrdět smile.gif



kdyz sem sem postavil do colta svoji prvni muziku tak..sem mel na +i- dvoulinku asi 4 mesice....pak me kamos servam co to tam ma..a pak sem kouipil tu 10mm ale 2linka vydrzela..... :hehe:  :lol:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
To Alik: ta moje otázka na zkušenosti nebyla myšlena nikterak zle. Já jsem si zatím vystačil s nějakým rádiem a čtyřma reprákama. Ale jestli se mi někdy povede naškudlit na novějšího mišáka , tak bych opravdovou muziku taky rád. U toho současného by cena muziky byla rovna ceně auta :huh: .
K tomu chytání mínusu přes kostru - četl jsem to samé , co píše Drak - přibalují se k tomu kmitočty od zapalování a podobně. Asi bych to táhnul obojí stejným průřezem z baterky. Nemáš tuchu kolik se cenově pohybují zesilovače? Nejedná se mi o superhypervýkon, ale o slušný poslech ( 400W je na mě opravdu moc). Jsem už starší člověk a musím si chránit sluch B) a chtěl bych si občas , když jedu sám, udělat radost poslechem a  -_-  
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline Alik

pajo dej mi icq bude to rychlejsi.....
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Citovat
pajo dej mi icq bude to rychlejsi.....
Rád bych, ale znáš to: Kde nic není ani ICQ nebere. Jsem v práci:-(
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline Alik

no jestli ted neco chces kupovat tak se mi ted pod ruku dostala dobra nabydka  
zesik,basak + komlpet kabely...... -_-  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Děkuji za nabídku, ale zatím jsem ve fázi sběru informací a jak píši do tohoto se mi to nechce. Na jaře jdu do rekonstrukce baráku a kdyby se to nějak povedlo skoulet a něco by zbylo, šel bych do novějšího. Tenhle už má chudák svoje za sebou a obávám se, že muzika by ho dodělala. Dík:-)
 
Galant 1,8 GLS, 88ď