Taky to záleží jestli chceš/můžeš na autě pracovat nebo chceš koupit a jezdit.
Auto minimálně na nájezdy a nejen očima přejet místa co by se deformovaly při nárazu. Jestli dveře dolejhaj jak maj, jsou mezi vnějšíma plechama/kapotou/dveřma atd stejně velký mezery. Já mam třeba praskej přední nárazník, zmadlovanej zadní ale dál rány nešly. I když by bylo auto po nehodě dobře opravený tak ta rána poničí nebo načne spoustu dalších věcí a pak už akorát odchází jedna věc za druhou. Různý přiskříplý kabely, nebo že je to napne a sem tam kvůli tomu něco nefunguje a pak bádáš co je špatně a když někam zajedeš to opravit tak to bude fungovat....
A ten zadej je fakt nějak nízko. Slehnou vůbec takhle origo pružiny při normálním používání nebo to musí jezdit často naložený? Pak by to nebylo jen o pružinách a tlumičích ale zanechá to následky i na dalších věcech.
Ale sám jsem koupil auto se spoustou much tak nebudu radit. I když mě na autě dělat baví, tak s tim nemam problém a aspoň vim, že se to udělá pořádně. Jen by to už chtělo vejplatu abych se do toho zase pustil.
Jinak to vypadá, že se o to někdo "nějak" staral. Ale třeba plecháče natřený základovou červenou? To bych je radši nechal rezivět. Ale aspoň to má udělaný lemy...o starost míň
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4