GalantWeb

Tachak

Offline Alik

Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Ručičku vypač dvěma šroubovákama proti sobě, pak jde sundat ciferník, ale myslim že ten mechanismus je stejně zavařenej v plastu takže...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Drak

Rozebrat a zjistit přesneo příčinu. Pokud něco prasklo , tak sehnat novej. Je to jako opravovat hodinky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Alik

je ta osicka co je na tom ta rafika nejak krehka nebo neco vydrzi??a co tam dat takovej doraz aby to drzelo na NULE??dat tam to co je na konci ciferniku......
 
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No ale taky je možný že když pojedeš víc než 140 tak se ti ručička už nevrátí ale přepadne na druhou stranu  :unsure:   Jinak ta osička nic moc. Je to hrozně tenounký...
« Poslední změna: 08.05.2006 - 16:22:27 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Alik

ja uz sem stim letel asi 180.....a nic.... ;) ja to tam zkusim dat ten doraz a uvidime
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov