GalantWeb

Laminování

Offline Rafik

Každému se líbí něco jiného:-) ale určitě to nechci přeplácat kitem a plastama. A samozřejmě že na zimu to pak není..
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Misak

nemluvim o tom co se komu libi, ale o tom, ze kdyz chces auto upravit, rozumej vytunit, chtelo by to nejdriv promyslet co a jak a pak pracovat jen na funkcnich upravach a nedelat z auta vanocni stromecek. Ten mame doma jednou rocne a vic ho mit nemusim. Chtelo by to procist odbornou literaturu na aerodynamiku, konstrukce vozidel, podvozku, apod.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No prostě JDM rulez a fin...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Tominok

Nevím,ale není u našich aut trochu zbytečné se zavzdušňovat aerodynamikou?Podle mě sám předek u žraloka moc aero není,člověk by trochu nad tím uvažovat měl,ale tak nikdo z nás si do předu nedá desku metr na metr,ne?A moje zkušenost co se týče spoilerů v zadu i v předu=bez problému i v zimě(laguna)Samozřejmě pokud si tam nedá někdo spoiler,který je pak 5 cm nad zemí.


Offline ada4

Zkus s laminovaným spoilerem v zimě tak při 100kmh trefit zajíce...;)

jinak rady a lehké návody jsou na http://www.havel-composites.com/
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Nevím,ale není u našich aut trochu zbytečné se zavzdušňovat aerodynamikou?Podle mě sám předek u žraloka moc aero není,člověk by trochu nad tím uvažovat měl,ale tak nikdo z nás si do předu nedá desku metr na metr,ne?A moje zkušenost co se týče spoilerů v zadu i v předu=bez problému i v zimě(laguna)Samozřejmě pokud si tam nedá někdo spoiler,který je pak 5 cm nad zemí.
No já nevim, ale galant, hlavně žralok, má docela slušnej koeficient odporu vzduchu, takže má i dobrý aerodynamický vlastnosti... :D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Misak

Trosku jsem googlil (cca 5 minut) a nasel tohle:
Mitsubishi Galant 1999 (zralok) = cx 0.29
Porsche Cayman S (Boxster) = cx 0.29
Myslim, ze zrovna zralok si vede dobre.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Díky za potvrzení...:-)
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline morfes

Nechci vyvolávat flame...

Cx je velmi ošemetná záležitost a podle těchto údajů lze špatně rozhodnout jak je na tom jaké auto s odporem vzduchu a aerodynamikou obecně.

Ano žralok má 0.29, ale takový třeba nissan 350Z má 0,30...to samé nové 370Z a Porsche 997 GT3 RS!!!...Ferrari F430 F1 má dokonce 0,34. A dalo by se pokračovat a pokračovat. Však sami posuďte ať vidíte, že si nevymýšlím:
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient

Zmínil bych ještě Tatru T77, které má koeficient odporu vzduchu !!!0,212!!! čili celkem daleko od Galanta a boxstera...a co to bývalo za "krabici"...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tatra_T77

Jaké auto byste tipli, že je aerodinamičtější podle tohoto čísla? Tatra nebo F430?

Je to složitější než se zdá...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Tohle bude zajímavá diskuse, ono u těch výkonných vozů je to dáno tím, že narozdíl od sedanu, kterej má předpoklad nižších rychlostí, se nemusí tolik brát v potaz uměle navozený přítlak nápravy, hlavně u jmenovaných zadokolek.
Ps: nevím, co je krabicoidního na Tatraplánu, kterej má aerodynamickou celou karoserii, včetně bočních krytů zadních kol.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline ada4

Cx je jen jedna z mnoha hodnot a dává víceméně představu kolik motor bude žrát. Pokud by bylo i Cy, dalo by se z toho něco vyvodit. Ony totiž vypsaný auta mají i nezanedbatelnej přítlak (Cy) a jak známo, s rostoucím přítlakem roste i Cx..
1995 Galant 2.0 V6-24