GalantWeb

Potřeboval bych poradit.

Offline Eagle

Mám Galanta 95 a mám původní repro a dosluhující rádio pioneer s kazeťákem  :undecided: (hraje to móc otřesně  :worried:) . Chtěl bych se zaptat jak velké jsou přední repro (ty v té palubce)? Jak složitá je výměna? Jaký výkon se doporučuje, jakou značku a hlavně rozumná cena (chtěl bych aby to mělo nějaký basi). Rádio mám v plánu tohle http://www.hifishop.cz/autoradia/kenwood-kdc-w313ay nebo nějaký sencor popřípadě co by jste doporučily a s čím je dobrá zkušenost. Děkuji


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

V palubce jsou 10cm koaxialy... Papír... Výměna je jednoduchá, pár šroubků, sundáš spodek palubky a vyměníš kus za kus...Konektory se dají rozebrat a zůstanou ty přesný nasunovací konektory...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Tak v tomhle se docela vyznám. Z vlastní zkušenosti než nějaký Kenwood nebo Sencor určitě zvol PIONEER, klidně jeden z těch nejnižších modelů, protože i na tom nejnižším je zvuk daleko lepší než na nejvyšším Sencoru. A k Pioneeru jsou 100% nejlepší repro značky Hertz, jak už bylo zmíněno, dopředu koaxiály 10cm, podle ceny ECX nebo HCX?? ... vzadu jsou repro 6x9" a opět bych volil mezi ECX a HCX, záleží kolik chceš investovat. Každopádně k tomuto systému nepotřebuješ ani subwoofer ani zesilovač... Koukni na www.ahifi.cz
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No, do kenwoodu bych se moc neopíral, mají taky slušnej zvuk... Pioneer je klasika - za málo peněz celkem dost muziky... Ale oni ani lowedny od Clarionu nebo Alpiny nehrajou špatně... Obloukem se vyhni Sony..
Repro od Hertze má teplej zvuk, ideální pro audiofily.. Osobně bych ale k rádiu volil repro stejnýho vyrobce... Už jen proto, že rádio nemá potenciál využít ty repráky na 100% a tímpádem není rozhodující řada....
Imho, i RF dělá slušný repro low end... Radím ti dobře... Kup a nech být, nebo dopadneš jako já..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

A v hatchbacku / liftbacku jsou vzadu 16cm kulatý..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline ada4

Nejsou náhodou vepředu menší? Sice jsem to neměřil, ale přišlo mi to max 8cm co si pamatuju. Jinak je to jen můj stav,nebo jsou originální repráky v 95 takový chrchlouny? :)
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Nejsou náhodou vepředu menší? Sice jsem to neměřil, ale přišlo mi to max 8cm co si pamatuju. Jinak je to jen můj stav,nebo jsou originální repráky v 95 takový chrchlouny? :)
Co chceš po papíru starym 14let?  Jinak ano, mají průměr 10cm..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Tak to pozor na repraky vepredu. Na to jak jsou stare a slabe, hrajou pomerne dobre. Jo mitsubishi je mitsubishi.
« Poslední změna: 11.02.2009 - 14:27:31 od Rafik »
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Rafik

V kapse mě pálil čerstvej řidičák, Escorta 96 od maminy, rezavý jak liška, ale samozřejme jsem si musel koupit do auta nové rádio a repro, abych byl teda jako velkej king.  Rádio jsem si pořídil jednoho s vyšších Sencorů a repro nějaké levné neznačkové. Ale co říkam si, hlavně že je to dostatečně silné, že ano. Venku sněhu jako sviňa, mráz že snad i ptáci chodili pěšky, ale já jsem to prostě hned musel zapojit. Natáhnout kable, usadit repro a zapojit rádio. Po několika hodinové práci, kdy jsem byl celý modrý a zkřehlý si to musím vyzkoušet. Rádio s výklopnym panelem, mělo čtecku na USB a paměťove karty, tak jsem tam strčil teda nějakou tu flashku a ono nic. ERROR. Hmm tak říkam si, Rafíku stejně to nevyužiješ, hlavně že hrajou CD ve formátu MP3. Tak jsem si teda jezdil jako frajeř největši, předni repro už dávno chrčelo, ale co říkám si, bylo levné a mám přece ještě zadní. Po pár týdnech nějak přestaly načítat CD, vždycky jsem musel vyresetovat rádio a počkat než vyjede ven CD a zkoušet to znovu. Ale co říkam si, však ono to do dvaceti minut většinou naskočilo, tak co řeším. Po několika týdnech začalo chrčet i zadní repro, ale to už mi bylo docela jedno, když jsem čekal půl hodiny než vůbec najede nějaké CD.... No a jak čas běžel, začal jsem si vozit zadek Galantem a pořídil jsem si starý model nejvyššího pioneera a EJHLE. Zvuk se nedal srovnávat a to jsem tam měl ještě původní chrčící repro z toho Escorta... Takže, nezáleží jen na reprácích, ale je obrovský rozdíl v kvalitě zvuku z rádia...

Nudil jsem se ve škole, tak sorry že je to tak dlouhé :D
« Poslední změna: 11.02.2009 - 14:56:01 od Rafik »
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Miwi

nedávno jsem měnil přední ve svém Galantu, jsou tam 10cm-průměr. Velmi dobrý výběr i kvalitu mají na www.prohifi.cz. Jsem spokojen. A to jsem hudební fajnšmekr.


Offline tomasssr

Potřeboval bych taky poradit Přestaly mě hrát zadní reproduktory tak jak by měly. (galant 92 liftbeck) Ve předu v palubce mám malý 3pásmový repráky a vzadu v platě oválný basový Sonny (bez výhybek)
 Rádio mám Alpine a všechno to hrálo moc pěkně,do tý doby dokud sem nerozdělával celej kufr,kvůli malýmu ťukanci,když sem to všechno zase složil a zapojil,tak zadní repráky přestaly hrát kvalitně (jsou prostě bez basů), jenže zvláštní je,že když nastavím ballanc jen na pravou nebo levou stranu, tak začnou hrát tak mají, to samý se stane když jeden ze zadních reproduktorů odpojím. Přitom jsem s reprákama nebo kabelama nic nedělal, jenom jsem zrušil a odpojil vzadu v kufru anténu. Je možný,že by to ti Japonci měli až tak složitě propojený a každá neukostřená maličkost jako anténa jim vadila?? Díky za rady... ^_^
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Pokud máš radio ukostřený zvlášt,....tak v anténě to nebude..
Je docela dost možný že máš někde housenku na drátech a nebo někde podřený a škrtaj o kostru.....pokud je máš napojovaný a nemáš je v celku,..myslím tím ty co ti vedou do zadu na to plato... nejlepší je,.. ty původní dát do pr. . .e     a natáhnout noví a lepší od rádia až k reprákum, a to všude i k těm předním..
A Vyhybky se dávaj pouze pokud máš středy a vejšky zvlášt...
Dobso...


Offline Rafik

Takovouhle chytrou babu bych chtěl mít doma -_-  :evil:
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Takovouhle chytrou babu bych chtěl mít doma -_-  :evil:
Zase až tak moc chytrá nejsem,..... pořád se učím a zdokonaluju.......

A navíc jsem hrozná mrcha  :evil:    -_-
Dobso...


Offline tomasssr

Dám na tebe,natáhnu od rádia nový pořádný  kabely dozadu a bude pokoj :mellow: :D
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Ale vem to nejlíp středem auta,  aby tam nedocházelo k rušení elektrickým šumem....
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Eagle

Hoj tak mám rádio: pioneer deh 281mp ale nvm jak ho zapojit protože jsem k němu dostal chumel drátů. Nebylo by nějaký schéma zapojení od mitsubishi jaka barva drátu kam vede? Jinak si už poradím studuju elektrotechniku  :mellow: J v autě mám teď taky pioonera ale starýho a ten má jinej konektor.


Offline Drak

http://www.installdr.com/Harnesses/Mitsubishi-Wiring.pdf  nejspíš budeš mít první schéma s dvěma konektory
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Eagle