GalantWeb

Offline Pepe

to budeš každou 2 technickou kupovat opravnou sadu na všechy 4 kola? A potřebuješ ji vůbec? Zkoušel si ty písty zatlačit? Třeba ti to vázne jinde a ty jen vyhodíš peníze oknem. No ale je to tvoje šrajtofle a záleží na tobě kde ji vysypeš  :D
Radouši, podívej se do svého profilu a přečti si větu pod Tvým avatarem.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já mám vše v pořádku a nemusím měnit všechno co vidím. Já nejsem výměnkář ale opravář. Až začneš myslet ekonomicky tak na to taky přijdeš. Vždy je levnější opravit než vyměnit. Je neefektivní vyměnit půl auta když už na něj tisknou papír o ekologické likvidaci.
Radouš


Offline Pepe

Když jsou pístky na povrchu potrhané a vnitřní těsnesnící kroužek po obvodu taktéž , jak to chceš opravit bez výměny těsnícího kroužku . Píst rozleštím, no problem , ale gumakruh můžeš jen vyměnit .  Nenavrhuj úpravy , které časem končí výměnou - ne opravou .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Já mám vše v pořádku a nemusím měnit všechno co vidím. Já nejsem výměnkář ale opravář. Až začneš myslet ekonomicky tak na to taky přijdeš. Vždy je levnější opravit než vyměnit. Je neefektivní vyměnit půl auta když už na něj tisknou papír o ekologické likvidaci.

Jenže ono myslet ekonomicky automaticky neznamená, že něco nemůžeš vyměnit..  U brzd a podvozku jde o zdraví, a osobně si radši odpustim 2 měsíce hospodu a budu vědět, že ty brzdy jsou udělaný na 100%, než tam něco zbastlit, nedejbože načít brzdovou hadici a pak to auto poslat do zdi jen proto, že jsem byl šikovnej a ušetřil 500,- na brzdovce nebo 1000,- na opravný sadě... Rozmrdaný auto za tohle šetření nestojí...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jestli zničí hadici tím že ji zmáčkne, dám mu moje vlastní auto. Samozřejmě že ji nemůže zmáčknout nůžkama na plech ale třeba tímto. http://www.obchod-cikom.cz/zbirovia-sverka-260130  to má doma snad každej. Když je "O" kroužek poškozenej tak proplejvá brzdová kapalina a to snad napadne i blbce že to musí vyměnit a když už je to tak rezavý že to poškodí těsnění, tak nejspíš bude muset vyměnit i samotnej píst a když už je to tak daleko, tak je třeba měnit i desky a kotouče (zase nepřeháněj pepe. Ty vždycky myslíš na to ůplně nejhorší :D). Vy evidentně vůbec netušíte jak to chodí v servisech. Celou dobu to takto dělám a ještě "nikdy" se nestalo že by něco selhalo. Z vlastní praxe a z praxe starých zkušených mechaniků kteří mi předali svoje zkušenosti si stojím za tím co tvrdím.
Neměl by vyměnit i komplet trubky? Jistě budou rezavý. Přece jen by to měl 100% a hlavně nezapomenout vyměnit gumu na pedálu. Jistě je ošoupaná a když bude mít mokrou botu, mohlo by se stát že se mu noha z brzdy smekne a pustí auto do zdi. Akorát s takovou nebude mít co do huby. :anz:
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Radši bych kdyby servisman tu hodinovku kterou si napořítá za čištění brzd tak jako tak věnoval instalaci opravný sady, kterou bych za těch par korun koupil... Před týdnem jsem měnil desky na předku i zadku, před dvěma roky jsem dělal repas pomocí opravný sady, tehda byly pístky rezavý jak lišky, hlavně ty zadní se přidíraly, vyčistil jsem je a zalapoval, to samé s čepama třmenu... Nyní tedy stačilo pouze pístky párkrát prošlápnout a zatlačit a je klid... Jenže ty pístky byly tentokrát čistý, pokud se jemu přidírají tak jsou nejspíš taky rezavý a nebo čepy a tudíž musí ty prachovky stejně vyměnit, jinak by se tam ta rez nedostala...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jenže to by si tam mohl přijet jen na desky a on by ti pak mechoš řekl dej mi 7000  protože 2x desky, 4x kotouče, 2x opravná sada,hadičky a výměna kapaliny. No a ty řekneš. Ty vole to si děláš prdel? Tolik nestojí ani to auto.
Ani jeden z nás neví v jakým je to stavu. Kdyby JINDŘIŠÁK napsal že mu auto nejak poskakuje, tak vy by ste všichni hned měnili nápravu a přitom stačí z kola oškrábnout bláto. Držte se základního postupu.
Teď si vemte že on tedy půjde a koupí opravnou sadu za 1000. Přijde domů a zjistí že je mu to na hovno, protože potřebuje jenom desky a kotouče.
A jinak... všechno je to o nedostatečné údržbě
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No tak předpokládám že Jindřišák měl dole aspoň kolo  :D
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Jindřišák

Huh to je postů. Předem, opravná sada mě vyjde na 260 na obě kola díky slevě, kterou mám, takže žádná hrůza (doufám, že teda průmer 35mm bude sedět). Hlavně jsem potřeboval vědět, co může způsobovat, že má to kolo špatný brzdný učinek. Destičky maj aspon 1,5 cm a kotouč je taky OK. Jak říkám, dělal jsem repas předku v září a leda bych to špatně odvzdušnil, ale to se mi nezdá. Kapalina tam jít musí, když jsem to odvzdušnoval, neztrácí se, takže to neteče, takže zbývá jen ten pístek ne? Asi bude přidřenej.. Kdybych nebyl na škole, vůbec bych to neřešil a prostě to rozdělal, ale sem doma jen v pátek, takže není mnoho času. Zkusím to v úterý rozdělat (vracím se domů kvůli svátku) a uvidím.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

To je uplně jednoduchý.Zkus rozhýbat pístky,pokud to nepůjde kup opravnou sadu,rozeber,vyčisti,vyměň a brzdy musí fungovat.
Pravdou je,že se stává,že původní vnitřní kroužek už může být poškozený opotřebením jak říká PEPE.
500 Kč nikoho nezabije,špatné brzdy ano  :mellow:
Další co mě napadlo,na té stk když zkoušeli brzdy,netahaly náhodou za ruční brzdu?Pokud ano,pak jsou to pitomci a neví,že galant má ruční brzdu v kotouči a ta s provozní brzdou nemá nic společného.Když jsem byl letos v červnu na stk,tak to na mě taky zkoušel,že auto nebrzdí  :D


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
co to je za nesmysl? Brzdy se zkouší a válcích a nikoho nezajímá jestli je tam kotouč, buben, nebo oboje. Nebo to u vás zkouší jinak?
Radouš


Offline johny11

co to je za nesmysl? Brzdy se zkouší a válcích a nikoho nezajímá jestli je tam kotouč, buben, nebo oboje. Nebo to u vás zkouší jinak?
A jak pak to zkouší u vás?Jak zkouší brzdy na zadní nápravě?
Je jasný,že to zkouší na válcích,to ví každej,ale zadní brzdy se alespoň u nás zkoušejí odjakživa zatažením brzdy ruční a aut na stk jsem odvezl už opravdu hodně.Nevšiml jsem si,že by šlapaly na pedál při zkoušení zadních brzd.
Jen vyjímky jako je galant a ostatní auta,které mají parkovací brzdu nezávislou na brzdě provozní  :laugh:


Offline Pepe

Johny11, ty na to káp,    proto jsem na začátku psal o parkovací brzdě a paknách .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
No tak to u vás omrdávaj. Vždycky "musí" udělat předek i zadek a ručku zvlášť. Ani si toho všimnout nemusíš když v tom autě sedí on. Si toho ani nevšimneš když koukáš na budík jak že si to tvoje auto vede
Radouš


Offline Pepe

Pak jen záleží na tom co zjistil a co napsal do papírů . Víc bych tipoval parkovací brzdu než provozní .  Při rozdíném měřění do 15% to není problém na provozní brzdě.Ale to by musel být ten pístek zavařen , aby nefungoval na 70%.  Jiné to je na parkovačce- tam se ukáže rozdílného působení až 40% , a je to na paknách. Já tipuji překlep , jsem zvědav wo co go . :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Tak ted jste mě dostali. A jdou ty pakny případně poštelovat, aby to brzdilo i na ručku? Ale určitě ta ručka brzdí, to jsem zkoušel, když jsem to měl nahoře. Když ji zatáhnu, obě kola jsou zablokovany. Akorát jdou trošku pootáčet asi o cm tam a zpět. To pak dělá v kopci, že to popojede. Ale jak jsem byl na te STK, tak tam jezdi kamarad s autama a třeba jeho osobaku nejde ručka vůbec a prošel. A na některejch jeho dodávkách taky, a když jdou, tak bídně. Když ji postaví na kopec naloženou, tak ujede... Můžu se s nima případně pohádat?:/
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
v protokolu máš provozní, tak udělej provozní a když ti bude tahat za ručku tak mu to vysvětli
Radouš


Offline Jindřišák

A to jim mám říct, že u té technické chci být přitomen? Protože u nás to chodí tak, že přijdeš, dáš jim papíry a kličky a oni ti daj kafe a čekáš... a za 40 minut se vrátí s papírama. Akorát je vidět přes sklo, jak tam ty auta trápí. Právě jsem viděl, že když měl zadní kola na válcích, tak se mu něco nezdálo, tak odjel a ještě se vracel a pak to vzdal, ale za co tahá, to neuvidím, když tam nebudu.. akorát tam mají cedulku vstup pouze v doprovodu zaměstnance..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To je zvláštní, tady u nás na STK najíždíme s autem na jámu a rovnou na nátřesák, tam mu ještě šlapu na brzdu a škubu volantem a pak si auto přebírá on aby si najel na válce, ale pořád stojím vedle auta, to samé na emisích... A je to uplně nová STK...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Misak

U nas (Tabor, za Barumkou) presne jak rika Beny. Dokonce me nechal na zadost jit s nim do jamy abych si mohl prohlidnout podvozek.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)