GalantWeb

Přetěsnění klimy

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

popojedeš o kousek dál . kam máš ve zprávě.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Dostal jsem ještě 1 názor a z toho mě mrazí, jestli je to tak, jak říká.................... ......................U Mitsubishi spolu ECU motoru a ECU klimy spolupracují, mj. při udržování správné teploty motoru, tedy i v ovládání sahary. Jestliže Ti sahara při teplotě chlad. kapaliny v tělese termostatu nad 96 st. C stále ještě nejede, tak Ti zku.vili nejspíše obě ECU!


Offline Drak

no i to se muže otestovat, ecu od klimy mám a od motoru mám teda jen z modelu před faceliftem, ale to se zjistí co stím provedli.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak super, hlavně abych to cestou neuvařil.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Cestou jsem to neuvařil, sahary makaj, ale jinak, než jsem byl zvyklej u jiných aut/prostě nenaběhne hned na max., ale se zvyšující teplotou pomalu přidává otáčky vrtulí, jinak do diagn. klimy jsme se nedostali, ta furt nemaká. Každopádně velký dík Drakovi za evoscan a jeho čas. :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Dneska jsem se v tom zase vrtal a zjistil jsem, že když dám tvrdý + na el.mag. spojku, tak v ní cvaká, ale málo,nesekne se s řemenicí, ale stačí na  ní klepnout kladívkem a drží, pak jsem to nastartoval a točil se i kompresor, zkusil jsem teda změřit napětí na tom černym kablíku s bílým proužkem a nic tam nedává proud pro spojku, tak to vypadalo, že to ještě chrání čidlo tlaku, co je v kompresoru, tak to vypadalo, jakoby tam nebylo chladivo, tak mi to nedalo a jdu na ty 2 ventilky na napouštění chladiva ,zmáčknu je a tam skoro žádnej tlak/o mnoho menší,než jsem to jel naplnit/, jenom to tak lehce pšuklo.Takže je možný, že mi zrovna v tom servisu nechtěla sepnout spojka a majitel usoudil, že je v háji kompresor a nápln si zase vypustil, takže jsem dal asi 600 za to, že mi oznámil, že je to rozbitý. :evil:PS, jak zachránit tu spojku, aby sepla na pokaždý a ne jenom ,když jí pomůžu, dá se to nák promazat?


Offline Pepe

Mezi řemenicí a lamelou má být 0,4-0,6mm vůle . Změř tuto mezeru a je li veliká, povol matici na hřídeli kompu , pomocí dvou šroubováků sundej lamelu . Za ní na hřídeli je podložka , kterou se vymezuje tato vůle .Vyndat a změřit , případně odstranit nebo vyměnit za slabší . Když bude vůle menší než 0,4 a věčší než 0,2 , nevadí , bude makat .Jestli tam nemáš chladivo, vem segrovy kleště zkontroluj čidlo v kompresoru.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tu řemenici můžu dělat na autě nebo musí kompr. ven?A to čidlo se kontroluje jak?
« Poslední změna: 04.08.2012 - 19:26:12 od Rob »


Offline Pepe

Vše se  dělá na voze  , máš li nájezdy nebo rampu .   Čidlo nevim , já ho vyndal - vylít olej a plyn - pak jsem to zandal a uzavřel ségrovkou .Jestli lze čidlo zmáčknout nebo jak ho zkontrolovat  , zkusim pročíst diagnostiku ve workšopu.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tys to čidlo nakonec prý měnil, jaký byl důvod? A jak píšeš o tom štelování vůle na lamele, chápu to dobře, že ani řemen nemusim povolovat a sundavat?
« Poslední změna: 04.08.2012 - 21:22:45 od Rob »


Offline Pepe

Čidlo jsem neměnil , jen jsem ho vrátil na původní místo . Lamelu zmákneš bez sundání řemenu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Dík, zítra zkusím, snad se to podaří.


Offline Pepe

Robe, rozpoj všechny konektory , které vedou ke klimě . Rozpojit a spojit ------ popřípadě zatahat a zatlačit kabelové konektory do spojek . Garáž a nájezdy jsou volné . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zataháno a zatlačeno, lehce jsem pohnul i s konektorem u výparníku :evil:
To jako, že se zítra v garáži budeš nudit?To fakt mám dojet? :mellow:


Offline Pepe

Jestli chceš , garáž je volná a nájezdy připraveny .  Vše záleží na tobě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Půl desátá ?   9,30 ??  Máš SZ.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Po Pepeho opravě už spojka maká, zkusil jsem spojit silové kontakty relé v mot .prostoru a řemenice cvakne spojí se a roztočí, stačilo jen vyndat 0,3mm podložku, co je za lamelou. Pepe díky.Ted to ještě nechat znova naplnit a snad už to bude OK.