GalantWeb

Co s nepojízdým galantem 1998 2l, 100kw

Offline Sir Dag

Toto je menší příběh o tom jak si za šest tisíc nechat opravit aneb zničit auto :D

Tak pánové, abych vše uvedl na pravou míru jak se věci mají.
Auto si koupila Niksa, já jsem ho jí jen pomohl dát do stavu pojízdného jak jsem slíbil.

Takže rozpis prací co se dělalo (co si pomatuji), výměna spojkové sady, výměna převodovky, všech kotoučů, desek, brz. pístků, odstranění koroze a nabarvení třmenů, koupě dvou sad al. disků a jejich čištění, dálě koupě a následné vyměnění kopleního interiéru za béžovou kůži (palubka, sedačky, stropnice, plasty atd), výměna kabinového filtru a čištění průduchů pro foukání ventilace vzduchu v kabině, následoval i vducháč k motoru, také se měnily čepy s ramenem na předních obou kolech (ty příčné), výměna masky a mnoho dalších prkotin...

Tak a co bylo koupeno a mělo se ještě vyměnit..rozvodová sada, palivový filtr, olejový filtr, olej, silenblok na spodním "nosníku" (tam co je tažné oko) k převodovce, silenblok na zadní těhlici, zapalovací svíce, dva čepy do horních ramen k předímu kolu, dva čepy řízení (dál už si nepomatuji)
Tak a mnou byla dodaná náhradní zadní těhlice (použitá) a zadní pakny na ručku + příslušenství (též použité)

No a tohle se mělo udělat. Žádal jsem ať poprosí někoho tady z webu, třeba Pepého nebo Draka na ty rozvody, Těhlici bychom taky nějak udělali, čepy též. Pak by se udělala geometrie a bylo by to v pohodě. Co se týče výměny oleje o tom ani nemluvím, Pro Pepeho sranda...

Nu místo toho její zbrklý otec dal auto nějakému svému kamarádovi..Říkám, ser na to udělají to kluci z webu když je požádáš a nějakou kačku dáš. Máš jí dát nějakému piďarovi a nebo klukům kteří tomu rozumí, důkaz je to, že jim ty auta jezdí a sama víš jak vypadají.
No auto se převezlo teda do dílny kamaráda jejího otce.

Rovnou podotýkám, že auto bylo..a teď ano..BYLO plně pojízdné a vlastně zrekonstruované. Mělo nalítáno 240t km a pro sychr se měly vyměnit rozvody. Byl nakoupen materiál za 20 tisíc. Což je strašně moc. prostě celé auto postavené nově.

Tak a teď co se stalo s autem po výjezdu z dílny. Bohužel škoda, že jsem nebyl u předání, protože bych řekl ať to nepřebírá a rovnou hodí na stůl 30 tisíc.. No za provedené práce si řekl něco málo přes 6 000 Kč. Je to jen za práci. Vše měl dodáno. Pro zopakování, měl udělat rozvody motoru, vyměnit dva filtry, olej, vyměnit zadní těhlici a na ní silenblok, seřídit pakny a vyměnit silenblok u převodovky.
Dopadlo to tak, že po nastartování se prej ozvala rána jak kráva a pak už byl slyšet jen zvuk jako když dáte něco do pelchovky a třesete s ní. Pozvolna to ústávalo. S autem dojela domů a tam ho nechala. Volala mi, že v autě stále mlátí co s tím. Povídám, že tam nemá co mlátit, že čepy vyměnil..nemá tím pádem co. Říká mi, že jí ten mechanik řekl, že to mlátí z důvodu, že je špatnej nějakej jinej silenblok než ten co se měnil u té převodovky. Povídám, že je to píčovina, že i kdyby byl nějakej v prdeli tak to mlátit nebude. (seděl jsem v autě co mělo v prdeli tři silenbloky a nic...) No a pak mi poví, že jí chrastí motor. Říkám tak to nestartuj v žádném případě a počkáme na Pepého. S  tím souhlasila. Ovšem její otec chránil svého kamaráda fachmana a nutil jí ať to nastartuje. ta to odmítla, že je to její vůz, její peníze a, že na to sahat nebude a startovat také ne. Otec proměřil baterku a povídá, baterka je špatná, slabá. Musíme koupit novou. Podotýkám, že ta baterka je z mého vozítka a jezdil jsem na ní celé léto a nikde mě něnechala. Prostě pohoda a moc dobře to ví. Takže jsem řekl, že je to kravina ať se zamyslí. Startování baterku vybíjí a musí auto nějakou dobu běžet než se dobije ten pouhý start. Navíc auto stálo 3 mesíce, teď ke všemu zima. Je jasné, že je trochu vybitá a potřebuje dobít. Ovšem nic jí není. Niksa mi povídá, že jí otec tvrdí, že startování nevybijí baterku. Hovořím k ní, tak ji vyndej a zkus nastartovat, no a schválně....Jak vůbec tohle může někdo říct..kurva to jsou dneska lidi...Dá mi za pravdu. Domluvím se sní, že po práci zajedu k ní a na auto se podívám. Ovšem mezitím její otec auto nastartoval a hrál si stím a psal či volal (teď nevím), že auto je v pohodě a, že startuje tak co blbne. Každopádně jsem po práci přijel a podíval se na auto.

No pánové..teď přijde ta prdel. První co jsem udělal bylo, že jsem se šel podívat do kufru na díly co vyměnil. Heleďte..začal jsem se před ní probírat těmi věcmi takže vyděla, že nekecám..Palivový filtr byl v krabičce od olejového (samozřejmě stále ten nový) takže nevyměněn. Olejový filtr byl v další jiné krabičce od něčeho (zase úplně ten novej co se kupoval) takže nevyměněn, otevřu krabičku kde byly věci na pakny, povídám máš tady pružinky atd. Jak jsou ty pakny přidelané? izolačkou? (na autě nebylo totiž nic, ani pružinky a stavítka, dodával jsem je). Otevírám rozvodovou sadu, dvě ze tří ložisek vyměněny, na jedno se prostě vysral. Oba řemeny, neměněny. Taktéž je nechal ladem. Ta nasraná co si ten chlap o sobě myslí..pokračuji dále. Sednu do auta a první co vydím je v přihrádce u loketní opěrky gumu ke světlometům. Povídám proč je tady. Neví, prej jí seřizoval světla. Říkám to ti udělaj na technické za 200 kč. Proč ti to dělá nějakej piďar. Nu nic, otevřu si kapotu a jdu se dívat dál.
Pánové, prdel pokračuje. Vidíme vysačku na sání: výměna oleje+fitrů+rozvody. Toto mě vysoce pobavilo :D :D Jak úsměvné. Samozřejmě Niksa nasraná a začala tam řvát co to je za kreténa. Koukáme dál a najednou vidím, že chybí šroubky od držáků kabelů a nějakých plechu k motoru. Ukazuji, to ti jako neumí vrátit šroubek kam patří bo co. No jdeme dál, nacházím kolem motoru rozlámaný konektor nevím na co. Pak se kouknu na světlomet a vidím, že tam není ona prachovka. A elhle, při seřizování pán vyndaval celé světlo, byly odcvakány konektory co jsou připevněné u blinkru ze spoda. Sám dobře vím, že jdou dost blbě ven, ale žádný jsem nezničil. No chlapík zničil téměř všechny konektory do hlavních světel. Nechápu jak a hlavně proč. Možná ani chápat nechci. V tu chíli opět slyším: Co je to za čůráka, že ani neumí odpojit konektor. No každopádně rozlámaných konektorů je dost....Pak mi říká, nemá být támhle kapalina? No kapalina pro chladič motoru prázdná. V tu chvíli si všimnu, že je odpojená hadice pro servo. takže kapalina v prdeli a vzduch v servu. Takže bylo otázkou jen pár zatáček kdy už se s autem nezatočí a nezabrzdí. Říkám už vidím jak jedeš 80 a před tebou zatáčka. Nezatočíš, nezabrzdíš, ručka v prdeli. Ten chlap tě normálně chtěl zabít.... Samozřejmě slyším jak je Niksa nasraná a huláká tam přes celou ulici jaký kterén a čůrák to je a, že by ji normálně zabil.

No, z plně pojízdného a zrekonstruovaného auta (až na pár drobností které by jí udělali při geometrii a na stk) udělal piďar naprostý vrak. No a samozřejmě svoji práci prý odvedl brylatně...Abych nezapoměl, ten palivák byl v tom autě když bylo -18 stupňů. Navlhnul...takže na vyhazov.

Tak pokud si přečce toto nějaký tatínek. A pokud to bude konkrétní na kterého je teď dle mě Niksa právem nasraná (jako, že už si tady něco párkrát četl). Tak se prosím zamyslete. Opravdu chcete dávat kvalitní japonské auto lidem kteří dělají škodovky a spol. Jsou to naprosto odlišná vozidla s jeným konsstručním řešením. Nu a pokud něco nevím, tak se zeptám a nesahám na to. Nejvíc mě pobavilo, když mi volali, že k těm druhým kolům nemají matice. Říkám, byly u těch kupovaných dílů v jedné krabici, to je ten mechoš takovej debil, že je nevidí???? No zkrátka. Drazí tatínkové a maminky. Vše co encháváme někde dělat potřebuje někoho kdo o tom něco ví, takže někoho kdo už to viděl a zná to a hlavně umí to. Takže si strčte doprdele ty svoje chytré řečičky, že galant půjde ke kámošovi kterej dělá oktávky a pasaty. Díky za přečení podobní debilní rodičové.

No a zbytku webu doufám, že jste se bavili :D
« Poslední změna: 25.01.2016 - 02:19:24 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

to je dobrej "mechanik", takze co delalo ty rany? Byla to prazdna servo pumpa? Jinak me minulej tejden praskla hadice od serva, takze taky olej v riti, ale prekvapilo me jak snadno se s tim zataci i bez serva.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline pol252

Tak to je paráda.....bohužel takovýhto mechaniků je na českém trhu stále dost, a lidem co jim věří ještě víc....za tohle bych mu asi zasadil krumpáč do kapoty...ty máš teda štěstí na mechaniky....


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Jak už jsem psala ..... omotat ruku řetězem  a...... :mellow:
Dobso...


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Pořád mě ale uniká ,... jestli to ten dement aspoň zaplatí , protože je mě celkem naprosto jasné že po druhé by se k tomu autu živí nepřiblížil  ^_^
Dobso...


Offline Drak

Nechal bych to zaplatit toho, kdo toho "mechanika" doporučil :)  A si nejlepši je hlaška, že se startováním nevybíjí baterka. Kdyby to tak bylo, tak by měl asi nobelovku na skříni.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

to je dobrej "mechanik", takze co delalo ty rany? Byla to prazdna servo pumpa? Jinak me minulej tejden praskla hadice od serva, takze taky olej v riti, ale prekvapilo me jak snadno se s tim zataci i bez serva.
Zatáčet bbude do té doby , než se ztratí tlak u pístnice a pak si rozbiješ hubu a zadřeš nejen pístnici , ale už bude zadřená i pumpa . :D
Až to bude u mne , zavolám i Draka a vše popíšeme .
« Poslední změna: 25.01.2016 - 13:07:27 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline JanTchi

Pár "mechanikov" mi to pripomína  ](-:

Tiež som zvedavý na tie rany z motora ..


Offline Jeníček

Chtěl bych bejt moc sporostej, ale omezím se jen na "LOL"  ^_^
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Drak

sen zvědavej co to bude, jen aby to nebyly šroubky napadaný vyšroubovanou svíčkou do válců, když podle popisu chyběj.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Majk MG

Po příště : vypsat protokol o zakázce alespoň na kus papírů když není na to program .... měl by obsahovat iniciály, vozidlo - popis, model, vin, stav vozu, palivo v nádrži, ujeté kilometry, předběžná cena opravy, popis toho co chcete udělat na autě atd. potom už máte alespoň nějákou páku kterou se můžete oháněk když to takhle pose*e. Sám jsem tohle neudělal dal to kamarádovy lakýrníkovy a 20 000 v tahu  ](-: ](-: ](-: ](-: ](-: ](-: už nikdy více


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Na co dokumentaci  :undecided:
Tatínek ... zřejmě  s příponou ( Ing. ) Se postaral o servis u známého Fachmana  :roll:

Podle mě by se měl tatínek zamyslet a na vlastní náklady , dát dceři peníze na nápravu škod. 

Jinak jsem to zkusila , vyndala jsem baterii z auta a zkusila nastartovat ...... ani hovno  :angry:
Auto je úplně mrtvý..  :undecided:
Dobso...


Offline vrakovlk

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 54
Ty kjavo, Dagu!! To uz normalne vypada, ze vsechny "tvy" galose, pritahujou nejvetsi dementy z Evropy  :o :o... Dej vedet, jak to dopadlo...


Offline Sir Dag

Tak moje auto to není viď..jen mi je prostě líto toho, že jsem tři měsíce dával Nikse auto dokupy a když už bylo pojízdné tak to nějaký debil doprasí.

Jinak samozřejmě má doklad o provedených prací s cenou. Což kdyby se udělal posudek a dalo se to k soudu tak ten idiot prohraje a všechno by zaplatil. Ovšem to je na Nikse jak bude chtít vymámit peníze či opravu z "kvalitního" fachmana.

Jinak včera mi povídala, že ten chlápek co to dělal neví ani o vypojené hadici od serva, tak ani o žádných rozlámaných konektorech.
Hm...jo..to mu věřím když v kufru nechá nové řemeny od rozvodů a filtry a naúčtuje si jejich výmenu....
Pravil jsem,: A ty to tomu debilovy věříš....

Pánové, za mě bych to normálně dal na policajty za veřejné ohrožení a pokus o zabití z nedbalosti. Nesral bych se snim...
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline pol252

Tak samozřejmě že se k tomu ten mechanik nebude hlásit (a už vůbec se mu nebude chtít to opravovat/platit opravu).....je na tvé přítelkyni, aby se rozhodla jak se bude bránit.....


Offline Trewor

V této zemi lemplů, vohnoutů a šmejdů bohužel platí, že pokud chceš něco pořádně, udělej si to sám.
Ne že by toho bylo málo, ale jsem zvědavej na co dalšího přijde Pepe
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Niksa

Heleť dagu já mu nevěřím... já jen netuším co s tim proved nebo neproved... a jako snažim se to z něj dostat ale dělá blbýho... tak jako co mam dělat... a je fakt že nemam žádný důkazy o tom co všechno bylo už a co nebylo... ale každopádně mi to měl dát dohromady to je jasný... netušila jsem že to takle posere...


Offline Pepe

Můžu jen poradit - hoď starosti na tatínka , ten jej doporučil . Jak jen bude možné se dostat k autu , uvidíme co s tím . Máš SZ .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline pol252

také bych se připojil k názoru Pepeho....táta poradil, tak ať to vyřeší