GalantWeb

fotografování

Offline Daneczek

zdravím vás, už jsem zde dal nekolik fotografií myho galanta, tak by jsem se s vami rad podelil o spoustu dalsich ruzných fotografii ode mne, tak nejak zacinam s fotografovaním tak vetsina fotek je muj galantik, ale je tam i par jinych aut a ruzne dalsi veci, tak muzete dyztak kritizovat, dekuji moc  :angel:  jedna se o stranku na facebooku tak pokud se vám moje tvorba nějak bude líbít tak by jsem byl rád za případné sdílení at se to dostane dál mezi lidi, díky moc všem  -_- -_-  https://www.facebook.com/DaneczekPhotography


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Tak jsem to v rychlost očíhla..... myslím že docela dobrý... jen málo barev a světla.... když to doladíš tak to nebude mít chybu.... :-D 
Dobso...


Offline Berzelius

Pěkný..nafoť nějakej mitsu kalendář a jeden hned beru. -_-


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Pěkný,čím to fotíš? Nejvíc se mi líbí ta fotka v tunelu. :mellow:


Offline Daneczek

Zatím mam jen obyčejnej foťák  :( casio exilim zx zs-10... ale až něco našetřim tak si chci koupit něco lepšího  -_- ... jinak na kalendář by to chtělo víc aut než do něj nacpat jen jedno auto  :D


Offline Berzelius

No však jasny, až bude nějakej sraz tak foťák sebou..ani to kluci nebudou muset leštit stači PC a budem mít všeci výstavní kusy :laugh:


Offline Misak

No ty dobytku, neni nic horsiho nez udelat peknou ostrou fotku, k autum patri i spousty odlesku, a pak to dojebat ve photoshopu. Co neni pripravene pred expozici, to se pak tezko dohani v pc.
Ale o necem takovem jsem uz uvazoval. Nacini mam k dispozici, ale jeste kdyby byl nejaky ten srazek.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....