GalantWeb

Sání na kapotu

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
to Petano
co se týče vody, tak jsem jezdil nějakou dobu bez upraveného boxu s filtrem, za normálního deště byly na filtru zhruba 3-4 kapky. Takže to tam "napršelo" během cca 15km) Takže s tou vodou to není nijak horký.

Původní přívod  ucpávám jen hadrem a teď zkouším rozdíly.

K počtu děr, měl jsi pravdu, bylo jich opravdu málo, přidělal jsem další dvě řady a řekl bych, že to stačí.

Co jsem prozatím vypozoroval, motor má "sytější" zvuk (i když to nebylo až tak Účel a dalo se to čekat) a při vyšších rychlostech se mi zdá, že je ochotnější akcelerovat. Jel jsem s tím pouze dvakrát, dám ještě vědět


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://
;) Ja si myslim co se tyce prace docela v poho,ale s tim privodem vzduchu no nevim nevim.Ja to mam o neco jednodussi,protoze tam mam komplet airbox ze subaru sti a ten uz asi neco nasaje.No vono je to i poradne slyset.Co se tyce zrychleni nebo chodu motoru tak bezi kultivovaneji,ale na zrychleni jsem to nepoznal.Az bude casek tak poslu na vebik montaz airboxu,vcetne kapsy.Jen tak pro inspiraci.
GALANT 93' 4x4 170 hp PRAHA


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
taky o tom přemýšlím.....poznámky o délce sání, před váhou vzduchu, a o tlacích v sacím potrubí nechápu :confused:  jakože je nějakej tlak v tom plastu co si saje pod blatníkem? to je podle mě špatně....voda je trochu problém, ale to se poddá...apropo mitsupajo, máš ještě ten filtr?
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Petano

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 100
    • http://
s tou delkou sani je to dobre popsany v tom odkazu o tech motorech.

Hllavne tema dirkama se to strasne zhorsi. Nicmene na zvuk to vliv urcite ma.
Nerikam ze to nejde ale mozna by vic stalo za to chladit saci potrubi za skrtici klapkou.

chtel jsem to sem napsat svymi slovy ale nejlepsi bude cast citace:

Je to sice trochu delsi ale snat to stoji za to.
zdroj: mjauto.cz

Citovat
Sací potrubí má významný vliv na plnění válce. Ideální potrubí je rovné, maximálně hladké a není narušeno žádnou škrtící klapkou či vystupujícím vstřikovacím ventilem. Každý ventil by měl mít samostatné potrubí. Tohoto ideálu dosáhneme jen u přímého vstřiku do válce a náhradou škrtící klapky posuvným šoupátkem (a
2,5 V6 rv 97, kuze atd. ;-)


Offline Petano

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 100
    • http://
Jeste drobnost.

U te imprezy to taky neni sani ale chlazeni chladice stlaceneho vzduchu ...

Dukaz:




Takze staci aby to sani nebralo vzduch zpoza chladice ... coz pravda motor galanta jsem nevidel ale nepredpokladam ze by to tak bylo.
2,5 V6 rv 97, kuze atd. ;-)


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
no já mám za to, že ten článek sice mluví o sacím potrubí, ale až za klapkou....o tom co se děje před filtrem a váhou vzduchu tam néni ani slovo....taky proč...
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline BAD

ste volové  :P  
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
ale baví nás to ;)  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nojono BADe, my víme že obsah ničím nenahradíš.
Tuning můžeš brát ze dvou pohledů,
a) zlepšováňí charakteristik
b ) individuální Úpravy
 
nebo taky mix těchhle možností. Tohle je spíš ta druhá varianta
« Poslední změna: 19.07.2005 - 23:51:17 od Begy »


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://
;) Jo ten filtr jeste mam a jak jsem tak videl tak to asi nebude z sti.Jinak je to od znameho z c.a.t. tuningu a ten tomu snad rozumi.Je to nevyzvednuta zakazka,predelana na miru.Ale uz dost o sani.Hlavne velkou diru,hodne chladnyho vzduchu a v neposledni rade poradnej filtr.to je to co tam ma bejt.
GALANT 93' 4x4 170 hp PRAHA


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no vypadá to, že trubka pujde prozatím ven a že z ní vyříznu celý bok. Tý vody se tam dostává opravdu jen minimálně


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://
;) Bejt tebou,tak bych tam dal otevrenej filtr sani a vyresis tim vsechny problemy.Snadna montaz,nevadi mu vlhko,protoze jsou delany z latkovech vlaken se zamkem vody,tzn.ze propousteji vodu jen jednim smerem a to zevnitr ven,protoze zadnej zamek neni stoprocentni.
GALANT 93' 4x4 170 hp PRAHA


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no jasně, jenomže filtr stojí cca litr. To teď nedám, jedu na dovču a začínám škudlit na xenony. Ono už to nijak moc znát nebude obyč - sportovní filtr


Offline BAD

Citovat
;) Jo ten filtr jeste mam a jak jsem tak videl tak to asi nebude z sti.Jinak je to od znameho z c.a.t. tuningu a ten tomu snad rozumi.Je to nevyzvednuta zakazka,predelana na miru.Ale uz dost o sani.Hlavne velkou diru,hodne chladnyho vzduchu a v neposledni rade poradnej filtr.to je to co tam ma bejt.
koukám přítelka na dovče a už ti de hlavně o velkou díru .... :D  
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline geo

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Citovat
koukám přítelka na dovče a už ti de hlavně o velkou díru .... :D
pekne jsi mitsupaju prokoukl  -_-  
MITSUBISHI FOREVER *** Colt 1.3 '91  55kW  *** Galant 2.0 '99  102 kW  *** Carisma


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a ještě se s tím blb chlubí  :omg:  :hehe: