GalantWeb

spotreba vs. kolesa

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ale hnusně uklepanej.. je jedno jaký to je motor.. každý dieslový motor dnes žere omnoho mín,než benzínový.. ta 2,7tdi je comonrail 2 ... a žere pod 8 naprosto v pohodě...se 184k a jede líp než naše V6 ..výrazně..


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
ale hnusně uklepanej.. je jedno jaký to je motor.. každý dieslový motor dnes žere omnoho mín,než benzínový.. ta 2,7tdi je comonrail 2 ... a žere pod 8 naprosto v pohodě...se 184k a jede líp než naše V6 ..výrazně..
tak potom nemá filtr pevnejch částic. Když vemu dvoulitry tak tdi pojede za 5-6, rail pojede za 6-7 a rail s filtrem za 7-8
Radouš


Offline Pepe

Původní dotaz byl na Galanta kombi 2l  , 100 kW .  Dřel jsem 2,5l V6 po městě a dostal jsem ho jen na 15l . Při normální jízdě po městě bere 9l LPG , tak co tady řešíte naftáky . Na ftáky sme malé páky a nafťáky nechci ani cejtit,hlavne afta , které špatně spalují a SMRDÍ , že si čověk nemůže ani pustit klimu , šmejdi (majitelé). :mad:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
taky dobrý jsou ty čipnutý dýzly - než se rozjedou, tak udělaj na křižovatce tmu, pár jsem jich viděl i na sprintu na tuning srazu a teda nic moc, jeden dokonce tvrdil, že má svou fabii čipnutou na 250 koní, ale jet jsem ho neviděl.
« Poslední změna: 04.10.2010 - 08:37:22 od robb »


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No tady nejde ani tak o váhu jako o šířce pneu, která bývá u větších kol větší,což vede k vyšší spotřebě žeano

Tím bych si nebyl tak jistej, protože to kolo je potřeba otočit, a síla motoru se spotřebovává větší při větší hmotnosti.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tím bych si nebyl tak jistej, protože to kolo je potřeba otočit, a síla motoru se spotřebovává větší při větší hmotnosti.
to bych mohl oponovat že těžší kola ušetří palivo protože při jízdě do kopce se využije jejich větší setrvačnosti. Valivý odpor žere nejvíc výkonu a čím širší kola, tím větší odpor a spotřeba
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

to bych mohl oponovat že těžší kola ušetří palivo protože při jízdě do kopce se využije jejich větší setrvačnosti. Valivý odpor žere nejvíc výkonu a čím širší kola, tím větší odpor a spotřeba
No, myslíš, že dohromady 20kg na setrvačnosti při jízdě do kopce bude tak znát když už auto jede? Navíc on má kola takový, jaký doporučuje výrobce, tak nevím, co tu řešíte..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
a myslíš že bude znát 20kg navíc při tozjezdu auta? Neřešíme tu nic. To máš tak když se sejdou 3-4 rejpalové na jednom místě tak se zákonitě musí pošťuchovat  :D
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Jistě, e težší kola se projeví na akceleraci a spotřebě, to je nesporný fakt. Chipnuty diesel mam doma je to ten 1,9 tdi 110k .. Ted by mohl mit 130k a jede lip než moje V6 a žere polovinu. Smradit musí, když mu dáš napít.. Ale to, že smradi mi nevadí a těm co jedou zamnou at to klidně vadí.. Přitom si myslím , že to nějak extremně nesmradí.. Je to na emisích v naprostém pořádku..


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já se vůbec divím že při dnešních euro 5kách těm ropákům povolujou nějaký úlevy.
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Ty auta jsou úspornějši a k životnímu prostředí šetrnější než benzinové motory.. Benzín toho nasmradí o dost víc..


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Kdyby jezdily jenom tyhle auta ''šetrnější k životnímu prostředí'', tak není ve městech vidět.


Offline Rafik

a myslíš že bude znát 20kg navíc při tozjezdu auta? Neřešíme tu nic. To máš tak když se sejdou 3-4 rejpalové na jednom místě tak se zákonitě musí pošťuchovat  :D

20kg v autě nepoznáš ani náhodou, ale 20kg na otáčejících se částech (kola) poznáš dost! Já dokud jsem jezdil závodně na kole, tak jsem zrovna na kolech řešil každé deko, ne-li gram! A rozdíl hmotností lehkých a těžších kol se několikrát násobí, než kdyby sis ten náklad vezl třeba v kufru... tak
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline morfes

Ty auta jsou úspornějši a k životnímu prostředí šetrnější než benzinové motory.. Benzín toho nasmradí o dost víc..
to je jako házet hrách na zeď, proč se s ním ještě někdo baví, vždyť tu píše strašný kecy...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rafik

Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
to je jako házet hrách na zeď, proč se s ním ještě někdo baví, vždyť tu píše strašný kecy...

No měl ses ted zasmát a ne hned vážně prudit:-))


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Ghost Buster

Rafik: Vynikající článek, nakonec jsem tu diskuzi přečetl úplně celou. Pro mě jako laika naprosto perfektní informace. Já věděl, proč tu naftu v osobním autě nemůžu ani cejtit  :laugh:

Jedinný Diesel, který mě v autech láká je Boxer od Subaru, zatím jsem četl jen samé kladné recenze  :D


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Rafik: Vynikající článek, nakonec jsem tu diskuzi přečetl úplně celou. Pro mě jako laika naprosto perfektní informace. Já věděl, proč tu naftu v osobním autě nemůžu ani cejtit  :laugh:

Jedinný Diesel, který mě v autech láká je Boxer od Subaru, zatím jsem četl jen samé kladné recenze  :D

To je jistě taky "rail" takže je tam stejný problém jako všude jinde. Vstřiky,čerpadlo,dvouhmotový setrvák,turbo,filtr pevných částic. To jsou věci které přijdou dřív nebo později na každým ropáku a každá položka stojí 20 000 a víc. Jsem pro nafťáka ale jedině nový auto. Údajně nejmíň poruchovej současnej disel má honda  a to ještě jen motor 2.2
Radouš