GalantWeb

sportovni filtr

Ida · 84 · 26466

Offline Drak

tak jsem skusil filtr co jsem dostal od Dragona. Je to totální průšvih. Motor je línější a nejde vůbec do otáček. Na rovině končím na čtyřce na 5500 otáčkách. Na plný plyn už nejdou výš  :angry:

koukal jsem pak na autodoplnky.cz na green filtry. Mají je tam dělený podle výkonu motoru. Takže ten co momentálně mám je asi na nějakýho chcípáka. Nelaborovali jste taky někdo s filtrama?

ten filtr od Dragona je do 2,5 litru...spíš musíš laborovat ze sáním a přívodem vzduchu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline BAD

ten filtr od Dragona je do 2,5 litru...spíš musíš laborovat ze sáním a přívodem vzduchu.
no jestli je na chcípáka tak by tam měl padnout bez laborování  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Vzdyt jsem ti to kdysi rikal, ze jsem zkousel vymenit filtr a nechal privod tak jak je a byl to totalni pruser. auto vubec nejelo...no hnus. Je to privodu vzduchu.
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
hlavně se mě nezdá že by ten "sportovní" filtr měl stejně velkou aktivní plochu jako origo. Ale je z jinýho materiálu, taže čert ví......


Offline BAD

hlavně se mě nezdá že by ten "sportovní" filtr měl stejně velkou aktivní plochu jako origo. Ale je z jinýho materiálu, taže čert ví......
měl by bejt průchodnější tudíš by asi menší plocha vadit neměla
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
ještě skusim teda zalaborovat s odstítěním fitru od teplýho vzduchu a udělám jinak přívod vzduchu mezi filtrem a sáním.
Ale stejně si myslim že se vrátim zpět k origo.


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Problém bude v tom, že ti to teraz saje vzduch od motora ... Priveď studený vzduch, odizoluj neiakou prepážkou (plech, ...) a tiež by som resetol jednotku. Neviem, či to treba spraviť aj na novších mitsubishi, ja som bez resetu šiel ako na škodovke.
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nejdřív musim pořešit hadici pak budu řešit tepelný štít. hadice je celkem pokroucená, páč nemám prozatim origo přírubu na váhu vzduchu ale takový samodomo, je to celkově moc dlouhý.
Reset ještě skusim, ale nevěřím že bude mít nějaký vliv

já mám zase výhodu že jsem nabastlil na kapotu kapsu, skrz ní jde za jízdy studený vzduch přímo k filtru. Takže teoreticky čím rychleji jedu tím líp
« Poslední změna: 25.04.2007 - 14:00:54 od Begy »


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
to není blbej nápad  :D, stejně jí chci spasovat, takže jí musim celou povolit


Offline Pepe

 Dotaz - nevim,tudíž se ptám- ad 1 Nemá se sport. filtr napustit olejem ?
                                           ad 2 Nezničí olej váhu vzduchu ?
                                           ad 3 Netočí motor víc proto že má hodně vzduchu a málo benzínu ?
 Protože řídící jednotka to sama neumí přestavit ? Nevim , tak se ptám.  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BAD

Dotaz - nevim,tudíž se ptám- ad 1 Nemá se sport. filtr napustit olejem ?
                                           ad 2 Nezničí olej váhu vzduchu ?
                                           ad 3 Netočí motor víc proto že má hodně vzduchu a málo benzínu ?
 Protože řídící jednotka to sama neumí přestavit ? Nevim , tak se ptám.  :undecided:
s olejem je to tak že se napustí takovým spec oil sprejem alle to je takový malinkatý zanedbatelný množství. dělá se to jen po vyprání filtru teda aspoň u motorek je to tak :)
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Dotaz - nevim,tudíž se ptám- ad 1 Nemá se sport. filtr napustit olejem ?
                                           ad 2 Nezničí olej váhu vzduchu ?
                                           ad 3 Netočí motor víc proto že má hodně vzduchu a málo benzínu ?
 Protože řídící jednotka to sama neumí přestavit ? Nevim , tak se ptám.  :undecided:
Však je tam prietokomer, ten zistí množstvo nasatého vzduchu a podĺatoho nastaví množstvo benzínu, takže chudobná zmes nehrozí a na ostatné ti odpovedal BAD ... je to tak aj na autách
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tak jsem zase něco spáchal http://www.galantweb.com/index.php?ind=howtos&op=entry_view&iden=36

není to ani zdaleka dodělaný, informace budu doplňovat postupně


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Hoši nedávno sem měl v ruce celem obsáhlej test otevřenejch vzduchovejch filtrů, kterej sem se zaujetím prošel , abych našel vítěze testu a dozvěděl sem jak moc mi zvedne výkon a vyhladí krouťák. Bylo jich asi deset, mezi kterejma byly i dvě vložky do origo airboxů. Dle očekávání "vyhrál" otevřenej K&N. A to jen z jednoho důvodu, jako jedinej nezkurvil ani krouťák ani výkon ! Ty křivky zůstaly uplně stejný jako se seriovym filtrem. Narozdíl od ostatních, který věšinou udělaly hrozný díry v křivce krouťáku a s výkonem mírně klesly.
Co z toho plyne...
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
plyne z toho to, že skus sehnat link

jinak si o tom myslím taky svý. Celý sání je stavěný na rázy a určitý proud vzduchu. Ty patvary na vedení tam nejsou pronic zanic. Navíc u sportovních filtrů je problém s odstíněním teplýho vzduchu.
Laborování s filtrem beru spíš jako hračku. Taky kvůli tomu nehodlám do toho investovat žádný velký peníze a pytlikuju to z věcí co stojí pár korun

jinak prozatim můžu potvrdit, prozatim je to průdser. Výkon šel dolu a to celkem dost


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
plyne z toho to, že skus sehnat link

To se řekne, sežeň link. Musim prohrabat celou tu hromadu endéráckejch časopisů co mam na hajzlu. Zkusim to najít a zveřejnit.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Podľa mňa tam najväčšiu úlohu hrá prísun studeného vzduchu.... Originál sanie nieje až tak zle robené, nemá síce vzduch tlačený náporom, ale je dobre oddelené od motora, teda ťahá studený vzduch... Najlepšie je kúpiť kit sania od KN, alebo Green a výkon určite nepôjde dole ....
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tak jsem to celý zrušil. Po nahrazení tý černý hadice plastovýma trubkama jsem se dostal na čtyřku při plným plynu někam lehce přes 6000 otáček. Bylo to i na studeným motoru (teda trhalo mě to srdce takhle ho hnát zastudena). Takže teplým vzduchem to není, asi je fakt blbej ten filtr.
Vracím se tedy zpět k seriovýmu sání. Skusim si někde vypůjčit jiný filtr a skusit to znova. Prozatím jsem z tohohle pokusu SILNĚ zklamán.....


Offline Drak

a zkoušel si to bez filtru?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)