GalantWeb

Sportovní Výfuk

Host · 60 · 28791

Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Howler

Tak jsem začal laborovat s výfukem a takhle to zatím skončilo, střední a koncový díl je origo Bosal  2.0 V6  akorat koncovký tam někdo dal 2x70mm. Kat jsem koupil universal Walker do 5000ccm. O trochu rychlejší pruchod spalin se stara rezonátor Awg. Vše mám ve stejné šířce potrubí 55mm.

Nevím si rady se vzdalenostmi mezi sondou, katem a rezonatorem díky za info a komentáře  -_-
« Poslední změna: 30.08.2011 - 15:55:48 od Howler »


Offline Drak

a maš na autě jednu a nebo dvě sondy? První by měla být ještě na svodech před katem a v případě druhé za katem před rezonátorem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler


Offline Drak

tak tu jednu nechat na původním místě na konci svodů před katem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

to budu odhadovat z planku cca 10cm před katem, pač prvni čast ke me dosla svody a rozbitej vlnovec a pak střední a konc. díl. Jinak tu vzdalenost kat - rezonator neřešit?


Offline Drak

no jak na to koukam, tak bych přivařil na kat příruby a ten kousíček trubky , co máš ted uplně na začátku, posunul mezi kat a rezonátor. Takle je jednak mezi katem a rezonatorem malá vzdálenost a pak netuším jak je udělano místo v podlaze pro kat. aby nebyl moc vzadu a nemlátil o podlahu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

ja bych se na katalizator uplne vybodnul akorat ubira na vykonu, misto nej bych tam dal jenom pouzdro bez vnitrku...stejne ten katalizator funguje tak 120 000km a pak jde do kytek....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Howler

nad tym jsem taky přemyšlel, ale pak se stavalo co jsem slyšel, že to bylo pravě že horší


Offline m4rt4s

Když vyhodíš kat u turbiny, tak vykon lehce vyleze, ale u atmosfery to je akorat horsi. Atmosfera potrebuje urcity protitlak, at se lip vyprazdnuje valec :)
2.0 Wagon Sportedition


Offline Werewolf66

no jasny, tak na protitlak ti dela rezonator
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rafik

no jasny, tak na protitlak ti dela rezonator

co to je za nesmysl? pokud vím, tak rezonátor urychluje odvod spalin, tím pádem o protitlaku nemůže být ani řeč.. Víc výkonu udělají leštěné svody, i když všechno to jsou stejně jen dohady a subjektivní pocity, kdo z nás to měl na brzdě?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Werewolf66

co to je za nesmysl? pokud vím, tak rezonátor urychluje odvod spalin, tím pádem o protitlaku nemůže být ani řeč.. Víc výkonu udělají leštěné svody, i když všechno to jsou stejně jen dohady a subjektivní pocity, kdo z nás to měl na brzdě?

Jop, zase sem ze sebu uspesne udelal vola :)....jisteze mas pravdu, ted sem kouknul jak ma vypadat rezonator uvnitr a to tlakovat fakt nemuze....co sem si myslel tak to bylo spis dusitko do otevrenyho vyfuku, mno nic :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Howler

ano, některé rezonátory borci používaj jako koncovky výfuku.


Offline Ghost Buster

Ahoj,
chtěl bych trochu oživit tohle téma. Jelikož se mi rozpadl poslední díl výfuku, posvařoval jsem nový potrubí a nacpal tam "laděný" koncový tlumič, protože se mi nechtělo dávat 6000 za nerezovou kopii originálu.

Byla to chyba, to už vím. Zvuk z venku je vynikající, ale rezonance uvnitř je od 2500 ot. do 3200 ot. nesnesitelná  :mad: O výkonu se nebudeme bavit, žádný přírůstek se podle očekávání nekoná, pouze jde motor lépe ve vyšších otáčkách. O to mi ale ani nešlo.

Prosím nechte stranou reakce typu "já to říkal..". :D Chtěl bych se zeptat, zda někdo tuhle rezonanci nějak reálně řešil? Ten tlumič nemá klapku na seřízení hluku a je v podstatě průchozí (je vidět skrz).

Jiný středový tlumič? Navařit někam na potrubí výztuhy? Jiné silentbloky? "vystlat" prostor tlumiče nějakým odolným materiálem? Jestli máte někdo nějakej nápad, prosím sem s ním. Nedá se v tom jezdit, víc jak 20 km a bolí mě hlava  ](-: ](-: ](-:

Předem díky všem za smysluplné reakce  :laugh:


Offline Howler

skus ten rezonator, měl by tlumit vibrace a urychlovat průtok spalin


Offline LivArt

Ona by i tlumící vložka sla vyrobit. Nebo kdybys ten výfuk uměl otevřít, tak bys tam mohl udělat tu tlumící vložku napevno i s vatou.


Offline Howler

Zdravím, tak jsem se spálíl lazeným koncovým tlumičem značky WM Sport ( from poland), na videjku to mělo krásnej tichej zvuk ale na mé V6 hruza a ty rezonance do 3tis ot. škoda povídat, tudíš kupuju origo a ted bádám jestli Bosal či Walker ( cena se tam liší 8stovkama), je tam znatelnej rozdíl? aspon v životnosti.

Díky za odpovědi


Offline LivArt

WM Sport je už taková větší značka, nedělají tlumící vložky do svých výfuků?


Offline Howler

to netuším ale na plně průchozím výfuku asi nepomuže žádná vložka  :undecided: