GalantWeb

Koupím vstřiky 2.4

Offline wobby

Turbím 2.0 sohc 16v ze srandy...potřebuju větší vstřiky ](-:


Offline wobby

nema nekdo zkusenost jetli nejsou totozne vstřiky u 2.4 tak u 2.0 ? ...abych to nekupoval zbytecne...dám tam turbo z iveco daily a tlačit budu do 0,5 baru, plnící šnek je dost velký ...ale abych nešpekuloval zbytecne...pak mně napadaji jedine vstřiky z ameriky z nejakýho 6 litra ......máte návrhy?


Offline Pepe

 Tady budou max. vstřiky z 2,5 .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline wobby

No ju ale já mám 4 válec a potřebuju na vstřikách dostat víc...pochopil jsem zprávně že 2.4 má stejný vstřikovače jako 2.0 ? je tam rozdíl o stovku ccm na válec tim pádem bych tomu věřil....takže si to asi myslím zprávně...tím pádem vstřiky z nějaký ameriky ...souhlasíte se mnou? :lipsread:


Offline Drak

2,4 je GDI a ma vysokotlaké vstřikovače benzínu, něco podobného jako u nafty. Na normalní tlak benzínu jim sotva projde kapka.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

vstřiky z tvého 2.0 se dávají i do 3,0 a 3,5 takže větší už budou jen na evu  :mellow:


Offline Pepe

 Ale jak píše Drak , jestli je to 2,4 GDI a chceš to předělat na klasiku   ](-: ](-: ](-:    Jiná hlava .... nebo máš motor z ECLIPSe ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline wobby

Motor mám 4g63 sohc 16v chci plnit motor maximálně do 0,5 baru aby neschořela hlava nebo písty...a když, budu experimentovat dál ale to je jedno...šlo mi o zregulování a zvýšení průtoku paliva na vstřikovačích...takže ze všech názorů ,za který vám moc děkuju!  -_- jsem si uvědomil že musím předělat regulátor tlaku a zvýšit tlak paliva na reilu  ^_^ jiná možnost není


Offline Pepe

 Regulace průtoku paliva je věcí úpravy softu v ECU . Prodloužení doby vstřiku .....   Nemusíš tam lít litry benzínu
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Wobby a čím to chceš řídit? Origo jednotka a plnící tlak neřešit? Nebo plnící tlak brát jen jako referenci k regulátoru tlaku paliva?
Nebo jednotka Z EVOlušna? Nebo Megasquirt a podobný separé jednotky?

Vstřiky jdou i přebrousit na větší průtok ale o nejbližším vím v Anglii.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline wobby

průtok vzduchu budu muset asi vyrušit ,uvidím co to s tím bude dělat...řídící jednotku nechám prozatím stejnou,ano vím chtěl by do ní nahrát soft aby to jezdilo jak má a rozumně se spotřebou jak píše DRAGdocela jste mi dali brouka do hlavy a ona ecu z eclisu by mohla pasovat na štekry u atmosféry je to stejný rok přibližně...je to tak?


Offline Pepe

Průtok vzduchu nemůžeš vyrušit , skrze váhu projde vzduch do turba , putuje do chladiče a pak do klapky sání . A právě váha podává ecu data o průchodu luftu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001