GalantWeb

Offline WalvaterWotan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Čuss. Po delší době, jsem si řekl že si trochu poupravim zvuk na Galantoj V6, takže jsem si koupil sportovní průchozí univerzální tlumič. Dál jsem sundal tlumiče až ke katu. Chtěl jsem se zeptat, chci sundat i katík, ale brání mi v tom lambda sonda, máte s tím někdo zkušenosti právě u Galanta? Jak jí odklonit, aby nedělala problémy, nebo tak něco. Dál jsem se chtěl zeptat, někde jsem se doslechl, že sundání katu u benzínovejch motoru zvyšuje výkon, co je na tom pravdy?


Offline grafik

S lambdou nevím kat ubírá tak 10 koní ale výfuk je hodně složitý systém když bude plno průchozí jak to mám já budeš mít všechen výkon a točiví moment ve vysokých otáčkách což se hodí maximálně na okruh :D dám příklad co tím myslím jedu 90 na pětku plyn zarazím až na podlahu na nic se neděje podřadím na čtverku zase plný plyn na něco málo se děje podřadím na trojku začnou se protáčet kola a rázem tam je 150 :D :D


Offline Jeníček

Čuss. Po delší době, jsem si řekl že si trochu poupravim zvuk na Galantoj V6, takže jsem si koupil sportovní průchozí univerzální tlumič. Dál jsem sundal tlumiče až ke katu. Chtěl jsem se zeptat, chci sundat i katík, ale brání mi v tom lambda sonda, máte s tím někdo zkušenosti právě u Galanta? Jak jí odklonit, aby nedělala problémy, nebo tak něco. Dál jsem se chtěl zeptat, někde jsem se doslechl, že sundání katu u benzínovejch motoru zvyšuje výkon, co je na tom pravdy?

Nahrazení sériovýho tlumiče za sportovní bych se nebál. na katalyzátor bych ale nehrabal a lambdu už vůbec ne. A každopádně počítej s tím, že když sundáš kat, máš velkou šanci neprojít emisema při TK. Za mě myslím, že nejlepší řešení by bylo jen vyměnit koncovej díl výfuku za "sportovní" koncovku. Hodně zdaru  -_-
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline WalvaterWotan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Emisí se nebojim, za 200,- dostanu nálepku a čau, ale spíš se bojim toho, že by auto začalo zlobit, když se s tou lambdou začne štelovat... Prý existují nějáké odklony a tak... Já nevim no, zatím mi každej říká, že benzínák po sundání katu výkon nabere... Máte s tím někdo zkušenosti přímo u Galanta, nejlíp u 2.5 V6?


Offline Pepe

"Stačí sundat kat, oblbnout lambdu 280 ohmovým odporem , trubku udělat plnoprůchozí a místo krabice na vzd, filtr vsadit  konus K&N a výkonu máš kolik budeš potřebovat " říkali mi chlapi u píva . ](-: ](-: ](-:   

Tým inženýrů se zabývá laděním motorů a ty to zkurvíš tím , že chceš slyšet něco , na co ten system výfuku není laděn ? Zapomeň . Lepší pro tebe bude Galanta prodat a dovézt Galant VR4 , koupit openport 2.0 , MMC Flash a můžeš si hrát do zblbnutí .
« Poslední změna: 27.03.2015 - 11:43:51 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline WalvaterWotan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
VR4 motor bych měl možnost odkoupit, ale to byl nebyl jenom motor, ale dalších milion věcí k upravě... Na víc plácení tý práce by mě asi zničilo :D.


Offline Jeníček

Jestli chceš mít opravdu jistotu, že ti galant ještě nějakou dobu vydrží, radši se na tohle experimentování vyser. Ušetříš si tim hodně času, peněz ale i starostí.
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Sir Dag

souhlasím..navíc po odpojení lambda to pak žere jak.....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

tak ono záleží o jakou V6 jde a z jakého roku. Některá má kat až za svodama, některé měli katalizatory ve svodech a 4 lamda sondy, atd. Obecně si spíš vyndáním katu zaděláš na strátu výkonu pokud se jedná o nepřeplňovaný motor. Je to do nekonečna popisované téma. Co motor to jiné řešení.
U V6 z je nejhorší místo napojení obou větví svodů před katem, kde je málo místa a je to řešeno navařením trubek kolmo na sebe.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Jedna z možností -a pracná- je úprava svodů , o kterých píše Drak . Problém je ale v umístění , protože nemůžeš posunout kat moc daleko od motoru . Pouze nahřátý kat správně funguje a lambda za ním to kontroluje . Podobné "díla" zkoušeli kluci na 3000 GT a raději se vrátili k původní verzi výfuků.  Ono - ne každý umí ladit piano . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline WalvaterWotan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Noo, tak podle toho, co tady čtu se na to asi spíš vykašlu... Draku a co si myslíš o zástavbě VR4 motoru na normal 2.5 V6? Nebo třeba zástavbě kompresoru?


Offline Drak

jde to, ale počítej že převodovka dlouho nevydrží. Záleží jakým stilem budeš jezdit.

O proti kompresoru je zástavba Jednoduší a hlavně ověřená. Prohodiš motor, svazek a jednotku. Vše spolu funguje a nemusí se už ladit a hledat dál. To u komresoru se tomu nevyhneš a stejně skončíš u nějaké externí programovatelné jednotky. Zabiješ spoustu času hledáním vhodného nastavení atd.
Převodovku , spojku a brzdy budeš řešit tak jao tak u obou případů stejně.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)