GalantWeb

palivové čerpadlo

Offline jofo

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Zdravím, mám Galanta 2.4 GDI r.v. 1999 110 kw. Poslednú dobu sa mi stávalo že pri podradení pri vyšších otáčkach začalo často motor dusiť, pričom sa rozsvietila oranžová kontrolka, čo znamená že by auto malo isť na diagnostiku. Nakoľko sa však tento problém opakoval raz za čas a po čase zas prestal, neriešil som to tou diagnostikou, ale rozhodol som sa vyskúšať prečistiť filter na čerpadle. Lenže tým som to asi ešte zhoršil, nakoľko auto po naštartovaní zhasne po pár sekundách, a to nemusím ani pridávať plyn. Ak chcem pridať zhasne hneď.
Ďakujem za akúkoľvek radu.


Offline Drak

jiné vysokotlaké čerpadlo aspon na zkoušku. Ale většinou právě odejdou a nové je nesmyslně drahé
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jofo

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
mám ešte čerpadlo z môjho prvého galanta čo bol ale 2.5 V6 1998 125kw, lenže tam je zas problém, že toto auto malo čerpadlo len s dvoma vývodmi, a to čo potrebujem má 3 vývody. Napriek tomu som ho ale vyskúšal s tým, že som jednu hadičku upchal. Auto naštartovalo a šlo úplne bez problémov, roztočil som ho na obmedzovač ako nič, jednoducho jedna báseň, avšak v ten upchatej hadičke bol benzín dosť natlakovaný (cez pôvodne čerpadlo by mal isť naspäť do nádrže). Neviem teda či by to mohlo fungovať aj takto keby ten benzín ostal v tej hadičke alebo si tým len poškodím.


Offline Drak

ale šlo by vyměnit jen samotné čerpdalo. Jen by se prohodily v držáku, co se strká do nadrže. Tím by se zachoval potřebný počet vývodů
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jofo

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
to som práve teraz skúšal ale výsledok je rovnako zlý. Jediná vec, ktorá zabrala je upchatie tej tretej hadičky, na držiaku čerpadla  s dvoma vývodmi. Mimochodom čerpadlá fungujú obe, len akurát to originálne na držiaku s troma vývodmi tam ako keby ani nebolo. Vôbec tomu nechápem.


Offline Werewolf66

nafot to, at mame predstavu jak to tam vypada
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline jofo

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 8
Tak na prvom obrázku je pôvodne čerpadlo s držiakom s tromi vývodmi napojenými na tri hadičky. To nefunguje, robí mi pri tom to čo som opísal vyššie. Na druhom obrázku je odfotené aj čerpadlo z môjho prvého galanta, ktorý mal ale iný motor. Je z dvoma vývodmi. Nakoľko som ho ale aj napriek tomu zapoji, z tretej hadičky mi vytekal benzín, ktorý sa v tom pôvodnom držiaku s troma vývodmi vracal naspäť do nádrže. Rozhodol som sa tú hadičku teda na chvíľu upchať aby som zistil ako bude na toto motor reagovať. A šlapal ako hodinky. Takže neviem teda či by som to tak mohol nechať alebo ten benzín musí isť naspäť do nádrže, aby sa nepoškodil motor.


Offline Drak

asi bych ještě kouknul na tlakový palivový ventil jestli ti vše nepoušti zpět do nádrže.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)