GalantWeb

Hydropístky

Offline Howler

ještě otázka, da se nějak poznat které hydra jsou špatné, slyšel jsem o nějakém přístroji, kterým se posloucha kde to klepe. Jinak jak se postupuje s tím vypráním, v čem se to děla a rozdělává se?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
citace.... pepe a jiní..  ..hydrostav po sundaní z motoru jde zmačknout. otazka:špatnej nebo dobrej??
a naopak....
hydrostav po sundaní z motoru nejde zmačknout . otazka:špatnej nebo dobrej??
a ted se ukažte       .......
 pepe  ....
a) až ho vyperu , nasaju nový olej nebo naftu a on ji udrží - je dobrej -t.j. byl v něm bordel a ten bránil v uzavírání .
b) zvolím stejný postup a pak se uvidí .............
Nejde zmacknout je OK . Ale lepsi dat do oleje ,vymackat hrebickem nebo necim vzduch a nechat ho stat kolmo a pokud treba druhej den pujde zmacknout je nahovno
 
« Poslední změna: 16.05.2012 - 21:36:10 od Rob »


Offline Howler


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Vydrž až se tu objeví Pepe nebo mu napiš SZ, on ti rád poradí.


Offline Pepe

a jaky je teda postup praní hydroštelů?
Ponoříš do vaničky do které jsi dal čistič karbeců nebo brzd . Pomocí párátka nebo nerez jehly zamáčkneš kuličku vevnitř štelu a pumpováním propereš . Až z toho nepolezou srágory a bude čisto , podobným způsobem ho naplníš naftou a můžeš zkoušet  třeba sikama jak dlouho udrží tlak uvnitř . Někde ve workšopu je i přípravek s tabulkou možného poklesu na páce za určitý čas .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

ok jak ted bude někdy čas tak to skusím, jetě musím zjistit jak s něma ven..


Offline Pepe

ok jak ted bude někdy čas tak to skusím, jetě musím zjistit jak s něma ven..
Musíš rozdělat komplet rozvody na vačkách - vačky demontovat a hydra jsou uložené v HLAVĚ, u mého motoru je mám ve vahadlech . Ve vorkšopu jukni na motor 4G63DOHC , podobně je máš též .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Ještě přidám něco málo teorie, kdyby to někoho zajímalo. Učil jsem se to teď na zkoušku, tak sem si na to vzpomněl. Je to sice OHC, ale princip je stejný -_-.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.



Offline Howler

tak jsem dělal Go motoru a koupil jsem 24x zdvihatka značky  ET engineering nebo tak nejak se to jmenovalo. Muj problém je, že po namontovaní začala zdvihatka klepat, tak se odvzdušnili podle návodu držení určitých otaček po nějakou dobu, ale stale mi tam jich pár klepe na volnoběh, v otáčkach přestane. Olej jsem daval shell 10w40


Offline Pepe

Ve workshopu je návod jak je před montáží naplnit , ale nevadí , opakováním operace - dostat motor do otáček-natlakovat olej ---bude nutné opakovat několikkrát , až do naplnění . Též možno počkat až se auto dostane do provozu a střídáním jízdních režimů dosáhneš chtěného .  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

toš to su zvědavé :o zkusím a dám vědět. Díky Pepe


Offline Howler

zatím vyšel takovýto vysledek, když je studene auto v garaži tak nastartuju a neslyším ani jeden, zahřeje se, tak začne tam nejakej lehce klepat, nic hroznyho ,  nad 2000tis.ot. přestanou uplně
¨Ještě mě napadlo olejové čerpadlo, ale muj mechanik mi říkal že tam se maximalně zjistí vůle...


Offline Pepe

Slyšíš zdvihátko -a nebo vstřiky ?? :mellow:    Ty taky umí cvakat . S olejovým čerpadlem má pravdu , je na klice - trochoid a max. změříš vůli . Jukni workshop .
« Poslední změna: 11.09.2012 - 16:56:31 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

změř si tlak oleje měřákem, který napojíš místo standartního čidla pro kontrolku. Měl bys naměřit zhruba 0,9 baru na volnoběh, cca 2,5 při 3tis otačkách až po skoro po 6 baru při maximálních otáčkách. Taky hodně záleží na viskozitě, ale ta se projeví až u vyšších otáček.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)