GalantWeb

Hydropístky

Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Kenry, můžeš dát vědět, co přesně jsi ta měnil ... a případně dát i odkaz na prodejce




NO odkaz na prodejce Ti asi nedám protože nevim od koho to kluci z dílny berou ale komplet klima ložiska klíňáky .... já u toho nebyl ale sem spokojenej jak to maka....osobně si myslím že mě ta výměna hydrštelů stejně čeká prototože když je to hodně teplý a nechám to klapat na volnoběh tak jsou ty dva maličko slyšet ale jen maličko.... takže si myslím že je to jen otázka 5-8 měsíců....protože to dost honim .... ale od toho to přece je ne...?
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline aston

Ja mam servisnu knizku z nemecka a aj vysacku na motore a od zaciatku tam davali Castrol 10W 40, tak ma prekvapuje ako tu niektori pisete, ze do 2.5 treba davat 5W. Auto bolo vo vlastnictve Mitsubischi Nieder[nieco]Munchen, majitelka  :D. A mam 104tis ked som ho kupoval, rozvody menene po 66tis, olej ako novy a vymena zapisana 101tis km[posledna].


Offline Poofy

vsichni jste resili koukam hydrostely na 2.5 ale co 2.0 ?
Mam Galanta 12/1997 2.0l 100kW a uz nejakou dobu mi cvaka motor. Zprvu to po par min prestalo ted to cvaka treba az po 30min jizdy a je to desne hlasity. Rozvody a olej menen pred 9000km je tam Castrol 10w40.
Nekdo pise dat tam 15w40 - je to dobry napad ? Na kolik vyjdou zdvihatka do dvoulitru ? Dik
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
jestli si dobře pamatuju kolem 500, ale možná kecám


Offline Poofy

jestli si dobře pamatuju kolem 500, ale možná kecám

a kolik jich je treba+ prace? sry za blby dotazy ale jsem lama user  ^_^
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no máš 16ti ventil takže 16. a práce to netuším


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
taky to mám na 2,5 trochu divný, většinou nastartuju a po chvilce je ticho , ale nékdy a to za stejného počasí to cvaká i po 5ti minutách.,10W40


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
1x  Xeramic + minerální 15W40 je krátkodobé řešení. :lipsread:

Xeramic použil nismo.power do své 200sx a zničil motor takovým způsobem,že jej rozprodal na ND stím,že většnu dílů stejně vyhodil..byt ho měl v dobré kondici,jen pro něj chtěl něco navíc udělat. Po rozebrání se zjistilo,že se na všecko co je v motoru nalepilo najaké sajrajtum, které samozřejmě ucpalo jak ostřiky pístů tak trubičku oleje k turbu. Proto bych toto do motoru nenalil... motor zničil po 30km jízdy. Můžete se ho na to zeptat, působí natuning foru, AHC,200sx,driftforu a pod.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
můžu se připtat kamaráda, jestli pojede balík z JPN a kdyby jel, a ty sis sehnal partnumber hydroštelů - je jich víc,tak se daj originál hydra koupit tam.. mě vyšli na ten 2,5 V6 na cca 11000kč sevším všudy 24ks, možná vyjdou zas oněco levnějc


Offline DORIANXXL

 . . .xeramicom zničit motor? :o
Nebola chyba v niečom inom?
« Poslední změna: 22.07.2008 - 16:34:04 od DORIANXXL »
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
. . .xeramicom zničit motor? :o
Nebola chyba v niečom inom?

určitě nebyla.. když použil jen jej a do poměrně dobrého motoru,který by i bez něj najezdil ještě 10tky tisic km, než by mu lehla klika nebo válce úplně


Offline DORIANXXL

...len tak pre zujímavost ^_^
Kámoš mal obvyklé problémy s cvakaním hydropístkov,tak sme skúsili použit aditivum priamo na túto prejavujúcu sa závadu. Vymenili sme nový olej (Valvoline 10w40+aditivum),ale moc sme od toho prostriedku nečakali(kvoli jeho cene 195kč).Opak však bol pravdou. Motor po ujetí cca 100-150km od výmeny oleja a použití aditiva sa výrazne stíšil a nebolo počut žiadne cvakanie.(zatial tento pozitívny efekt pretrváva -_-)
Musím podotknút,že cvakanie hydropiestov pred použitím aditiva bolo na dennom poriadku a dost intenzíve(po celú dobu od nastartovania motoru)
...prekvapil nás tento malý(zázrak)za cca 200kč ^_^
...a to je on(šampion)
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Nevim nedokážu posoudit  ale myslím si že když je jednou hydrpístek v prdece tak mu nepomůže ani svěcená kdyby byla na skladě....prostš výměna kus za kus a nějaký dočasný oleje mastičky a fáče jsou jen oddalováním výměny ke jtere nakonec stejně dojde myslím že to tuší každý koho to čeká jen si to nechcem připustit....(sory za upřímnost)....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline DORIANXXL

.  ..som v celku za o tom čo si napísal,ja som chcel len(dočasne a po psyshyckej stránke)pomoct tým,ktorý si s tým nevedia rady ^_^
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline tombik

No me v motoru hydroštely taky cvakaj, podle mě teda jeden, nebo maximálně dva....mám najeto 100 000 (skutečně jsem první majitel) tak mi přijde škoda měnit všech 16...nenapadá někoho jak lokalizovat ty problematické??


Offline Drak

dají se otestovat.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
...len tak pre zujímavost ^_^
Kámoš mal obvyklé problémy s cvakaním hydropístkov,tak sme skúsili použit aditivum priamo na túto prejavujúcu sa závadu. Vymenili sme nový olej (Valvoline 10w40+aditivum),ale moc sme od toho prostriedku nečakali(kvoli jeho cene 195kč).Opak však bol pravdou. Motor po ujetí cca 100-150km od výmeny oleja a použití aditiva sa výrazne stíšil a nebolo počut žiadne cvakanie.(zatial tento pozitívny efekt pretrváva -_-)
Musím podotknút,že cvakanie hydropiestov pred použitím aditiva bolo na dennom poriadku a dost intenzíve(po celú dobu od nastartovania motoru)
...prekvapil nás tento malý(zázrak)za cca 200kč ^_^
...a to je on(šampion)

jestli to je molybdensulfid,tak tento přípravek je opravdu vynikající..potvrzuju


Offline Poofy

tak tedy poradte - moje hydra cvakaj tak 30min po nastartovani ale dost pak stichnou tak by jeste nemusely byt uplne na odpis.

po dovoleny budu menit olej  (ted jsem tam mel castrol 10w-40), procital sem ted do noci o tech aditivech - jsou dva tabory na to ... a pokud nejake, tak nejlepe uz namichany liquid molly, ale jako lepsi varinta nez aditiva se mi zda dat tam 15w-40 - to by mohlo pomoci ne? Podle vavoline do galanta muze byt.  samozrejmen nej by bylo vymenit hydra, ale na to ted nemam.
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
30min? divný čas.. pud cvakaj nebo, necvakaj třeba po jízdě,když do nich čerpadlo natlačí pořádně olej..
ale pokud si chceš auto nechat,tak je vyměn.. a máš klid.. po výměně má motor sametovej chod


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Ono to není tak jednoduchý myslim, mě třeba nejvíc cvakaj po ostrý jízdě... a pak cvakaj taky pořád když hladina oleje klesne pod spodní rysku ...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)