GalantWeb

Hydroštely?

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Kemo , já psal o závadách těchto motorů a ne o tom ,že podle zvuku z Pc jsem poznal protučené ojniční ložiska -šály- kemo viš .!!!! :anz: Pak ještě : tvých 24 zdvihátek při 600 otáčkách cvakaj jak hodinky , ale jeho 8 zdvihátek při 750 otáčkách zní jak ??? To slyšíš z toho zvuku z Pc-čka ???  :(


ne,já nic ani neposlouchal.. ale myšákům odcházejí hydroštely.. to je jejich slabina..pokud to nejsou hydroštely je to klika.. nic dalšího tam tak mlátit nebude aby to v člověku vzbuzovalo obavy..


klepající ložiska a protočená jsou 2 rozdílné stupně problému.. protočená ložiska už dělají poměrně velký kravál a následky jsou děsné.. vyhodíš většinou ojnici i kliku  z videa poznáš houby.. jen kdyby napsal víc.. ty ložiska mají tendenci zaklepat spíš ve vyšších otáčkách..

vytoč motor tak ke 3000ot a popust plyn.. pokud se ozvou nemáš co řešit..
hydra mlátí většinou na volnoběhu.. ta klika si taky klepne,..ale málo ...pokud to není už opravdu konečné stádium před rozpadem...

tady máš důsledy protočených ložisek a další provoz - krátký provoz bez opravy..vytáhnul sem to z motoru minulé léto:



Offline tombik

Vsem dekuju za rady lidi. Jen doufam ze az to budu ukazovat drakovi a v servisu tak ze to cvakat bude. No a ze tudiz nekdo dokaze identifikovat v cem je zavada a ze se vejdu do 10ti tisic. Dalsich oprav co chci udelat mam tak mezi 10ti a 20ti tak to by snad jeste melo smysl...

Jinak cvaka mi to v celem spektru otacek kdyz uz to cvaka. To jestli to v nekom vzbuzuje obavy nebo ne je otazka citu, ja mel nervy i ze zvuku co vydavaji vstriky dokud jsem nebyl ujisten ze je to normalni...Jsem na to auto fakt trochu ujetej...doufam ze to jeste neni tak zly jako na tech fotkach.

Fakt uz me to ale pomalu...se... :angry:
Drzte mi palce, kdyby jeste nekoho neco napadlo tak budu vdecny...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jestli to cvaká pořát nepřetržitě budou to hydra.. klika by ti za chvíli mlátila jak prase


Offline tombik

Sesli jsme se dnes s Drakem a pry je to opravdu hydrostel....takze to pujde na reklamaci at s tim neco udelaji. Dekuji vsem za rady....


Offline Pepe

 No tak jo , čumim , ale ten ventil  ( ventily ) bych snad nechal vyměnit  taky . Jak jsem si myslel , dej do servisu auto a dej jim peníze a vyměněj ti i co nechceš . Škoda toho motoru . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tombik

Proc skoda motoru? Bude novej hydrostel a pripadne i ten ventil a vsechno bude zase ok. Dostane original dily a bude....


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
No tak jo , čumim , ale ten ventil  ( ventily ) bych snad nechal vyměnit  taky . Jak jsem si myslel , dej do servisu auto a dej jim peníze a vyměněj ti i co nechceš . Škoda toho motoru . :undecided:

ventil? a proč?


Offline Pepe

 Při výměně zdvihátek jsem si kontroloval ventily u kterých se nejvíc objevovalo klepání zdvihátek .
 Právě nefunkční zdvihátko může způsobit deformaci ventilu , min. rozklepaný dřík, poškozené sedlo, podpálený ventil. Ale Ty jako mechanik snad víš wocogo . :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
deformace ventilu je pro mne odedneška nový pojem..nikdy jsem neviděl takto zničený ventil...ani u oooopravdu ale opravdu obrovských motorů,kde když to klepe nedá se u motoru udržet hlava ...a ventilům nic není..ono není asi nic tvrdšího než matroš na ventily ...ale nejjednodušší je si ventil na výšku změřit..


Offline Pepe

Dyť jsem to psal - ví wocogo. Juknu do tabulky a vím o koljk může být kratší . Já to říkal - dobrý mechanik ví . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Dyť jsem to psal - ví wocogo. Juknu do tabulky a vím o koljk může být kratší . Já to říkal - dobrý mechanik ví . :undecided:

ovšem toho bych se vůbec nebál...žádný hydroštel nemá na to s žádnou vůli aby rozklepal venil.. to je víceméně nemožné..nebot to nejde do tvrda.,,leda by stím jezdil půl milionu a klepal a klepal..je to fakt tvrdé. Mám doma ventil z ČKD 6tihrnku který jezdil v motoru 50let. a tomu ventilu nic není,jen má vyleštěný povrch..umřel,protože byl podpálen.. jinak je zdravý....a to ty ventily mají věžně rozjebané vůle..


Offline katana

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Tak s tím nemůžu souhlasit, na galantu 2.0 - 4G63 mi klepaly hydroštely, po rozdělání bylo vidět které to jsou, dříky ventilu nahoře vypadaly jak starej majzlík - rozkutý. Takže dnes už vím že špatný hydroštely nadělaj paseku.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
možné je všecko,..byt to hydro je měkčí jak ventil.. otázkou je,co se stane,když se povrch toho ventilu přestane mazat... 
jinak to krátkodobě klepající hydro nikdy nezpůsobí.. problém bude jinde