GalantWeb

Vysoké oáčky

Offline Howler

zdravím, tak mam ten stejný problem, za studena 2500-3000 volnobeh, za tepla 1500-2000. ISC funguje, kontroloval jsem, zda to nenasavá někde falešný vzduch, teplotní čidlo se zda ok, jinak bych za studena nenastartoval, udělal jsem reset a furt stejné, chvilku se mi držely na 1300ot


Offline Howler

otačky se srovnaly když jsem ukostřil hnědy konektor na motorové příčce na 1000ot/min , ale po odpojeni opět to samé


Offline Pepe

otačky se srovnaly když jsem ukostřil hnědy konektor na motorové příčce na 1000ot/min , ale po odpojeni opět to samé
Řekl bych snímač polohy klapky , protože když tenhle konektor ukostříš, odpojíš ECU pro dorovnávání  AFR.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No já bych prvně stáhl ten volnoběh, taky jak jsme čistil klapku, tak volnoběh vyletěl vysoko a začal pulzovat, asi se to ŘJ nelíbilo, jak jsem ho stáhl na nějakejch 800-700, tak držel.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler


Offline Howler

Varianty co jeste nebyly vyzkoušené : Sportovní KN filtr, ale temu bych to za vinu nedvala, nekteri rikají že jo, dal vahu tam mam z 1.8, mel jsem tam V6 ale stejné. Mam zaslepený EGR. Podtlaky jsem odpojil a poprehazel ale žadny vliv na snizeni ci zvyseni to nemelo :(


Offline Jindřišák

Tak ukostříš ten hnedej konektor a přitáhneš Biss až tam budeš mít normální volnoběh ne?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

Biss je maximalně utaženej a při ukostření byl volnobeh 1000


Offline Jindřišák

A máš nastavenej i doraz škrtící klapky? Už sem viděl mechaniky, kteří tímhle stylem zvyšovali volnoběh.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

kurna nejsem žádný amatér abych zvyšoval volnoběh dorazem :mellow: nedokážu posoudit zda to nedělá po kompletní rozborce, pač jsem ten motor předtím neslyšel. Jak poznám že isc je špatné?


Offline Jindřišák

Myslel jsem to tak, že už si to rozladěný koupil. Podle mě ISC funguje, jinak by po ukostření hnědého konektoru motor nereagoval, spíš ti nekudma protéka vzduch. Biss mas zavrenej, isc po ukostření taky, jinak by to nereagovalo, otáčky s teplotou dou taky dolu, takže podle myho nazoru je bud na volnoběh otevřená klapka, nebo to saje faleš, jinak by to muselo chcipnout. Proto sem se ptal, jestli je správně nastavenej doraz.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

ve čtvrtek se podívám na saní, zda tam někde nenasává, a dam vědět, tak díky za tipy  -_-


Offline Howler

a co tak aut. sytič. Kde bych ho našel a zda plní svou funkci?


Offline Jindřišák

Pokud jsem pochopil jak vše funguje, je v tělese klapky - bimetalovy pasek, který šteluje vzduch podle teploty vody. Pokud ti s teplotou motoru klesá volnoběh, tak je v pořádku. Zkus seřídit ten doraz klapky, pokud jsi se ještě nedíval, měla by byt na volnoběh zavřená.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

ještě mě tak napadá, mam ve vnitř sání před parohama 6 klapek, který řídí servo motorek. Když jsem to rozdělaval, tak klapky nebyly vycentrované a dřeli každá z jedné strany, tak tam je tam 6 malých ryh. Nemuže to mít vliv, když místo toho aby do 4 tis proudil vzduch spodkem(delší cestou) tak to přisává přes vrch? a tudiš vyšší volnobeh?


Offline Pepe

Není to dak dávno co jsem psal o druhém krokovém motorku na tvém sacím potrubí a ten řídí otevření a zavření těchto klapek . Jestliže klapky dřou může to být prapříčina nestálosti volnoběho . Klapky - uzávěry pročistit a opravit vůli .  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

tak klapky nepřidírají a volnobeh furt 1300-1500, zkoušel jsem naklanec i ten moturek tech klapke, ale zda se, že žadný zlepšení nedošlo. Kdybych tak kurna někde našel návod na něj. Drak mi posílal akorát jak to funguje


Offline Howler

mimo jiné, mi jsme tam davali lambdu z 1.8, ma stejný počet drátů a dá se na ní jen naměřit vstupní napětí


Offline Drak

a jakej potřebuješ navod na ten motorek, ten hejbe klapkama o 90° podle otáček. Na volnoběh nemaj žádný vliv. vzduchu ti přes klapku jde pořad stejný množství. jen se mění délka mezi klapkou a ventilem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

jsou tam 4 zoubky po straně a jeden na motorku, tak nevím jak to nastavit, jinak kdyby to nasavalo vzduch přes ty klapky, muže to zapříčinit zvýšený volnoběh? me furt kolisá za jízdy 1500-2000 a na místě 1100-1500