GalantWeb

Vysoké oáčky

Offline Drak

prohledal jsem všechny manualy co mam, a nikde se o seřízení nic nepíše, jednotka si hlídá polohu klapky ze snímače polohy v servu, snímače polohy klapky a otáček motoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Draku máš pravdu, pouze základní nastavení snímače klapky přes TPS vede k urovnání volnoběžných otáček . 
Howlere , i třeba 5 x nastavovat a měřit než jezdit s rozladěným sáním .  Jaký odpor máš na výstupech z TPS oproti návodu ? :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Ja se zeptam jen krátce, když se řešej ty volnoběhy. Je normální, že při přidání otáček na 1500 5s hrká krokovej motorek a při puštění plynu se zas vrátí a pořád dokolečka?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

Ja se zeptam jen krátce, když se řešej ty volnoběhy. Je normální, že při přidání otáček na 1500 5s hrká krokovej motorek a při puštění plynu se zas vrátí a pořád dokolečka?
to není normální.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

to není normální.
Hmm, a kde může bejt zakopanej pes? :undecided:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

a)spatně seřízený senzor polohy klapky
b)krokový motorek u klapky může mít špatní snímač vlastní polohy a proto se ho jednotka snaží dostat do nějaké polohy, ale motorek ve skutečnosti je už na konci dráhy a proto i v něm chrastěj plastový kolečka :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Takže nejlepší řešení splašit novou klapku co? A doufat, že ji někdo nerozladil, hmm :)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

no nejdřív bych ji zkusil seřídit, v teto době najit klapku, ve které by se nikdo nehrabal by byl asi zázrak :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

tzn. senzor polohy klapky? je na to nějakej návod? všude sem jen četl hlavně nesahat na TPS!
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

no nesahat, musel bys mít šrouby od TPS zatřený neporušenou bílou barvou aby byl jak ho v továrně nastavili. Jinak už se v tom někdo hrabal a je potřeba ho nastavit znovu podle http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=1
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

zdravím, tak dnes jsem došel k tomuto vysledku, dal jsem vahu vzduchu z V6, resetoval jsem řídící jednotku a po nastartovaní to z 1500 pomalu klesá až na 900, nastartuju podruhe, tak to klesa z 1500 na 1100 ale niž ne


Offline Drak

ono si to po resetu většinou sedna až tak kolem 500 ujetých km. Jednotka si nejdřív načte hodnoty z čidel a pak se sama přizpůsobí.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

jinak pri seslapnuti spojky to při jizde vyjede na 2000, tak nevím jestli je to normalní


Offline Drak

při výšlápnutí spojky a současnem puštění volnoběhu mají otačky vyletět, ale asi tak okolo 1 tis. To samé musí dělat i při otačení kolama na místě běhu motoru na olnoběh.  Poslední vlastnost při zapnutých el. spotřebičích a zvýšení volnoběžných otáček fungovala snad jen u nového auta.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

no mě to funguje, rožnu světla a hned to poskočí z 1000 na 1150ot. Přijde mi, že jdou špatné hodnoty do ISC, ale proc za jizdy to ma takovych 1500-1800 ot. nechapu


Offline Drak

za jizdy to ma zvýšenej volnobě z důvodu ochrany převodovky, funkce posilovače řízení atd. Je to prostě vlastnost auta :) Teda všech mitsu z této doby.

když ukostříš hnědej konektor, tak základní volnoběh je jaký? měl by být cca 750 ot/min.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Tak spodní šroub od TPS se zdá být neporušený. Kolem dokola je bílá barva na podlošce a částečně i na šroubu, takže si myslím, že s ním nikdo nehybal, na horním šroubu je barva téměř dole, ale aby šlo s TPSkem pohnout, musí se asi povolit oba ne? Jinak je možný, že za studena na volnoběh ten krokovej motoreček taky trošku cvrliká, těžko říct.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

jinak u mě problém asi vyřešen, špatná váha, tak jsem ji vyměnil a hned je to jine :D, na nastartovaní 1500, za tepla 800-900 ale ještě to furt kolísá, asi než se ŘJ nějak srovná


Offline Jindřišák

Pokud se s TPS nehybalo co můžu udělat? Nastavit volnoběh zvládnu i poslepu, ale aby to mělo nějaky smysl. Případně dá se něco dělat s tím krokovým motorkem? Můžu proměřit TPS, vím, že odpor mezi S a - nebo jak to tam bylo jsem měl ještě vyšší, než bylo v navodu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

i když se sním nehybalo, tak bych ho proměřil at je jistota, že měří jak má. hlavně v poloze volnoběhu bys měl naměřit něco mezi 0 a 50 ohmy.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)