GalantWeb

Hydraulická Zdvihátka - Aditiva

Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Ahoj, máte někdo zkušenosti s nějakou přísadou do oleje pro odstranění cvakání "hydroštelů" Na netu jsem nasel  za 230,-  Hydro-St
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
do tohohle motoru je předepsán 10W40. Skus nejdřív dát to co tam má být. Nezapomeň že vůle ventilů je dána olejem


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Prave jsem nikde na internetu nemohl najit jaky olej tam spravne nalit. Olej 5W/40 mi nalili v Mitsubishi servisu (na tento olej jede motor od zacatku)
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
no skus tam nalít při příští výměně 10W40. Klepání hydroštelů může být klidně dáno hustotou oleje


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Pristi vymenu budu uvazovat o 10W/40, ale ted musim dojezdit ten novej ridkej olej (pomerne kvalitni) a to cvakani neladi mojim slechum. Vymenovat soucastky nechci (pry to stejne nema smysl pokud to jede dobre) tak me napadla jidina moznost, dat nejaky previt do oleje, ktery by dle vyrobce mel pomoci. To ze se to pripadne nezlepsi by me nevadilo, hlavne aby to nemelo negativni vliv na motor.
Nemate s nejakym pripravkem zkusenosti???
Diky.
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
zkušenost nemám, ale myslím si že to nepomůže.
Pokud je tam mechanická závada, tak ti to nepomůže, pokud je to olejem tak si myslím že taky ne.


miroslav1

  • Host
Zkušenost mám. Mám taky Galanta 2.0i r.v. 2000, najeto cca 160 tis. a
nalil jsem tam tu přísadu (vyrábí to LIQUI MOLY). Dal jsem to tam po
výměně oleje a po ujetí cca 1.000 km žádná změna. Ten jeden hydroštel
kvůli kterýmu jsem to kupoval pořád cvaká. Takže nedoporučuji. Kdyby se to náhodou změnilo tak dám vědět.


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
zkušenost mám taky, ale ne s tímhle motorem....tyhle přísady jsem používal do favorita a v poho.....akorát si musíš pečlivě vybrat, jakou přísadu použiješ...určitě jednu z těch, které vydrží jen na jednu výměnu oleje.....tam kde slibujou nějaké trvalé zlepšení, může jít buď o blbost anebo pěknej dryják.....to je jenom zjednodušený, co mi říkal můj mechanik....taky je dobré při každé výměně oleje používat výplach.....no a nakonec stejně nevíš co tam kdo před tebou nalil.....pro můj motor je předepsanej 5W40, ale je fakt, že lidi používají i 10W40 a ten motor je tišší....a to je v horším stavu, než ten můj :angry: ....no nic, když přísadu, tak jdi za někým, kdo je už používal a hlavně rozumí tomu.....jinak ten favorit do kterého jsem to lil má nalítáno přes 300 000 km (dostal jsem ho v 37 000) a zatim ještě běhá....má ho strejda.....takže tak...

ikdyž nejlepší bude výměna těch hydroštelů :mellow:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Diky za rady. Vyzkousim ten pripravek do oleje a uvidim, kdyz to nepomuze tak se na jare vrhnu na ty hydrostely (zatim to jeste jde - jsou slyset hlavne pri volnobehu, pri vyssich otackach je to lepsi, ale mozna to prebiji hluk motoru :-)) Nemate tip na nejakeho prodejce co ma ty hydrostely za rozumnou cenu a na kolik vyjde jeden? Dikas.
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


Offline moskal

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 55
Zkousel jste nekdo montovat hydrostely zn. AJUSA (zrejme Spanelsko) Na meho Galanta je v Praze prodavaji po 300,-/ks coz je celkem slusna cena. Ted jde o to co je to za kvalitu.

P.S. Na Mitcubishi Clubu nekdo nabizel dovoz origos z USA za 3500,- Kc za sadu pro 16V. Jediny problem je postovne - chce to vic lidi aby se to rozdelilo.

 
Galant Combi 2.0 100kW r.v.97, Zizkov
Moskvic 412 1.5 55kW r.v.75


miroslav1

  • Host
Citovat
Zkušenost mám. Mám taky Galanta 2.0i r.v. 2000, najeto cca 160 tis. a
nalil jsem tam tu přísadu (vyrábí to LIQUI MOLY). Dal jsem to tam po
výměně oleje a po ujetí cca 1.000 km žádná změna. Ten jeden hydroštel
kvůli kterýmu jsem to kupoval pořád cvaká. Takže nedoporučuji. Kdyby se to náhodou změnilo tak dám vědět.
To aditivum nepomohlo ani po ujetí cca 2.000 km, tak jsem znovu vyměnil olej ale místo 5W-40 jsem dal 10W-40 a vše je najednou v pohodě.
 



Offline Pepe

Zkousel jste nekdo montovat hydrostely zn. AJUSA (zrejme Spanelsko) Na meho Galanta je v Praze prodavaji po 300,-/ks coz je celkem slusna cena. Ted jde o to co je to za kvalitu.

P.S. Na Mitcubishi Clubu nekdo nabizel dovoz origos z USA za 3500,- Kc za sadu pro 16V. Jediny problem je postovne - chce to vic lidi aby se to rozdelilo.

 
Jak píšeš , AJUSA stojí 300/ks a origo 16V-sada 3500? Kdo to vyrábí a nabízí. No nic jen tak projíždím fórum.
 :undecided: :laugh: :'(
 klepou mi hydra a při 600 otáčkách je to jak traktor.  Takže asi brzká výměna.
« Poslední změna: 07.05.2007 - 21:02:46 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Syst

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
ja mam 2,5 l V6-24V a tiez mi to cvakalo, tam nic ineho nepomoze, nez to vymenit, lebo po odjazdeni urcitych km sa konce toho hydrostelu (hydraulicke vymezovace vule) zdeformuju, a tam uz nic nepomoze. zacina sa to zhruba tak, ze po nastartovani cvaka chvilu, tak stale viac, a potom uz aj pocas jazdy.nevym, kolik to stoji lebo som mal mensiu generalku, ale ja osobne som tak kupoval originali, co podle mna vvydrzi omnoho viac nez ty nahrady.


Offline alptech

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
Budu řešit stejný problém. Píšete tady o ceně nových hydroštelů, ale co vlastní výměna? Dá se to zvládnout v domácích podmínkách (slušně vybavená dílna) nebo to raději nechat na servis se zkušenostma? Kolik se pak dá předpokládat cena za práci?

Díky


Offline Drak

Dá se to zvládnout v domácích podmínkach....sundáš rozvody a vačky...vyměníš...složíš zpět
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Syst

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
ani v servise to nevyjde draho, ked tam mas kamarata, a co potom nastavit rozvody? na V6 som si netrufol, ale ostatok roboty je v pohode zvladnutelne


Offline UHNAK_GTi

Mne to cvaká tieš a poriadne akurát som sa chcel spytat či hydraolický systém má svoj vlatny olej?alebo si to dako berie s motora? fakt netušil lebo ma to pekne serie. Ktým adytívam, mne moj galoš žerie olej asi za 3000/liter či sú krúšky v paži neviem ale dočasne som to chcel riešit dakym "vytesnovacím adytívom" otec to lial do embéčky a údajne sa o dost zvýšily tlaky a kedže chem galoša o rok predat nechce sa mi do GO motora.
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Petano

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 100
    • http://
hlavne zadny vytesnovaci aditiva
V uplne nejlepsim pripade kdyz budes mit stesti nestane se vubec nic  horsim se ti ucpou kanalky a...
2,5 V6 rv 97, kuze atd. ;-)


Offline UHNAK_GTi

AHA :worried: maš skusenosti?
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD