GalantWeb

STK

Offline Pepe

Chystám se na technickou a tak se ptám :  :o co všechno musím mít v kufru  :'( jako pov. výbavu ??? :mad: -_- :undecided:
« Poslední změna: 24.08.2010 - 21:26:35 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

nepropadlou lekarničku, sadu nahradnich žarovek , trojuhelník a rezervu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

nepropadlou lekarničku, sadu nahradnich žarovek , trojuhelník a rezervu.
Sadu žárovek pro naše afto nikdo neprodává :'( :'( lékárnička propadlá (aš na dno) :undecided: ,trojúhelník jen na geometrii základních škol jo a rezervu -placatici mám furt .Dík  :angel:   Jo a jěště která STK je nejslušnější (Pha 9)  Zajedu na Spojovací . :(
« Poslední změna: 24.08.2010 - 21:26:09 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Nevím jak se zákony u nás mění, ale co reflexní vesta, klíč na kola a hever? Mě nechtěli na evidenční kontrole pustit s panenkou. Musel jsem ho dlouho přesvědčovat, že se s tím kolo dá bez problému vyměnit. Příště zajedu jinam. :undecided:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

doslova je to takto

1. Pro vozidla kategorií M a N se požaduje vždy tato výbava:

    * a) náhradní elektrické pojistky, po jedné od každého užitého druhu, pokud jsou v elektrické instalaci používány,
    * b) po jedné náhradní žárovce (výměnného zdroje světla s výjimkou výbojek) od každého druhu užívaného v zařízeních k vnějšímu osvětlení a ke světelné signalizaci a nářadí nutné k jejich výměně, s výjimkou zvláštního světelného výstražného zařízení,
    * c) příruční zvedák o nosnosti rovnající se alespoň největší technicky přípustné hmotnosti na nápravu nejvíce zatížené nápravy vozidla nebo jízdní soupravy nebo rovnající se hmotnosti zvedané části vozidla z největší technicky přípustné hmotnosti vozidla při zvedání této části způsobem stanoveným výrobcem pro použití zvedáku,
    * d) klíč na matice (šrouby) kol vozidla,
    * e) náhradní kolo pro vozidla, kde je náhradní kolo součástí tzv. deformační zóny.
    * f) reflexní vesta
    * g) lékárnička
    * h) výstražný trojúhelník
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ghost Buster

Sadu žárovek jsem si sestavil sám přímo na krámě. Po jedné od každé žárovky (hlavně H7 a H1).

Trochu mě ty žárovky zarážej, neměly už náhodou z povinný výbavy vypadnout? Myslím, že nedávno se měnil zákon, alespoň když mi dával cca před rokem policajt pokutu 100,- za žárovky tak říkal, že to brzy nebude povinný. Tak nevím  :big grin:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Na stk v Jeremiašový ulici -Praha 5 )bývalý IPS,ted je tam i autokelly),po mě z kufru nechtěli vubec nic.


Offline Pepe

Neprošel : ruční brzda -levé kolo, hlavní světlomet - nelze nastavit výšku paprsku ručně-šroub motorku, denní světla u SPZ . :'(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Neprošel : ruční brzda -levé kolo, hlavní světlomet - nelze nastavit výšku paprsku ručně-šroub motorku, denní světla u SPZ . :'(
Jestli chceš ty brzdový pakny na ručku, tak mi dej adresu, jedny doma sušim, jsou fungl nový..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no, nevím jak u vás, ale tady se dá udělat stk za 1500kč (klasika stojí tuším 1000-1200kč) a auto s takovýdlema, upřímě řečeno a co si o tom myslím já, píčovinkama pustí a auto projde stk....

prostě takovéto věci neřeší....

teď jsem kamarádce dohodil takovou stk ale měla tuningovou mx3....výsledkem bylo že místo 1500 dala 2000 kvůli tomu, že přední světla nebyly originál (neměla ani ty originál tuningové na toto auto) prostě tam byly napasované minulým majitelem tuším z hondy....no a aby to prošlo tak to stálo 500 kč navíc....ovšem kdyby měla shánit i obyč origo světla, dala by i 3x více....to že má tlumiče skoro vytečené ok to by ještě šlo, na emisích by ji za normálních okolností totálně vyrazili poněvadž prý když to měřili, tak nejpravděpodobnější varianta výsledku je, že v auta snad nemá ani kat....

no ale pomineme li ty světla tak se to u nás ta stk dělá za 1500kč...jasně nesmí to být zrovna š120 totál shnilá a oblepená izolešpou aby vůbec měla svůj tvar....

a myslím že zrovna taová cipovina jako že jde blbě nastavit světlo nebo na jednom kole brzdí míňj ručka....vždyť to je znát jen když se driftuje néééé?  ^_^
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Pepe

Ty pakny si vemu a dále: otvorem v bubnu se rozepřel rozpínák čelistí o 5 zubů a ručka je nastavena, denní světla jsou na čas dole a světlo - nástrčkový klíč 5mm s nástavcem a světlo jde nastavovat . Ozub,který byl v pouzdře u motorku asi  strhl někdo na předešlé STK. A kvůli tomu ,že technik to nemůže nastavit šroubovákem -- se nepo..ru.  Asi v úterý se tam stavím a uvidím . :laugh: :mellow:  Ten technik vypadal na noc BEZ , přijel 7,10 - otevřel 7,25 a jukal jak puk -zkrátka DB-den blbec. :evil:
« Poslední změna: 28.08.2010 - 15:43:50 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
no, nevím jak u vás, ale tady se dá udělat stk za 1500kč (klasika stojí tuším 1000-1200kč) a auto s takovýdlema, upřímě řečeno a co si o tom myslím já, píčovinkama pustí a auto projde stk....

prostě takovéto věci neřeší....

teď jsem kamarádce dohodil takovou stk ale měla tuningovou mx3....výsledkem bylo že místo 1500 dala 2000 kvůli tomu, že přední světla nebyly originál (neměla ani ty originál tuningové na toto auto) prostě tam byly napasované minulým majitelem tuším z hondy....no a aby to prošlo tak to stálo 500 kč navíc....ovšem kdyby měla shánit i obyč origo světla, dala by i 3x více....to že má tlumiče skoro vytečené ok to by ještě šlo, na emisích by ji za normálních okolností totálně vyrazili poněvadž prý když to měřili, tak nejpravděpodobnější varianta výsledku je, že v auta snad nemá ani kat....

no ale pomineme li ty světla tak se to u nás ta stk dělá za 1500kč...jasně nesmí to být zrovna š120 totál shnilá a oblepená izolešpou aby vůbec měla svůj tvar....

a myslím že zrovna taová cipovina jako že jde blbě nastavit světlo nebo na jednom kole brzdí míňj ručka....vždyť to je znát jen když se driftuje néééé?  ^_^
Takovýhle podvody se ale nerozebíraj na veřejně přístupnym serveru... Někdo chce totiž mít auto v pořádku a od toho STK je... Pepe to za pár kaček a trochu času pořešil a má auto v cajku...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
taky nepíšu kde co jak....

ale stojím si za svým...kuli prkotinám dělají kolikrát z mouchy velblouda....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline tombik

osobne se taky hlasim spis pro napravu stavu vozu nez napravu zraku kontrolora. I kdyz teda to svetlo povazuju spis za jeho lenost vzit do ruky sroubovak a to by jednoho ...... :evil:


Offline Pepe

Pánové, polemizovat můžeme o chování personálu STK , ale o závadách , na které jse zapoměli ,nemá cenu diskutovat.
Opravím, sundám - vyhovím. Jakákoli diskuse s technikem vede pouze k BUZERACI . A na to nemám náladu, když vím čeho jsem schopen , když mi chytnou saze . :mellow: :evil:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001