Mel jsem opravovanou hlavu motoru a zaroven jsem si nechal vymenit chladici kapalinu u meho vozitka. Od te doby se mi zda, ze auto ponekud mene topi. Opravdu horky vzduch z topeni jde az kdyz motor tocim alespon kratkodobe na 4 tis. otackach. Zaroven mam pocit, ze slysim pri rozjezdu se studenym motorem neco jako bublani vody z topeni. Chladici kapalina se neztraci ani kapka. Nevite nekdo nejaky postup jak odvzdusnit radiator topeni. Slysel jsem , ze nektera auta maji pod pristrojovkou na radiatoru odvzdusneni. Jak je to u Galanta? Jestli ma nejaky kohout tak jak se k nemu dostat a zaroven nerozebrat pulku auta? Mam totiz podezreni na vzduchovou bublinu v radiatoru a diky pomalejsimu vzrustu tlaku v chladicim systemu se auto subjektivne i trochu pomaleji ohriva. Dekuji.
Topení jsem měl venku (Galant 1,8i 91)-na podlaze u spolujezdce jsem měl bazén! což vážně není nic příjemnýho (všecny spodní plasty palubky+střední díl, je schovaný ještě v "mechanismu" klapek,no přístup jak ...abych posléze zjistil, že to teče kolem hadic který jdou z motoru přímo do radiátoru, a po něm hezky na podlahu. )Topení je celoměděný a žádnej odvzdušnovák nemá.Chce to dolít vodu do chladiče a do nádobky,pak jsem vyšrouboval imbus (asi 6 nebo 8)co je v přírubě nad termostatem, ohřát motor aby se otevřel termostat a pak popřípadě dolít vodu přímo nad termostat.Při dostatku vody by se to mělo zřejme odvzdušnit samo, ale ten imbus mi pomohl.Tak to třeba zkus...Jinak jsem už vyměnil i chladič (byl totálně zrezlej a zanešenej), sehnal jsem chladič ze staršího modelu >88, je sice menší musí se upravit držáky nahoře a pak je trochu problém s vypouštěním-kohout je na druhé straně než je normálně, a tak tam není moc místa,já jěště předělával saharu,jinak hadice pasujou, ale hlavní výhoda je v tom, že je měděnej, takže doufám, že už ho nebudu muset řešit.Termostat je standartně myslím na 88