GalantWeb

Galanti postupně končí na vrakovištích

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jistě každý z nás uvažuje do budoucna o jiném autě. U mě to není jinak a hodlám vybírat z audi a4 nebo mercedes c. Jenže pořizovací a prodejní cena je dost podstatně odlišná. Galoš byl 70tis nákup a byl bych rád kdybych za 25 prodal
Napadlo mě vzít to z jiného konce
Jako rodinné auto bych vzal dejme tomu něco levnějšího jako třeba oktávku která si relativně drží svůj vysoký kurza a druhý vůz by mohlo být klidně toto

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=140176760&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelI d=21&makeModelVariant1.search InFreetext=false&makeModelVariant2.search InFreetext=false&makeModelVariant3.search InFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz&pageNumber=1

Tady bych se nebál ani investice třeba do tohoto. V použitelným stavu se dá sehnat za 15tis euro

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=129751142&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelI d=21&makeModelVariant1.search InFreetext=false&makeModelVariant2.search InFreetext=false&makeModelVariant3.search InFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
« Poslední změna: 16.01.2011 - 22:04:16 od Radous »
Radouš


Offline Drak

nevím jak A4, ale MB C je co se velikosti týče uvnitř malej proti galantu.  v čechá bude škodofka vždy nejvýhodnější co se týká poměru ceny/užitku a následnýho prodeje

A jako auto na zábavu bych volil něco jinýho než Alfu Spidera...třeba MGF nebo MX-5, nebo třeba 240Z :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rafik

Nechápu jaký smysl má a kam míříš tady tímto poznatkem Radousi :laugh: Se mi zdá, že zrovna octavie mají hodně nechutné ceny v porovnání s jinýma autama.

Dovolím si doplnit draka - A4 má vzádu ještě méně místa než octavia. Jako A4 je úplně stejné toledo. Nebo toledo úplně stejné jako A4? :mellow: ono ty koncernové keply jsou vlastně skoro všechny stejné :D A 240z je super kára, dneska už taky nestojí moc..
« Poslední změna: 16.01.2011 - 22:26:54 od Rafik »
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline tomasssr

Chlapi, vydržte ještě pár let a páni japonští nám určitě postaví nového Galanta, dle našeho gusta ^_^
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Když chci pořádný auto tak stojí peníze který nemám.  Takže mi zbývá buď koupit olítanou vránu nebo zánovní kočár. Starejch vraků už mám po krk a tak musím jít o třídu níž kde jsou ceny příznivější. Z dnešní japonské produkce se mi nic nelíbí.

O té škodovce to napsal drak správně. Já totiž nemůžu potřebovat investovat do něčeho co ztrácí na hodnotě. Proto je v naší vlasti škodovka správnou volbou. Lidi je chtěj a cena padá pomalu.

Ty veterány se mi zdaj asi nejlepší jako druhý auto (dojíždění do práce). Hodnota stoupá a parády nadělaj rozhodně víc než nějaký 8let starý auto

Radouš


Offline Misak

Nic proti Radous, ale veterana jako auto na dojizdeni do prace bych nechtel.
Podle me je to auto na obcasne projeti, nikoliv ho rano trapit at je -20 nebo +30.
Jakejkoliv skrabanec me bude stvat tak dlouho, az mi to bude jedno a bude z nej opet popelnice na doziti.
Bydlime v CR, kde se s oblibou soli, takze kastle pujde do kytek i kdyby nechtela.
Nabourat v tom (pri dnesnim provozu je to jedno z meritek pri vyberu vozu)? Nechci si predstavit, co by z toho auta a ze me zbylo.
Ale je to muj uhel pohledu.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

veterána jako auto pro radost .... na ježdění do práce ti stačí fakan nebo luxusní felicie :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Duni

ten veteran na dojizdeni do prace me taky zaskocil :D:D a nove auto :// pff galanta :D nic jineho :D dobre mozna jeste celicu :P


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Alfa neni ani lacna ani dobrá do prace :D je to cigančina.Dizajn maju celkom pekný ale to je všetko.   :'( A4 mali kufor.....podbne galantu Ako písal drak radšej luxusnu feldu.....tam max. odijde škrtiaca klapka... :D diely .....na každom vrakáči :D  :angel: do taliana už nikdy.  :( radšej pozri po niečom takomto....... nechceš ?  :D :D :D http://volkswagen-golf-variant.autobazar.eu/19-tdi-highline-pumpa-id1889581.html
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline tomasssr

Jééé to je ale škaredý :laugh: tvrdý, no prstě nic pro mě :anz: Ale na auto na každodenní ježdění by to šlo, ale to už bych raději vzal dvojkovou octávii v tdi aby to nic nežralo a jenom jelo....(ale chudáci ti na zadní lavici -_-)
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline BlackJack

Galant je na tom s antikorozní ochranou docela špatně. Mě to sice akutně netrápí, ale viděl jsem 97rv. a musím říct, že na jaro začnu s Tlumexplast prevencí. Nechci totiž, aby to někde chytlo lišku.

Kamoš má třeba Mazdu 626 2.0GF poslední model po faceliftu a taky hniloba. Ale jinak se jedná o skvělé a spolehlivé auto.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline tomasssr

Galanti hnijou celkem dosti od roku 93 (kulatýho modelu) do 03 (žraloka). Je to škoda, taková obyčejná jedničková Carisma na tom byla mnohem líp :mad:
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No jo , ale bejt v pozinku, tak by tenkrát novej stál kolem melouna a nebyl by třeba takovej prodej, škoda no, dneska nás cena nového nezajímá. :'(


Offline Drak

Galanti hnijou celkem dosti od roku 93 (kulatýho modelu) do 03 (žraloka). Je to škoda, taková obyčejná jedničková Carisma na tom byla mnohem líp :mad:

jenže carisma není pravé mitsu, ale renault řízlej volvem :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tomasssr

No jo , ale bejt v pozinku, tak by tenkrát novej stál kolem melouna a nebyl by třeba takovej prodej, škoda no, dneska nás cena nového nezajímá. :'(

No ale novej Žralok tehdá stál necelej milión -_-

Drak: jj, to je fakt..
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Mimochodem byl by nejakej návrh na opravdu pěknýho veterána? (značka/model)
Radouš


Offline tombik

No, nechci moc zasahovat do diskuse ale tohle by myslim slo



Jen ho sehnat