No právě, jestli si to nepředělal sám a nechal si to předělat na LHD, tak to měl aspon za kilo a asi ví ,že má exota, tak se nebojí tý ceny,páč se třeba najde ,kdo má to srdíčko a chce to a ty peníze mu prostě dá.
SRDÍČKO - to je to o čem je GALANT,LEGNUM ---- zkrátka vozy s a bez VR4.
Jen pro Info, predelavali jsme L200 z prava na levo a jen tak pro info, sice to je ten starej, ale v rajchu je taky twin turbo galos se spatnou spojkou a za pouhych 41.000 Kc. Predelat bychom to taky dovedli, ale to by musel nekdo zaplatit. Dost jsem nad tim uvazoval, pac uz jsem se dlouho poradne nesvezl... ale pro sebe to delat, na to fakt nemam cas, kdyby to ale nekdo zaplatil, dalo by se to...http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=v24xcpur4zcm
A taky o spotřebě - ať napíše Drak kolik bral motor po reflash ECU. Jede jak ďas ale i žere.
Podle mě se s tím při trochu snaze dá jezdit za 10?
Tohle mě mrzí, když sem měl galanta, nebyly prachy na nákup VR4 a přestavbu, ted jsou prachy, neni čas a hlavně neni Galant...
zrovna jsem to chtel nekam pichnout at se pokochate tak to slehnu treba sem at je to k tematu http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=cz&id=134023346&pageNumber=1&tabNumber=1vsem co maji neco podobneho zavidim musi to byt narez
dobry koukam ze uz to sem nekdo hazel ... tak jako bych nic nehodil
Taky to nikdo nevidí.....
Naopak, opakování, matka moudrosti... Hlavně u VR4..