GalantWeb

Otáčky

Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Zdravím, prosím vás o radu nebo napád já už jsem v koncích na galantu 2.0 rv.1988 při studeném startu motor skoro chcípe cca 600 otáček asi 3až5 sekund pak stoupnou normálně asi na 1400 ohřeje se motor a klesnou na 900. při jízdě na neutrál otáčky zase klesají na 600 zastavím auto a otáčky se po chvilce srovnají. kde může být chyba? Díky za radu


Offline Pepe

Po úpravě klapky jsi dělal reset jednotky ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Nemám řídící jednotku. Klapku jsem měl venku ale dělalo to už i před tím a když jsem ji vyndával měl jsem odpojenou baterku


Offline Pepe

Nemám řídící jednotku. Klapku jsem měl venku ale dělalo to už i před tím a když jsem ji vyndával měl jsem odpojenou baterku
Co teda řídí chod motoru , když nemáš ECU- tedy řídící jednotku ?  Proč si myslíš že tomu skáčou otáčky ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
No nevím co jí řídí. na klapce jsou dva šroubky na volnoběh ale tohle stím štelovat nejde a je tak krokovej motůrek. Že by tyhle galanti měli řídící jednotku to jsem neslyšel. A měl jsem auto hodně rozdělaný a nikde jsem jí neviděl


Offline Pepe

Vedle pravé nohy spolujezdce - na stěně  . MFI . Dej sem fotku klapky a krokmotoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

no jestli už bylo štelováno ze šroubky na klapce, tak hodně štěstí při jejím nastavování zpět.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Rád bych ale nevím jak sem hodit fotku když jí mám v pc


Offline Pepe

Dole pod rámečkem do kterého píšeš text , klikni na "Rozšířené možnosti" a vlož tam foto jako soubor , ja ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Ja  :D dík


Offline Pepe

Doraz, na který jsem namaloval červené klikyháky a tečkou , slouží jako páka ,pomocí které krokmotor otvírá a po ohřátí motoru zavírá klapku  . Na druhé straně krokmotoru je koncový vypínač -čidlo , které hlásí ECU přepnutí na volnoběh . Protože foto je z takového úhlu jaký je , nedají se popsat všechny nastavovací prvky . Ale jedno těleso klapky bez krokmotoru mám doma . Možná že bych našel i snímač polohy klapky k tomu . Je dost možné , že spoždění náběhu otáček do normálu způsobuje právě to čidlo - vypínač , asi se šroubovice k němu dostane pozdě .
« Poslední změna: 20.03.2014 - 21:21:59 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Před zahrátím motoru je mezi šroubkem na volnoběch mezera necelej milimetr po zahřátí je na doraz to je asi dobře nebo ne? Jestli to čidlo co máš by tam pasovalo a napsal by jsi cenu třeba by jsme se domluvili. a Prosím tě jak restartuji tu řídící jednotku jestli jí najdu a co se stane?


Offline Pepe

veciku, kámo , odkud jsi ?  Jak jsem psal, na tvoji klapku pořádně nevidím a nevím jaké koncové senzory má . Na obrázku z workshopu je jedna z mnoha klapek ,které byli montované .
Reset se provádí při zapnutém klíči zapalování na druhé poloze - ne start - odpojením minus pólu z baterie a po 20 sekundách jej vrátit zpět . Při této operaci se nastaví krokmotor do základní polohy a od té se odvíjí další nastavování . Nevim kde je spínač volnoběhu - jestli je součástá snímače polohy klapky nebo zvlášť někde u krokmotoru . Proto jsem  chtěl foto tělesa klapky - abych viděl všechny prvky k nastavení . Jestli je spínač volnoběhu součástí snímače polohy klapky , musel by mít 4 kontakty na výstupu . Jestli má 3 , jako na obrázku, tak spínač volnoběhu je někde u krokmotoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Zkusím to restartovat a uvidím. Jde se na tu  řídící jednotku připojit i před diagnostiku a vyčíst případné chyby? Jinak bydlím kousek od Havlíčkova Brodu


Offline Pepe

K tomuhle typu diagnostiku asi nemá nikdo - možná že Drak o něčem ví . Ale pokud ti nesvítí kontrolka motoru , nemáš problém . Prohledej forum s diagnostikou vozů před rokem ´92.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Dobře snad pomůže jenom ten reset. Každopádně moc děkuji


Offline Drak

diagnostiku mam a není to nic složitého. Zkus někde stahnout TMO datalog a na kabel ti když tak pošlu scéma
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Tak resett jsem udělal a nic se nestalo  :'( Draku podívám se na netu až budu mít víc času. Ještě mě napadlo jestli nemůžou skákat protože cvakaj z neznámího důvodu ty hydra?


Offline Drak

cvakající hydroštel nemá na volnoběh vliv. To by to muselo být tak dojeb... aby se třeba nedovíral ventil a to bys poznal i jinak.

Jinak zkontrolovat všechny čidla (teploty vody je dvakrát) Vyčistit důkladně klapku včetně všech obtokových kanálků, Pak zkontrolovat těsnost podtlakových hadic jestli někde nepřisávají falešný vzduch. pak tu klapku nastavit podle návodu http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=1
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
zajímavý... jestli máš budík boostu k dispozici změř hodnotu podtlaku za klapkou při volnoběhu.. Pokud tedy znáš hodnotu,kdy je vše v pořádku...  A taky bych se zaměřil na obtok klapky (netuším jak je tam řešen).. vadné čidla by způsobovaly asi větší nepravidelnosti.. ale kdo ví.. jen tip. chtělo by to vidět..