GalantWeb

Žralok V6

Offline grafik

Zdravím tak jsem si pořídil žraloka V6 a mám z něho divný pocit když jedu a chci zrychlit tak jako by se nic moc neděje a jak šlapu víc na plyn tak cca o 2 mm víc co šlápnu tak se zarazím do sedaček a auto vystřelí raketovou rychlostí. Dělá vám to taky tak ?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To já nepociťuju,máš man. nebo automat?


Offline grafik


Offline Pepe

Chtělo by to lepší popis, případně jaký stupeň je zařazen , podřazování ,,,,. Též se podívej na napnutí - vůli lanka klapky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

na všechny stupně to dělá no to lanko sešteluji a zítra řeknu


Offline Pepe

Nesmí být moc napnutý a ani volný , stáhni si Workshop manual .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

Lanko jsem sešteloval ale dělá to furt a auto mě příjde takové líné no měl jsem co dělat abych se držel za kámošem co jel v jedničkové fabii combi 1.4 tdi jak motor netočím přes 3500 otáček tak se nic moc neděje  ](-:


Offline Pepe

Jaký ročník a výkon je to ?  120 nebo 118kW ? Podobný pocit mám z Padlova auta , to je V6 s výkonem 118kW.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

rok 2000 no podle papírů mám 120 kw


Offline Pepe

Nehrál si někdo s nastavením snímače polohy klapky ? Šrouby by měli být zajištěny barvou , aby bylo znát manipulaci .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik


Offline grafik

s klapkou si nikdo nehrál barva tam je krásně vidět. jinak mám malou dirku ve výfuku na středním dílu před tím druhým tlumičem nemyslím si že by to ale mělo vliv horší je mnohem to že mě cvaká něco v motoru vypadá to na hydroštely v hlavě blíž k předku což je divné protože ty hydroštely by měly mít najeto cca 20 000 km  :o a ještě dotaz jde nějak poznat jestli mám 120 kw nebo 118 moc tím papírům nevěřím.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
118 kw má o 1 lambdu navíc,je na výf. svodech naproti chladiči.


Offline grafik

takže má tři lambda sondy to je úlet  :D no každopádně nic takového tam nemám


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
ta 3. lambda bere právě ty 2 kw(ekologicky) :-D


Offline Drak

ne 3 ale 4 a poznáš to podle konektoru u každého víka hlavy, kde jsou ty sondy připojený.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Má tahle hadička na ilustračním foto velký význam?Byl jsem projet auto a šlo líp za plynem (pocitově větší výkon),pak jsem si teprve všiml,že mi tuhle hadičku rozkousala kuna.
« Poslední změna: 02.04.2017 - 21:49:43 od Rob »


Offline Trewor

Není to ovládání bypasu klapky? To by asi udělalo vyšší volnoběh než pocit že jde líp za plynem... :undecided:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

Buď je to hadička od tempomatu a pokud máš tcl,  tak od něj. Záleží jestli máš na klapne dva ty ovládací prvky

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206