GalantWeb

Axiální táhlo řízení

Offline BlackJack

Dnes jsem přezouval na letní kola a při výměně jsem provedl zběžnou kontrolu podvozku a docela jsem se zhrozil, když jsem vykvedlal vůli na táhle řízení cca 4-5 mm  :angry: Kloub táhla jsem zmáčknul přes prachovku a znova zakvedlal - šílená vůle. Při jízdě tohle moc poznat nebylo, jen náznak při jízdě přes kostky.

Teď ale potřebuji koupit táhlo a ejhle - narazil jsem na rozmanitý sortiment různých délek.

LEMFÖRDER - (LMI 22700 02) - 205 mm
SWAG - (80 92 7928) - 253 mm
FEBI - (FB 27928) - 235 mm
MOOG - (MG MI-AX-1299) - 246,8 mm
MEYLE - (3596449) - 255 mm

No a teď skutečně nevím .. délka sice osciluje někde kolem 240 mm, ale přijde mi divné, že všichni vyrábějí různou délku. Nemůže to být tím, že táhlo + čep řízení jednoho výrobce = správná délka?

Poraďte mi s výběrem - táhlo hodlám kupovat přes internet a ne někde v AutoK***y za šílené ceny.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Pepe

Original number MR594674   -Autostangl vede díly TRW s délkou 252mm za cenu 330kč +DPH
Předchozí modely požívají MR333166 ve stejné délce .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BlackJack

Díky za popíchnutí k TRW - na Automediku jej dokonce mají ještě levnější.
Vyměním k tomu ještě čep řízení, i když stávající se zdá být zcela OK (na druhou stranu jej nerad budu měnit - mám zkušenosti, že origo díl je vždy nejlepší). Dále prachovky + geometrie a z tyčky za "třista" je balík peněz.  :lipsread:  :roll:
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline BlackJack

Tak jsem zakoupil táhlo a čep řízení od TRW, k tomu ještě manžety a hurá na výměnu. Snad to svépomocí půjde  ^_^
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Pepe

Jen si změř táhla před výměnou kvůli geometrii . :mellow:  Jinak by to neměl být problém , jen je lepší mít auto zvednuté víc anebo na rampě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BlackJack

Hotovo ... musím říct, že to šlo docela hladce. Na žraloku je přístup k většině dílů dobrý. Podařilo se mi "jakžtakž" udělat to, aby auto jelo rovně, tak přece jen s tím ještě zajedu na geometrii.

Jinak mi ale přijde, že originální díly jsou trošku betelnější konstrukce oproti aftermarketu TRW. Třeba kontramatice pro zajištění čepu řízení je úzká oproti originálu. To stejné i s podložkou pro zajištění pozice kloubu na řízení (nasadíte a ohnete ji přes drážky na kloubu), originální podložka je tlustější a působí na mě rozhodně bezpečněji než to co mi poskytlo TRW.

Jo a jinak mám trošku smíšený pocit z toho, že na krabičce čepu řízení je "TRW JTE515" ale uvnitř byl díl "JTE503". Cenový rozdíl samozřejmě nevýhodný pro mě(418Kč oproti 262Kč). Kde se stala chyba netuším, díly mi vyzvedával kolega z práce a tak nevěděl co jsem si objednal. Ale přijde mi to jako lumpárna ! :big grin:
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Takže tak?Sorry za kvalitu fota.


Offline Pepe

 BlackJack, kde jsi to objednával že udělali podraz ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BlackJack

AutoM*dik (*=e)
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63