GalantWeb

Otáčky Motoru Klesají Při Volnoběhu

Icik · 145 · 51107

Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Xore bacha, 12 stupňú z 90 je moc. 1,2 stupně bych bral.  :undecided: :lipsread:
Jak jsem psal, to je to co pise ECU, nerikam, ze je to uhel, pod kterym ma byt zavrena klapka. Ani podle uhlu ani podle napeti to nejde presne nastavit.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Pepe

 Játo taky nemyslel jako ty,ty,ty, ale podle nastavení v mém motoru :laugh: :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Len poznámka: Nastavenie klapky len podľa údajov na palubovke je dos
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Icik

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
Mne se zda, ze at klapku nastavim do jedno jake vychozi pozice a nastavim vhodnou delku rozepnuti kontaktu na volnobeh v TPS, tak neni vubec rozdil jak auto jede. Jediny co tim asi tak muzu ovlivnit je ze trochu zkratim delku drahy klapky k maximu. Proc ma byt pootevrena? I kdyz ji mam zavrenou a mam vysroubovany SAS uplne, tak se to chova stejne.
Mitsubishi Galant, 1.8 GLSi, 126 kobyl, r.v. 93, motor 4G93, Chomutov


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Mne se zda, ze at klapku nastavim do jedno jake vychozi pozice a nastavim vhodnou delku rozepnuti kontaktu na volnobeh v TPS, tak neni vubec rozdil jak auto jede. Jediny co tim asi tak muzu ovlivnit je ze trochu zkratim delku drahy klapky k maximu. Proc ma byt pootevrena? I kdyz ji mam zavrenou a mam vysroubovany SAS uplne, tak se to chova stejne.
Na jizde se to urcite neprojevi. Maximalne muze byt rozdil v tom, jak rychle se ustalej volnobezny otacky po restartu a pri zvyseny zatezi. Pootevrena asi ma byt proto, ze to tak v japonsku vymysleli. Prinasi jeji uplne zavreni nejake vyhody? RJ bude nedostatek vzduchy kompenzovat ISC ventilem.
Galant 1,8 85kW r.95