Tak jsem dnes bojoval se svojí zvědavostí všechno rozdělat a rozhodl se škrtící klapku rozdělat, poněvadž jsem měl už velké problémy s volnoběhem. Při dojetí na křižovatku jsem měl cca. 300-400ot./min. což mě pěkně štvalo a
ONO SE TO POVEDLO!!!!!!!!!
Rozdělal jsem jak IAC motorek s ventilem a rovněž jsem oddělal snímač polohy klapky TPS.
1. klapku jsem vyčistil (aby se z ní dalo jest)
2. vyčistil jsem ventil IAC i jeho sedlo (toto jsem minule neudělal protože jsem za boha nemohl povolit šroubky.
3. vyšrouboval jsem i BISS šroub (opět vyčistil šroub i sedlo)
4. odmontoval jsem TPS a prošplíchal sprejem na el. kontakty
5. povolil jsem SAS a opět jsem jel zlehka dotáhnul, až se začal dotýkat vlastního dorazu klapky, pak jsem jej dle návodu (
http://www.3si.org/forum/showthread.php?t=212452&page=2&pp=10) dotáhl ještě o 1+1/4 otáčky
6. přišrouboval jsem opět TPS a mezi SAS jsem vložil měrku 0,65mm. Prostřednictvím měřáku jsem mezi piny - a S hledal polohu kdy se spínač volnoběhu rozepne, jakmile jsem tuto polohu našel opatrně jsem šroubky dotáhl.
7. následovala montáž do auta
8. reset jednotky (při zapnutém zapalování odpojení minus z baterie na cca. 30sec)
9. start motoru , z počátku dosti vysoké otáčky cca. 2000 ot./min ,nechal jsem takto motor běžet 10 minut.
10. vypnutí motoru, spojení pinů 1 a 4 v diag. zásuvce a uzemnění hnědého konektoru u solenoidů.
11. start motoru a seřízení BISS na požadované otáčky u mě cca 800-900
12. odpojení drátů dle bodu 10
13. zkouška a hle ono to funguje!!!!!!!!!!!!
Díky za všechny rady co jsem obdržel, mám pocit že jediné co jsem udělal jinak než ostatní je to, že jsem nejprve nastavil SAS a pak teprve podle něho TPS senzor, myslím že by to tak mělo být.
Díky (přidávám i nějaké fotky IAC)