GalantWeb

Otáčky Motoru Klesají Při Volnoběhu

Icik · 145 · 51220

Offline Drak

Možný to je. jestli je někde "kratas" muže to ovlivnit i některá čidla.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Citovat
A čo je tá dvojkolíkvá sranda tam hore?
Ta dvojkolíková sranda je krokový motor pro studené starty- sytič.
Otáčky se nastaví na cca 1500 šroubem blíž ke kabině.
« Poslední změna: 14.09.2006 - 21:41:56 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Integer, kapíto? Snímač máš u palca.pepe
« Poslední změna: 14.09.2006 - 21:45:05 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Draku, sežeň někde hodnoty pro FIRST generaci klapek po karbecích. Zde snímač. Naměřené hodnoty kontaktů snímače- demontovaná klapka.
Kontakty počítány od vstupu sání. 1-5 =3,9 ohmu,1-4=4,16kohmu, 1-3=0
1-2=4,29kohmu.
« Poslední změna: 15.09.2006 - 21:24:34 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Citovat
Integer, kapíto? Snímač máš u palca.pepe
Viem že je to krokový motorček. Díky za snahu, ale od podania toho príspevku už prešiel nejaký ten čas a ja som už klapku dávno nastavil (a nie len sebe).
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Citovat
Citovat
A čo je tá dvojkolíkvá sranda tam hore?
Ta dvojkolíková sranda je krokový motor pro studené starty- sytič.
Otáčky se nastaví na cca 1500 šroubem blíž ke kabině.
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Guest

  • Host
Citovat
Citovat
Citovat
A čo je tá dvojkolíkvá sranda tam hore?
Ta dvojkolíková sranda je krokový motor pro studené starty- sytič.
Otáčky se nastaví na cca 1500 šroubem blíž ke kabině.


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Tak to mi budeš ešte musie
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Pepe

Integer-ovi dlužím omluvu s nastavováním klapky. Promiň, popis byl
napsán dle nastavování Galantu 1,8 r.'91. Po nastartování studeného
motoru  jsme doladily šroubem sytiče na 1250 ot. které při zahřívání
motoru - Krokový motorček- snižoval na nastavených a doladěných 950ot.
Po resetu jednotky , 2x reset, se motor krásně ustálil na daných
otáčkách s min. poklesem 30-50 ot. Ještě jednou omluva.
 :(  
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com

Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Tak jsem dnes bojoval se svojí zvědavostí všechno rozdělat a rozhodl se škrtící klapku rozdělat, poněvadž jsem měl už velké problémy s volnoběhem. Při dojetí na křižovatku jsem měl cca. 300-400ot./min. což mě pěkně štvalo a

ONO SE TO POVEDLO!!!!!!!!!

Rozdělal jsem jak IAC motorek s ventilem a rovněž jsem oddělal snímač polohy klapky TPS.

1. klapku jsem vyčistil (aby se z ní dalo jest)
2. vyčistil jsem ventil IAC i jeho sedlo (toto jsem minule neudělal protože jsem za boha nemohl povolit šroubky.
3. vyšrouboval jsem i BISS šroub (opět vyčistil šroub i sedlo)
4. odmontoval jsem TPS a prošplíchal sprejem na el. kontakty
5. povolil jsem SAS a opět jsem jel zlehka dotáhnul, až se začal dotýkat vlastního dorazu klapky, pak jsem jej dle návodu (http://www.3si.org/forum/showthread.php?t=212452&page=2&pp=10) dotáhl ještě o 1+1/4 otáčky
6. přišrouboval jsem opět TPS a mezi SAS jsem vložil měrku 0,65mm. Prostřednictvím měřáku jsem mezi piny - a S hledal polohu kdy se spínač volnoběhu rozepne, jakmile jsem tuto polohu našel opatrně jsem šroubky dotáhl.
7. následovala montáž do auta
8. reset jednotky (při zapnutém zapalování odpojení minus z baterie na cca. 30sec)
9. start motoru , z počátku dosti vysoké otáčky cca. 2000 ot./min ,nechal jsem takto motor běžet 10 minut.
10. vypnutí motoru, spojení pinů 1 a 4 v diag. zásuvce a uzemnění hnědého konektoru u solenoidů.
11. start motoru a seřízení BISS na požadované otáčky u mě cca 800-900
12. odpojení drátů dle bodu 10
13. zkouška a hle ono to funguje!!!!!!!!!!!!

Díky za všechny rady co jsem obdržel, mám pocit že jediné co jsem udělal jinak než ostatní je to, že jsem nejprve nastavil SAS a pak teprve podle něho TPS senzor, myslím že by to tak mělo být.

Díky (přidávám i nějaké fotky IAC)



Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Gratulujem..... ak sa smiem spýta
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Je to Galant 1.8GLSi r.v.1995, doraz klapky jsem nastavoval jako první protože mě to přišlo logické. Když je SAS úplně vyšroubovanej, tak klapka při zavření trochu chytá o stěny, proto si myslím že jako první je věc je zapotřebí nastavit tento šroub a pak teprve podle tohoto nastavovat snímač TPS.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Je to Galant 1.8GLSi r.v.1995, doraz klapky jsem nastavoval jako první protože mě to přišlo logické. Když je SAS úplně vyšroubovanej, tak klapka při zavření trochu chytá o stěny, proto si myslím že jako první je věc je zapotřebí nastavit tento šroub a pak teprve podle tohoto nastavovat snímač TPS.
Veď samozrejme.... ja ti to nepopieram.... Ty už máš novšiu klapku, tam sa to tak dá (a aj sa to tak má). Na staršej klapke sa to tak nastavi
« Poslední změna: 06.02.2007 - 11:49:39 od Integer »
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Pepe

Čus ,Integer. Po tom ,čo sme štelovali ventily na studeném motoru, jsem si prohlédl tvé album
a jednu ne dobře nafocenou klapku. Pro základní nastavení za studena bys musel vyfotit
zadní část klapky. Tam je vidět  CO ten šnek na krokovém motorku vysunuje a kterou částí klapky pohybuje. Stačí k tomu -studený motor, zrcátko a zapnout klíček do polohy ll. ECU dá
povel sytiči- toje ten mechanismus- a ty pomocí zrcátka uvidíš vysunutý doraz, který se KROKOVĚ
vrací se stoupající teplotou.  :lipsread:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Integer

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 229
    • youtube.com
Čus ,Integer. Po tom ,čo sme štelovali ventily na studeném motoru, jsem si prohlédl tvé album
a jednu ne dobře nafocenou klapku. Pro základní nastavení za studena bys musel vyfotit
zadní část klapky. Tam je vidět  CO ten šnek na krokovém motorku vysunuje a kterou částí klapky pohybuje. Stačí k tomu -studený motor, zrcátko a zapnout klíček do polohy ll. ECU dá
povel sytiči- toje ten mechanismus- a ty pomocí zrcátka uvidíš vysunutý doraz, který se KROKOVĚ
vrací se stoupající teplotou.  :lipsread:
Ja ti ďakujem za vysvetlenie, ale ja som ho nepotreboval. Neviem prečo si síce odpovedal práve toto, ale nevadí... asi som sa v predchádzajúcom príspevku zle vyjadril. Ja klapku viem nastavi
Mitsubishi Lancer 1.5GLXi 8V 1990 (7'x15' MOMO X 205/50/15)
http://www.youtube.com/profile?user=integer5


Offline Icik

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
Jeden dotaz - ta skrtici klapka ma byt pri vychozi pozici uplne uzavrena, tak aby tam neprochazel zadny vzduch nebo ma nejakou specifickou polohu jako treba nejaky uhel, pod kterym ma byt pootevrena?
Mitsubishi Galant, 1.8 GLSi, 126 kobyl, r.v. 93, motor 4G93, Chomutov


Offline Pepe

Klapka je v základní poloze pootevřena - pohledem proti světlu prosvítá mezera. Můj odhad je 1 otáčka šroubu. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Jeden dotaz - ta skrtici klapka ma byt pri vychozi pozici uplne uzavrena, tak aby tam neprochazel zadny vzduch nebo ma nejakou specifickou polohu jako treba nejaky uhel, pod kterym ma byt pootevrena?
Klapka ma byt lehce priotevrena, aby nejaky vzduch mohl proudit, z jednotky jde cist uhel (cca 12 stupnu), ktery je ale prepocitany z napeti (cca 0,66V na mym aute). Nejpresnejsi nastaveni tudiz zustava podle odporu potaku v TPS a sepnuti kontaktu v TPS viz popis v Navodech. Jestli jsi s TPS hybal, tak to nastavis podle popisu od Boba.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Pepe

Klapka ma byt lehce priotevrena, aby nejaky vzduch mohl proudit, z jednotky jde cist uhel (cca 12 stupnu), ktery je ale prepocitany z napeti (cca 0,66V na mym aute).
Xore bacha, 12 stupňú z 90 je moc. 1,2 stupně bych bral.  :undecided: :lipsread:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001