GalantWeb

Hydropístky

Offline ada4

Po přečtení diskuzí ohledně aditiv jsem se rozhodl, že zkusím dřív zmíněné Liqui Moly pro hydraulické pístky. I když výrobce uvádí, že k nějakému zlepšení dojde až po ujetí nějakých 500km, tak musím říct, že to tam mám 2 týdny, najeto nějakých 400 a jdu měnit olej zpátky za 10W-40.

Mám 6A12, najeto 186.000.

Po nalití do motoru se hned změnil zvuk motoru - všechno začalo mnohem víc syčet hned od prvního nastartování. Budiž, nebylo to ještě pořádně rozmíchaný, to beru. Krom toho, že ten podivnej zvuk od tý doby nepřestal po celou dobu co se s tím jezdí, přišlo mi (i když to bude asi subjektivní), že je motor trochu slabší v nižších otáčkách. No a po dvou týdnech provozu nejen, že cvakání nepřestalo, ale ještě se zhoršilo a při 3500 otáčkách mi to v přední hlavě mlátí jak divý. Nevím, jestli je to ventil, nebo hydroštel (nebo se mi uklepal výfuk, což nevypadá), každopádně to už přestala být sranda a rozeberu to, vyčistím a mrknu, jestli najdu, co mi tam klepe.

Je pravda, že pokud to funguje na principu zhuštění oleje, tak po aplikaci vzrostlo namáhání olejových cest motoru kvůli většímu protitlaku.

Nevím, jestli je to jen shoda náhod, ale rozhodně podobnou věc už nezkusím a ani nedoporučuju.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
taky jsem to o těch aditivech četl a radši bych je tam nikdy nenalil.


Offline ada4

Tak olej je vyměněn, syčení motoru hned přestalo, klepání zůstalo, ale uvidíme, co se stane dál. Třeba si to trochu sedne, nebo aspoň půjde kolem kouzelnej dědeček a motor bude ráno šlapat jak hodinky  ^_^
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Pepe

Ten kroužek drží hydroštel pohromadě. Po rozebrání druhého zdvihátka a vypuštění oleje z jeho vnitra,ukázalo , jak pracuje . Vnitřní píst jako vymezovač vůle vahadla vůči ventilu jenom tehdy, když kuličkový ventilek udrží tlak oleje vůči tlaku ventilu (sacího-výfukového) . Dle mého soudunetěsnost tohoto ventilku neopraví žádné aditivum-zahušťovadlo-olejů . :D :undecided: Nové foto během týdne.
  :kiss: :D :big grin:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BlackJack

Jak je na tom s hydroštely Galant 4G63 po roku výroby 2000?

Jeden známý, co měl Galanta rv.97 říkal, že po roku 2000 už je to v klidu. Tak nevím co tím myslel. Taky říkal, že přísada Liqui-Moly na hydroštely mu pomohla jen na 500km, pak se to znova začalo ozývat.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Drak

na roku nezaleží, do všech se davaly stejné a buď měly číslo MD339767 a nebo MD377561. Které odchází častěji nevím. Spíš asi záleží kam a pro jaký trh byl konkrétní vůz určen.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kandry

Potřeboval bych ty hydra vyměnit,tak jsem mrknul tady http://old.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/zdvihatko-ventilu/OP5000/ co na to říkáte,stojí to za to?


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
na roku nezaleží, do všech se davaly stejné a buď měly číslo MD339767 a nebo MD377561. Které odchází častěji nevím. Spíš asi záleží kam a pro jaký trh byl konkrétní vůz určen.

já mám na 6A13 z roku 97 : MD377560..najeto 20tis a neklepnou ani při -20


Offline Pepe

Na tak levné zdvihátka ujedeš kolik km ?    :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kandry


Offline Pepe

Neměl bys kod motoru a obsah ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
někomu sem tu nějaký posílal,třeba ti jeden dá  ^_^


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo, jde o to, kolik by jich potřeboval.


Offline Pepe

Jde o to jaké potřebuje . Jedny se vsazují do vahadla a jedny do hlavy . A teď  :( , babo raď.   
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To teda, taky nevím, jaký mám.Tady je taky prodávaj...http://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=51&t=1822
« Poslední změna: 30.06.2011 - 22:19:58 od Rob »


Offline Pepe

Bohužel nejde vkládat přílohy, dal bych foto.  Ale motory 6A13  mají vsazené zdvihátka do VAHADEL .Jiné to je u 6A12 , tam jdou do hlavy . :undecided:
« Poslední změna: 26.11.2010 - 22:50:57 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

pepe: obrázky můžeš dávat třeba na imageshack(.us) nebo třá tinypic(.com)


Offline Pepe

to Kandry:   Pro motor 6G73 DOHC jsou hydropístky vsazené V HLAVĚ .  :'(   Na obrázcích 1 a 3 , Uuprostřed jsou do vahadel .
« Poslední změna: 27.11.2010 - 18:09:47 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kandry

to Kandry:   Pro motor 6G73 DOHC jsou hydropístky vsazené V HLAVĚ .  :'(   Na obrázcích 1 a 3 , Uuprostřed jsou do vahadel .
a to znamená ???