GalantWeb

Kapacitor 1.0

Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
cavte ludia . Chcem sa opýtať niekoho kto má troška väčšie skúsenosti z hifi audio ako ja . Myslíte že kapacitor ktorý je zapojený v kuse na baterku má nejaký vplyv na baterku ? Myslím či ju to vybíja.Jedna sa o rockford fosgate s ochrannou elektronikou....ale to je asi fuk podstata je stejná .Dajte niekto nejaký názor . Zaujíma ma to . Dakujem..... :worried:
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

I kapacitor má svojí elektroniku, která je spínaná stejně jako zesilovače přes remote control od radia.. TZN. pokud vyndáš klíček ze zapalka, vypne se...
Pokud můžu radit, poslední dobou autohifisti spíš kupují malé gelové autobaterie do kufru, které lépe pokrývají výkyvy spotřeby..
Aby sis nemyslel, že plkam kraviny a nevyznam se v tom, tohle je můj kufr - má vlastní práce.. Do šroubečku...
« Poslední změna: 10.02.2009 - 08:46:03 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Pekna praca ....Klobúk dole .  :mellow: muselo ta zabit casu . Lenže ja mam na kapacitore + a - A žiadny remote control. Či myslíš tým to že ak zistí kapacitor že navidáva energiu vlatne že je zbytočný tak sa vypne ? Prerábam si audio na nejaký sposob ako máš ty ........tak chcem nech je to poriadne ....o tych baterkách som počul......máš pravdu ale za kapacitor som dal 5 litrou .....nevyhodim ho hádam .
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

kapacitor sám o sobě má zanedbatelný odběr pokud je OK a není v něm něco v nepořádku. Změř si odběr z baterky a uvidíš. Pokud máš radio zapojené trvale na + (i spínání radia, které se připojuje na spínací skříňku), tak tam bývá největší odběr na prázdno.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Omrknul sem ty moje Dietze v návodu a ten remote slouží jen k zapnutí toho displaye nahoře... Je to jak psal drak. Jako vždy.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline t.j.silence

Ja mam kapacitor v aute už približne 9 mesiacov, ale žiadne zbytočné odbery z baterky som nezaznamenal. Vytiahnem kľúčik, kapacitor sa vypne cez REMOTE a je. Spokojnosť.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jednom doporučim velikou opatrnost při nabíjení kapacitoru.... Umí krásně svářet kablíky...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline t.j.silence

No ja so strachom, ale zvládol som to. :-)
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Já to nabíjel autonabíječkou přes žárovku... To bylo ok, ale když sem to připojoval k zesíku, bál sem se, abych minusem neškrtl o plus...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Tak som už volačo múdrejší. Kapacitor nemá skoro vobec žiadny odber po nabití.Ovladany je riadiacou elektronikou a preto tým pádom nieje potrebne nabíjať ho cez ziarovku ....ani vybíjat. On to spraví sám ....Takže nehrozia nejaké kruté odbery. To som chcel vediet presne a už to viem. Takže dík. Inac ....dragon? Ten powercap......Nemá niečo spoločné z GZ ?  :mellow:
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Shimi

  • Galant Kombi, 2,5 6V 24V 165 PS, r.v. 1999
  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 15
No docela by mě zajímalo, na co vám vůbec cap je? Pár instalací jsem udělal a docela mě zaráží, že ho tam vůbec dáváte. Má opodstatnění při zátěži kolem 1kW a více a to ještě hlavně při nízkých frekvencích. Obecně co 1F to 1kW, ale vůbec být ani nemusí. Hlavní je dobrá a úměrně silná kabeláž. Ale to je na dlouho, to já jen při pohledu na tu "instalaci" vejš a ty dva kapiky 8-))). Doporučuji: www.autohificlub.cz a hledat.
Mitsubishi Galant Kombi, 2,5 6V 24V 165 PS, r.v. 1999


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No docela by mě zajímalo, na co vám vůbec cap je? Pár instalací jsem udělal a docela mě zaráží, že ho tam vůbec dáváte. Má opodstatnění při zátěži kolem 1kW a více a to ještě hlavně při nízkých frekvencích. Obecně co 1F to 1kW, ale vůbec být ani nemusí. Hlavní je dobrá a úměrně silná kabeláž. Ale to je na dlouho, to já jen při pohledu na tu "instalaci" vejš a ty dva kapiky 8-))). Doporučuji: www.autohificlub.cz a hledat.
Vzhledem k nákupní ceně jednoho a designový stránce - která pro mě byla taky rozhodující, sem je koupil, vím, že u zesíku kterej 1kW nedá ani boha (ani dohromady na všech kanálech) je zbytečnej, ale mě se to tak líbí, takže tak... Pokud se ti něco nezdá, tak je to jen tvůj problém..:-D
Já sem tuhle instalaci probíral a konzultoval s Escudem, on mi dost pomohl s naladěním a hlavně vychytáním šumu...
Ps: nechápu ty uvozovky...
« Poslední změna: 06.04.2009 - 13:41:08 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!