GalantWeb

Rozborka a přestavba

Offline Jindřišák

Chci si tu založit vlákno, ve kterým se chci věnovat rozborce toho galanta na díly, at to jde hladce a stihnu to v termínu jak sem slíbil. Motor pak chci dát do svýho. A mám první problém, jde to bez problému předělat? Motory sou oba 4G93, ale maj oba jinej výkon. Jinak u sebe v techničáku sem hledal a číslo motoru sem nenašel, tak to nebudu muset dělat ani výmaz ne? Jedná se mi pouze o papíry, technicky tam ten motor pude raz dva :)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

Motor ti bude tutově pasovat, pokud nemaš číslo motoru ve velkým TP, tak se nemusíš starat o žádný výmaz motoru, vyměnu 4g93 za 4g93 udělaš bez návštěvy magistrátu. Přeju hodně štěstí s prodejem -_-


Offline Jindřišák

Já ten motor prodávat nebudu, ten starej, stejně to nikdo nekoupí a pak, posere se rozdělovač, starter nebo cokoli a pojedu na vrakáč platit nehorazny prachy? Si ho schovám, nějaky prostory mam, takže je to dobry :)
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Dneska sem to rozdělával a nadával na ty kluky japonsky.. Ted se chci zeptat, brejle z galanta nesundam? Jen flexou?:( Mám totiž dílenskej zvedak a ten motor nezvedne do takové vejšky, takže to pak bude problém, až ho budu strkat do svyho. Ale zas aspon dobra zpráva, že nebudu muset rozdělávat ten předek, to byla pakárna...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

jsou dva způsoby, spodem nebo vrchem. Pokud spodkem tak nemusíš sundávat převodovku ale budeš muset vytahnout poloosy z těhlic.


Offline Jindřišák

Mám další problém a uvítam nějakou chytrou radu. Protože jsem deb*l, oholil jsem celou jednu stranu u auta, komplet ramena, prostě vše. Na druhe straně sundal brzdy a ted nejde povolit homokinetak. Trochu cuknul a už se ani nehne, bral jsem na to 2 metrovou tyč. Protáčí se mi ted kolo.. a když po něj dám klín, začne se zvedat cely auto. :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak se na to strýc mrkne a uvidí se :-X Přinejhorším nasadím brzdy a pak to pude, akorát mam strach, že to nevydrží 1/2" trhák, už ted jsem ho mírně ohnul :'( A chci se zeptat, kabeláž k motoru je na 85kw vs 93kw stejna? Já si ji schovám, ale ušetřilo by mi to moooc práce, až bych ho dával do svýho.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Jindřišák

Není tam levej závit?
To snad néé. Zkoušel jsem na to nasadit matku z levýho kola a šla normálně pravotočivě, taky mě to napadlo. Ale mrcha trochu povolila, pootočila se tak o 30° a už se ani nehne svině. A nechce se mě kupovat ořech na 3/4" trhák. A to se prej před rokem měnila převodovka. Asi to utahovalo nějaky prase..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline BlackJack

Malým nářadím s tím nepohneš.

Když jsem dělal homokineťák na Fiatovi 1.9TD, přetlačil jsem motor se zařazenou jedničkou a matka stále nechtěla. Matice byla na ořech velikosti 34 nebo 36 (už si nevzpomenu kterej) a ještě to bylo jištěné zaseknutím matice, né závlačkou.

Pomohla mi Tona 1" se 120cm dlouhou tyčí. K záloze jsem měl i násobič momentu s redukní 1:8 - s tím jdou už i kroutit hřídele.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Jindřišák

Sem v ASE hledal rozdíl mezi tema motorama 85 a 93kW a nic sem nenašel. Vše je podle ASY stejný. Dokonce i řj mi to vyhazuje stejnou. By mě teda zajímalo, jestli ASA lže, a nebo kam ty koně zakopali? :o
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Howler

motory jsou identický, myslím si, že rozdil bude v Ř.J.


Offline Jindřišák

Myslím, že xor zkoušel jednotky přehodit a prej mu to jelo furt stejně blbě. Škoda, docela by mě to zajímalo.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A není rozdíl výkonu, jenom v katalyzátoru, případně, že ho ta silnější verze ani nemá?


Offline LivArt

kdyby to tak bylo, tak by mě zajímalo, co provede s výkonem montáž 3cestnýho řízenýho katalyzátoru teda....


Offline Drak

rozdíl byl jen v ECu a jen pro německý trh, aby auto spadlo do nějaký levnější třídy pojištění.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

To mě pak nebere, proč to nezvýší vykon jen po přehození jednotky. Bych to mohl tak cvičně zkusit. Nevěřil jsem, dokud sem do toho nesed, ale těch 8kW navíc je dost znát.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline BlackJack

Zahraniční auto určená pro německý trh byla obvykle škrcena na výkonu skrze emise.

Viz např. Fiat Bravo/Brava - 74 a 77kW, jen pro němce byla 66kW.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Jindřišák

Tak jsem dnes zvítězil nad tím homokinetakem, kladivo je nejlepší vynález lidstva! :D Co bych se chtěl zeptat, objevil jsem v motoru na příčce ke kabině podivnou krabičku, zespod na ni někdo přidělal houbu na mytí nádobí. Co je ale zajímavy, z vrchu to má zámek na klíč :o
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
To je aktivovaná ale nevybuchlá bomba určená pro prvního majitele. Byl to mafián. Proklenuj zelenej drát k modrýmu, přestřihni žlutej drát a pak bombu demontuj a vyjmi z ní rozbušku
Radouš