Napadlo mě teď ještě zvednout dycky do vzduchu jedno kolo, roztočit to motorem a pak zabrzdit, ať aspoň vím, jestli to dělá jen jedna strana a která, nebo jestli obě a nebo je problém v zavěšení. Jinak brzdiče jsem měl rozdělany a vyčištěný. Na tu stranu co propískávala, jsem dokonce koupil i novej pístek, na druhou už jen opravnou sadu. Pístky chodili krásně, když jsem je měl vytažený, ještě jsem je rozhejbával s pomocí kompresoru, tak nevím.. Jesi bude házet zas ten kotouč na ty straně, kde sem měnil naboj, tak ho nechám asi stočit, pokud ten druhej, tak asi změřím házivost náboje a pokud oba, tak to pošlu ze skály.. Ani bych to neřešil, ale čeká mě technická a nevím jak se na to budou tvářit ani jak bude vypadat souměrnost..
Jo ještě dodatek, desky okraj nenechávaj, pač na tom nemám ještě tolik najeto, ty kotouče tam mam teprve rok a žádná hrana tam zatím není.. A prohodit L/P myslíš co? kotouče? Ty se prohodit nesmí ne? A brzdič je jak pravej, tak levej.. Já bych toho povyměnoval i víc, ale mám tam podvozek "plus", je to z tý VR6, vše je trošku větší, brzdy maj 288mm, ale taky to koštuje mnohem víc, nejsou ty díly levný jak na feldu a blbě se shání.