GalantWeb

Na zasílání obrázků při chatování

Macko · 1105 · 298438

Offline Venda_K

no vidím ale že tohle je docela častý problém tohoto vozu, já tam mám ty ramena nové, a i přes to mám z tohoto strach.... vždyť je to na zabití  :angry: nezbývá než to pokropit svěcenou vodou a dát se na modlení  :angry:
Spíš jednou za čas si auto poslechnout při zatáčení. Vše vypnout a jen poslouchat. Prostě prevence no.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Kačenka

Nám se to stalo, když jsme na benzince při odjezdu od stokanu otočili do plnýho rejdu.


Offline Venda_K

Tak tady máte ukázku těch nakreslených obrysů. Samozřejmě mám to bez toho zahnutí. U originálů je ještě ohyb směrem dovnitř do kola. Asi proti nečistotám. Které by mohli napadat na kotouč a tím se dostat k brzdovým destičkám. Ustřihnout proužek plechu a přibodovat si ho tam snad nebude dělat nikomu problém. Já osobně to tam nemám. Možná by jsem se Vám mohl podívat po těch předních. Určitě je mám někde v autě hozený. No byli v kufru, ale kufr je celý v kabině :D Na nápravu jdu zítra. Jde celá ven.
« Poslední změna: 29.04.2018 - 21:54:45 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031



Offline Venda_K

Tady mám ty přední.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Tady máte jak jsem pokročil s vyndaváním nápravy.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Bayern

to máš dobré, taky bych chtěl mít nějaký prostor ale bydlím v paneláku a ke strýcovy to mám 30km  :mad:  :mad:


Offline Venda_K

Tak už je venku. Tady je pár obrázků.
« Poslední změna: 30.04.2018 - 13:39:49 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Venda_K

Takovejhle hever mít,tak se dělá jinak.
Tam ta dlouhá tyč má k sobě přivařen starý hever ze Škody 120  :D
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

To je radost pohledět.  :mellow: Dávám si pauzu. Už mě bolí za krkem.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031



Offline Venda_K

Super,čím odstranuješ stary nater?
Drátěným kartáčem do rozbrusu. Přímý a konusový. Všude se tím nedostanu a trvá to dlouho. Tohle jsem dělal od 11h. Taky mám připravenou modelářskou přímou brusku s bovdenem / hadicí. Na nástroje s dříkem o průměru 3,2mm. Jinak až na plech jsem se s ním nedostal. Hlavně tam, kde barva pořád ještě drží. Pokud to budou vesměs rovné plochy. Tak to vezmu jen vibrační bruskou a malá místa modelářskou a jinak co doopravdy bere hodně dobře kov (tím pádem i barvu) jsou vulkanfíbrové brusné papíry. Potřebuješ k tomu do rozbrusu tento přechod (viz. foto) ale varuji tě. Je to pouze na místa, která nejsou vidět. Tzv. nepohledová plocha.
« Poslední změna: 30.04.2018 - 20:26:23 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Venda_K

Tady máš ještě pro představu takový vulkanfíbrový brusný talíř / papír. Vlevo je hrubší (hrubost 36+) a vpravo je jemnější (hrubost 60+). Ta jemnější hrubost je srovnatelná s lamelovým kotoučem, ale vydrží brousit o dost déle a bere více / rychleji. Hrubší doporučuji k zabrušování oceli (íčka, jekly a ostatní tlusté materiály). Doporučuji výrobce ,,3M" ozn. Cubitron II.
« Poslední změna: 01.05.2018 - 00:37:43 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031



Offline Fabregas

Aha takže pouzivame stejnou techniku  ^_^
Ja jen jestli není něco rychlejšího a jednoduššího  :evil:


Offline Pepe

Nebyl by kompresor a pískovačka lepší?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Nebyl by kompresor a pískovačka lepší?
No určitě by to bylo lepší. Přemýšlel jsem jen o pískovací pistolce se zásobníkem na cca 2 až 10 barů za 1 000Kč, ale po tom co jsem shlédl pár videí mě jejich rychlost odradila a to pískovali pouze karoserii z venku jen lak bez ochrany proti ošetřování, kterou už dole mám. Od čela zadních sedaček směrem k čumáku to drží jako čert. Taky už dál nehodlám brousit. Chtěl jsem udělat hlavně ten zadek s nápravou. Nápravu odstrojím a její jednotlivé díly nechám opískovat. Ještě nějak ochráním silentbloky a když nepůjdou ochránit, tak je pak vyměním. Chtěl bych si podložit zadní péra nějakou tvrdou gumou. Existuje něco takového? Tlumiče s péry vypadají v pořádku.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031



Offline Venda_K

Zase jsem o kus popojel.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031